Stránka 2 z 3
Napsal: 06 lis 2016, 11:27
od Marek77
Hovadiny to nejsou. Jen moc čteš věci, kterým asi až tolik nerozumíš, a proto v tom hledáš fatální problém.
Mísení olejů různých viskozit nikdy ničemu nevadilo, to je úplně jedno. Jediné, co je důležité, je, abys do motoru lil pouze oleje, které do toho motoru můžeš použít. A v Tvém případě konkrétně - pro motory PD lze použít oleje VW 505.01 i oleje VW 507.00. Takže pokud to tam naleješ, nic se motoru nestane, a to ani v případě, že tyto oleje v motoru vzájemně smísíš.
Napsal: 06 lis 2016, 11:31
od torrent
super. děkuji. takovou odpoved jsem potreboval...
fatální problém v tom nehledám, jen na některých webech je to tak podáváno, že neexituje míchání olejů jiné viskozity, značky či norem ač obě do motoru mohou patřit.
Napsal: 06 lis 2016, 20:30
od blonn
No ja bych s tim zas tak nesouhlasil. Je jasne, ze se zrejme nic nestane pokus se tyto oleje smisi. Nicmene by se mela u urcitych motoru dodrzovat dana specifikace a ne tzv.nadrazena. Ta je sice pouzitelna, ale v dobe, kdy vyjeli prvni PD tato norma neexistovala. Byla urcena norma 505.01. Norma 507 je pro naftove motory s DPF filtry a dale to nerozvadim. Kazdy se dopatra a pocte si. Zaver tedy takovy, ze pokud mas specifika i 505.01, tak lej toto a ne nic "nadrazeneho".
Napsal: 06 lis 2016, 20:35
od slovacek.milos
blonn píše:No ja bych s tim zas tak nesouhlasil. Je jasne, ze se zrejme nic nestane pokus se tyto oleje smisi. Nicmene by se mela u urcitych motoru dodrzovat dana specifikace a ne tzv.nadrazena. Ta je sice pouzitelna, ale v dobe, kdy vyjeli prvni PD tato norma neexistovala. Byla urcena norma 505.01. Norma 507 je pro naftove motory s DPF filtry a dale to nerozvadim. Kazdy se dopatra a pocte si. Zaver tedy takovy, ze pokud mas specifika i 505.01, tak lej toto a ne nic "nadrazeneho".
de taky o míru pitvání problému pokud deš do morku kosti nesmíš míchat nic ani se k ničemu vyjadřovat pokud nemáš test

Napsal: 06 lis 2016, 20:45
od blonn
Tak jasneee Milosi. Proto jsem to vzal jen tak okrajove

Napsal: 06 lis 2016, 21:00
od geo
A pak přijede taxikář přiveze každejch 20tis 15w40 dotoho naleje lahvičku aditiva a jezdí 300tis km a na motor nešáhne jen jezdí.Máme to tak na passatoj O II a třetí starého mergla s 550 tis. Tak kde je spravedlnost zbytek zákazníků je vyklepanej co dolejt aby se motor neposral a raději ho pak hned vymění a jim to jezdí porád.
Napsal: 06 lis 2016, 21:11
od blonn
To je otazka. To je stejny jako borci autobusaci lejou do novejch aut, ktery si koupi po dvaceti letech olej z Li..u s tim, ze je to plna synt. a za dobry penize. Specifikaci hlavne u PD neresi, bo o tom prd vi a nysli si, ze to bude mazat stejne dobre jako olej pro tento druh motoru urceny. Proc tomu tak je, nema smysl vysvetlovat bo je stejne pote clovek za vola. Proste to maze a per to tam...
Ja zkratka nehapu, proc lidi nepouziji po 15t km olej, ktery splnuje danou specifikaci s tim, ze se na internetu doctou jaky olej je "kvalitni" a nedrzi se toho dlouhodobe. To je porad: jaky olej, muzu, nemuzu atd. Tyhle otazky jsou vcelku slusne popsany v jine sekci...
Napsal: 06 lis 2016, 22:14
od burton.b22
V obchodě kde beru oleje přestali prodávat M7ADSIV turbo to byl dobrý olej.

Napsal: 07 lis 2016, 07:26
od slovacek.milos
burton.b22 píše:V obchodě kde beru oleje přestali prodávat M7ADSIV turbo to byl dobrý olej.

nesmysl pořád je, je i M7ADS III znám borco co na to u OII jezdí LL má kolem 4OO.OOO no problém
Napsal: 07 lis 2016, 08:50
od torrent
Nutno podotknout ze ja v laute dpf mam. Neni to ten klasicky ale je to nejaky trn dodatne montovany. Pasivni asi. Nemci pak meli nejake ulevy danove.
Napsal: 07 lis 2016, 10:02
od Rebelista
Přesně.Dolít můžeš bez probléemů buďto 505.01 nebo 507.00..
Napsal: 07 lis 2016, 15:51
od Marek77
torrent píše:Nutno podotknout ze ja v laute dpf mam. Neni to ten klasicky ale je to nejaky trn dodatne montovany. Pasivni asi. Nemci pak meli nejake ulevy danove.
Pokud máš v autě filtr pevných částic, mel bys používat oleje Low Sap, a to bez výjimky. Takže VW 507.00 klidně, ovšem VW 505.01 pouze v případě, že současně splňuje ACEA C2 (aspoň).
Napsal: 07 lis 2016, 16:11
od torrent
Marek77 píše:torrent píše:Nutno podotknout ze ja v laute dpf mam. Neni to ten klasicky ale je to nejaky trn dodatne montovany. Pasivni asi. Nemci pak meli nejake ulevy danove.
Pokud máš v autě filtr pevných částic, mel bys používat oleje Low Sap, a to bez výjimky. Takže VW 507.00 klidně, ovšem VW 505.01 pouze v případě, že současně splňuje ACEA C2 (aspoň).
ano to vím
Napsal: 08 lis 2016, 12:37
od roman1648
můj děda říkával - hlavně aby tam nějaký olej byl, lepší klidně dolejt i vyjeťák než nenalejt nic

), to pak přijde ten konec velmi rychle

Napsal: 08 lis 2016, 13:31
od Marek77
To je sice fakt, ovšem to bývalo v dobách, kdy poslední benzinka na okrese zavírala v osm večer. Dneska je non-stopových benzinek plná řiť a kousek a tyhle oleje mají všude.
Nehledě k tomu, že logicky uvažující řidič má flašku s olejem v kufru.