Stránka 2 z 5
Napsal: 28 říj 2017, 13:37
od stanomx
posunutim vacky sa posuva EOI, v mapach su SOI pocitane na vacke nie kluke - kazdopadne posuvas vahadlo ktore stlaca vstrekovac voci kluke
250° nikdy nebolo to mas pravdu, bolo 225° od r. 2004 je to 180° pre vsetky PD a kto to niekedy nastavoval vie ze ziaden rozdiel to nerobi ani na ARL ani na inom motore
Napsal: 28 říj 2017, 14:02
od octaviask
stanomx píše: v mapach su SOI pocitane na vacke nie kluke
Mapy SOI a DOI su postavene na BTDC...ratam ze tento udaj je pocitany z kluky.
BTw..bez problemov 8V PD chodia bez snimaca vacky....
stanomx píše:
250° nikdy nebolo to mas pravdu, bolo 225° od r. 2004 je to 180° pre vsetky PD
pozeram vsetky mozne a nemozne PD 1999 - 2009 vsade 180. Pardon pomylil som sa nie 250 ale 225. (pozeram ELSU)
logicky v tom rozdiel je, prakticky mozno minimalny...avšak zacinas neskor a tlacis menej.
RudisTDic píše:250 tady píšeš jen ty.. nemá cenu se tady dohadovat..vim co jsem nastavil a co to dělalo,tak mi tady netvrd,že to je špatně a at to dám jak píšeš,když to tak absolutně nefunguje..
v tom pripade je to zahada

Napsal: 28 říj 2017, 15:37
od RudisTDic
Záhada to je když to makalo a s dobrou vackou to nefunguje...
Napsal: 29 říj 2017, 01:28
od hansdob
Dam otazku jen tak pro sebe mozna. Mam zde motor uplne novy ( cca25000km) pd 74 kw z octavie ma prorazeny blok nikdy v tom aute nikdo nebyl na vacce nikde neni znacka skoda audi vw jak tedy pozname original pouzitou vacku od repliky??
Napsal: 29 říj 2017, 08:25
od Tomas.cz
Pokud vím, jsou nějaké OE markanty na čele vačky tam kde je kužel na náboj kola rozv. řemene, tak úplně na konci vačky.
Napsal: 29 říj 2017, 11:05
od octaviask
na zadnej strane alebo na prednej strane vačky budu nejake znaky

Napsal: 29 říj 2017, 11:20
od RudisTDic
Jo na tý vačce byl nějaký znak,jakože asi znak originality
Napsal: 29 říj 2017, 12:33
od marian.marcin
Ano, na strane od tandemu.
Napsal: 29 říj 2017, 13:34
od MarfyE34
Vačka byla z auta, do kterého se nikdo co se týká motoru nesral. Auto prodělalo nehodu a pak se rozebralo. Čili na 100 % to bude vačka původní.
Každopádně to také neřeší proč se zničenou vačkou motor fungoval normálně a se zdravou vačkou a novýma hydrama to prostě nefunguje.
Napsal: 29 říj 2017, 17:34
od trhac
Každopádně to také neřeší proč se zničenou vačkou motor fungoval normálně a se zdravou vačkou a novýma hydrama to prostě nefunguje.[/quote]
Tak pokud to před výměnou jelo normálně tak to vypadá asi na tu vačku.
Napsal: 29 říj 2017, 19:35
od pavska
Mám doma vačku z 96kw superba můžu ti vyfotit značky jestli tam nějaký jsou, je originál
Vačky by měli být všechny stejný až na motory s DPF ty měli jiné
Napsal: 29 říj 2017, 19:54
od favo
Měly by, ale když jsem poptával vačku u nás v servisu škoda, tak mi jí našli a chtěli za ní něco přes 13 000,- , ale pak se zarazil a řekl že to je na 74kw a na 96kw stojí 17500,- takže kdo ví jak je to stou zaměnitelností.
Nakonec jsem koupil vačku Kolbenschmidt na 96kw.
Napsal: 29 říj 2017, 20:23
od MarfyE34
No značení klidně poslat ( vyfotit ) můžeš, ale já to z té vačky v autě už těžko poznám. Vyndavat se mě jí nechce. Ale co se týče označení můžu se podívat na tu nemocnou co jsme vmontovali , tu mám hozenou v garáži.
Jo a mám další poznatek , teď to jede i hůř nahoře.
Napsal: 29 říj 2017, 20:33
od toby66kw
Pokud ten motor sežral vačku a hydra jak vypadal filtr nebyl zborcenej
Napsal: 29 říj 2017, 20:38
od trhac
[quote="MarfyE34"]No značení klidně poslat ( vyfotit ) můžeš, ale já to z té vačky v autě už těžko poznám. Vyndavat se mě jí nechce.
Jenže asi budeš muset