Stránka 2 z 2
Napsal: 29 úno 2016, 00:47
od senioring1
Najpravdepodobnejšie sú tie najjednoduchšie vysvetlenia . Špina pod filter sa dostala pri vyberaní filtra , alebo filter bol zle uložený a špina tam šla okolo filtra.
Úvahy o zašpinení filtra spaľovaním oleja ( z turba ,alebo IC ) sú zcestné .Na to aby to tak bolo by musel spod kapoty valiť dym . Autorovi tejto úvahy odporúčam aby sa pozrel kde začína sanie do airboxu .
Napsal: 29 úno 2016, 09:21
od Biimbo
blonn píše:Ale tam se ti prave zadny prach natoz hruba spina jako listi nesmi dostat. Tak jak to vlastne je???
a to je tam ještě nějaký předfiltr nebo mřížka? Předface OI saje z chladičovky podobně jako OII, takže to nabere listí jako prd, stejně jako nějaký kus uhlí co to takhle zasviní.
Napsal: 29 úno 2016, 11:06
od blonn
Z této strany jak je na foto bordel být může a pod ní v boxu taky. Z druhé strany fitru nikoliv. Takto myšleno...
Napsal: 29 úno 2016, 11:50
od Pája 19
blonn píše:Ale tam se ti prave zadny prach natoz hruba spina jako listi nesmi dostat. Tak jak to vlastne je???
Možná to trochu klame, ale bordel je dole. Nahoře je čisto. Filtr se dává varholema(tim špinavym) dolů. Z venku to cuclo nějakej kousek slepenýho prachu, nebo uhlí, nebo nevim čeho a to se rozlítlo o filtr. Žádnou vědu bych z toho nedělal. Máš ve filtrboxu tu ochranou mřížku nebo to je na O1, kde mřížka není?
Napsal: 29 úno 2016, 12:04
od blonn
Tak však jsem psal. Všici víme jak se dává fitr do boxu

Napsal: 29 úno 2016, 16:47
od Pája 19
No právě že z toho tvýho příspěvku, kterej sem citoval, nebylo příliš jasný, že všichni víme, jak ho tam strčit.

Napsal: 29 úno 2016, 18:10
od fabiátor
blonn píše:Tak však jsem psal. Všici víme jak se dává fitr do boxu

Ono nejde ani tak o to, jak se dava do boxu filtr, ale o to, jak pres nej prochazi vzduch = jakym smerem. A to druhe je to, v cem rada lidi nema jasno, rekl bych

Alespon podle reakci ...
Cili ano spinava je spodni strana filtru a je to ta strana, ktera zachycuje necistoty pri nasavani. Ta horni je na ciste strane boxu. Takze si nejpravdepodobneji sosnul saze v kolone pri rozjezdu auta vpredu.
Napsal: 29 úno 2016, 18:15
od fabiátor
Biimbo píše: Předface OI saje z chladičovky podobně jako OII, takže to nabere listí jako prd
O1 mozna, O2 nikoliv, ta ma uz filtr box s mrizkou a saje samostatnym privodem nad chladicovkou. Alespon ta moje jo

Napsal: 29 úno 2016, 20:08
od Felipe
Nebyl špatný vlnovec? Stačí pár km.
Vezmi si kolik l vzduchu ten motor spořádá za hodinu (nebo na l paliva), natož na 15tkm.
Napsal: 01 bře 2016, 20:14
od Steewo
Mám v airboxe bavlnenú vložku a keď vyberiem mriežku,tak vždy je podobne zanesená..
Napsal: 02 bře 2016, 19:00
od Domecek
[quote="Felipe"]Nebyl špatný vlnovec? Stačí pár km.
Vezmi si kolik l vzduchu ten motor spořádá za hodinu (nebo na l paliva), natož na 15tkm.[/quote]
to je fakt, tuhle jsem někde četl že za 100km jízdy kyslík jednomu člověku na celej život v prdeli

Napsal: 03 bře 2016, 22:37
od Biimbo
fabiátor píše:Biimbo píše: Předface OI saje z chladičovky podobně jako OII, takže to nabere listí jako prd
O1 mozna, O2 nikoliv, ta ma uz filtr box s mrizkou a saje samostatnym privodem nad chladicovkou. Alespon ta moje jo

a co jsem napsal? Obě sajou stejně z chladičovky, akorát box má u OII rošt pro stejnoměrný rozvod vzduchu pro filtr.
Napsal: 04 bře 2016, 19:11
od Skodylak
O1 Facelift saje z blatníku.

Napsal: 04 bře 2016, 19:50
od Biimbo
Face ano, pač kvůli většímu světlu se tam ta sací šachta nevleze.