Stránka 2 z 2

Napsal: 18 črc 2017, 07:14
od Horyn
vzducháč měním častěji, turbo potřebuje dýchat

Napsal: 18 črc 2017, 07:40
od maka123
Kabinový filtr po 15000km je špinavý jak uhel. Přijde mi lepší obyčejný papírový - pustí víc vzduchu. Znám lidi co nemění vůbec cca 2000km za rok.

Napsal: 18 črc 2017, 18:46
od Rolan
Horyn píše:vzducháč měním častěji, turbo potřebuje dýchat
Taky jsem to tak dělal, ale už to nechávám na 30-35 000km, cca každou třetí výměnu oleje.
Podle mě, když by jsme airflow převedli do grafu, tak křivka bude prvních pár stovek kilometrů strmě klesat, než se ucpou póry a potom bude klesat velmi pozvolna.

Napsal: 19 črc 2017, 06:23
od 13055K4
No hlavne ten filtr je pocitanej vzdycky s nejakou rezervou...


chapu, ze clovek s 2260kou asi dokaze zanesenej filtr poznat, ale my normalni to zas tolik nepozname