Stránka 2 z 3

Napsal: 02 čer 2016, 21:07
od fanny112
to nemám.

Napsal: 05 čer 2016, 22:32
od fanny112
Ešte som spozoroval že každý štart je iný niekedy naskočí na 3 ot. niekedy na 6 potom hned ,no a potom točilo asi 4 sekundy ako keby uplne na sucho a to boli štarty hned za sebou.Šponovacia kladka bola dost za výrezom.Dal som ju na výrez no nič sa nezmenilo.Štartér točí suprovo.

Napsal: 06 čer 2016, 05:59
od UchoTD
Vsetko mas pripojene? Vsetky kostrenia ok a vsetko na okolo?
Gufero pod zotrvakom sa nemenilo?

Napsal: 06 čer 2016, 08:06
od fanny112
Môže byť aj toto?


PríspevokZaslal: 02 jún 2016 20:56
Takže....odkonzultoval som si tento problém ťažkých štartov po výmene dvojhmoty a prišli sme na jednu vec.Má to naozaj dočinenia z rozvodmi,len možno iný než by sa čakal.Problém nastal len v prípadoch keď sa nepoužil blokátor zotrvačníka,čo je vložený prípravok fixujúci zotrvačník pri povolovaní a zaťahovaní zotrvačníka,kedže momenty sú ozaj značné.pokiaľ sa nepoužil,tak sa prenášali sily točenia doprava/doľava aj do rozvodou.Preto aj prestavená synchronizácia.Tam kde sa blokátor vložil,nikdy taký prípad nenastal.
Takže,rozvody opäť odšponovať a znova na prípravky.Upozorňujem dopredu na to,že šponovacia kladka cca od polovice cyklu je problematická (okoby pripečená) na opätovné nastavenie.Treba si ju overiť,po nastavení a točení motorm sa musí podľa tlaku jazýček pohybovať dopredu dozadu v rozsahu cca 5-6 mm.

Inak predpisuje to aj servisný manuál
Obrázek

Napsal: 06 čer 2016, 08:09
od fanny112
UchoTD píše:Vsetko mas pripojene? Vsetky kostrenia ok a vsetko na okolo?
Gufero pod zotrvakom sa nemenilo?
Gufero sa nemenilo a nevšimol som si niečo rozpojené a nezapojené.

Napsal: 06 čer 2016, 09:42
od mtapaj
Ty si ako aretoval kluku pri povolovani a dotahovani zotrvaku?? Za remenicu? Ak ano zhod zozvody a prekontroluj hornu uvrat ci sedi koliesko na kluke.

Napsal: 06 čer 2016, 09:59
od fanny112
Ja som zotrvák nemenil,to automechanik.No ale aj keby sa to pohlo tak by sa to malo dat nastavit aj na vačke a to nešlo,nastavoval som to cez VAG od 0,0 do -7,9 no nepodarilo sa mi to nastavit na ideálny štart.

Napsal: 06 čer 2016, 13:09
od jericho-3
Tohle je vždy ošemetné, dvouhmota je zdroj problémů a rozvody je dobré zkouknout před prací a pokud to má něco najeto a rafička je mimo, je dobře kladku nastavit správně, opravit spojku a pak to zkontrolovat..Nehledě na to, že kladka nemá ráda posun proti směru otáčení motoru..Stane se to i když se dvouhmota rozpadne a zablokuje se , že nejde otočit motorem. Po opravě kolikrát je motor jako omámený.. :)

Napsal: 06 čer 2016, 22:14
od fanny112
jericho-3 píše:Tohle je vždy ošemetné, dvouhmota je zdroj problémů a rozvody je dobré zkouknout před prací a pokud to má něco najeto a rafička je mimo, je dobře kladku nastavit správně, opravit spojku a pak to zkontrolovat..Nehledě na to, že kladka nemá ráda posun proti směru otáčení motoru..Stane se to i když se dvouhmota rozpadne a zablokuje se , že nejde otočit motorem. Po opravě kolikrát je motor jako omámený.. :)
Rozvody som menil asi 10 dní pred výmenou zotrvačníku a auto štartovalo na brnk. Takže je tam nová spojka aj zotrvák zn. SACHS.Kladku som nastavil,nič sa nezmenilo.

Napsal: 07 čer 2016, 09:31
od mtapaj
Este raz. Kladka s casovanim nema nic spolocne treba prekontrolovat rozvod,to je zhodit remenicu aj koliesko na kluk hrideli ci je spravne osadene.Musi to sediet na chlp.
Poznam pripady ked je posunute casovanie a niekedy sa po urcitom case koli tomu zlomi kluk.hriadel.

Napsal: 07 čer 2016, 09:40
od fanny112
Takže je možné že koliesko na kľukovom hriadeli môže mať vôlu? To by vysvetľovalo aj tie rôzne štarty aj to že sa to nedá nastaviť?

Napsal: 07 čer 2016, 09:46
od jericho-3
Kladka samotná ne, ale napnutí řemenu ano. A když má rozvod hydraulický dopínák, točení na druhou stranu motorem nemá rád. ale to není tenhle případ..Kontrola postavení rozvodu po této opravě je na místě..

Napsal: 07 čer 2016, 09:49
od fanny112
Zajtra príde aretačná sada tak v sobotu idem na to. Dám vedieť či to pomohlo.

Napsal: 11 čer 2016, 19:05
od fanny112
Rozvody sú na 100% presne ,aj po piatich otočkách prípravky sadli. No neboli príčinou zlého štartu.Som tam kde som bol.Stále si myslím že to bude štartér aj ked je repasovaný.Inak chlapík čo ho repasoval mi povedal že to je nejaká čína.Neviem zmerať otáčky pri štarte,no myslím že netočí dobre.Nejaké nápady?

Napsal: 12 srp 2016, 21:16
od fanny112
Obrázek

Vyriešené .