chybovy kod 008194 poradte

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

Nene auto je stryce od nova proste hodnota kanál 100 pole 3se mění ale pole 4 je furt stejne
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

osciloskop k RJ na piny senzora a merať..teda zvladnut by to mohol aj klasický multimeter
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

změř jestli tam máš 5v po zapnutí klíčku
603917329
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Aloha. Bylo vyreseno? Bracha na CBBB 125kw resi to same. Novr cidlo, hodnota stale -77mbar . Kanal 100, tak hodnota 3 se meni , cca 150mbar a hodnota 4 je stale -77mbar. Do kabelaze mu jde 5V. Na co mrknout? Diky za pripadne info.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Mozna to je blbost, ale zkus otocit hadicky na snimaci tlaku dpf? Rikal to kdysi skolitel, ale uz nevim ako to presne bolo.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

Na tom kanálu 100 nebo spíš 102 co máš na 102?
-pole 3 máš aktualní hodnotu protitlaku v mbar.Hodnota pole 4 se nemá měnit s otáčkama ani s tlakem.Je to off set snímače.Co je off set si najdi na netu.Pokud se s tím nemůžeš domluvit,zapni klíček nebo nastartuj,pak měřené hodnoty kanálu 100 nebo 102 a při tom odpoj snímač tlaku,když se čísla nezmění hledej chybu ve vedení nebo v jednotce.
Jinak ten reset:
1 -G450 nebo snímače rozdílu tlaku 2 -G451
Login:
pro snímač -G450 : 30605
pro snímač -G451 : 31700
vypnout zapalování na 30s.
Na jedné A6 3.0tdi jsem s tím dlouho bojoval,tam se to resetuje v přizpůsobení kanál 83 dáš 1 tes a uložit.VIS mám online a je na tyto věci k ničemu. ;)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Tak tak, VIS tady končí. Je třeba vjacero informaciji do hlubky problematiky a ty jsou nedostupne nekedy.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“