Stránka 2 z 2

Napsal: 04 led 2018, 10:00
od Jarda-k
Jo klíček jsem včera zkusil rozloupnout a čip tam je. A nefunguje ani jeden klíč, páč mám ten druhej než majitel běžně používá.

Diag se mi na toto auto nechtěla připojit ani před časem kdy auto ještě normálně fungovalo. Mezitím jsem měl napojený i jiný podobný auta a u těch to normálně makalo.

Jo a ještě má to LPG, ale starty jsou prý vždy na benzín. Na plyn se to má přepnout až po překročení 2500 ot/min.

Napsal: 04 led 2018, 15:04
od syncon
na plyn by to melo jet i se zapnutim imo, podivej se jak ja LPG zapojen zapni ho natvrdo a startuj mela by jet kdyz je jiskra (nezapomen odpojit cerpadlo v nadzi)

Napsal: 04 led 2018, 16:22
od slovacek.milos
na plyn to normálně jede přepneš start na plyn, imobilizer odstavuje jen čerpadlo a vstřikování,
pokud je vše v pořádku tak při provozu na LPG jede čerpadlo pořád, lpg odstaví jen vstřikování,

stává se u BMM + LPG pin z klíčku vypaří nevím proč, ale je tomu tak

Napsal: 04 led 2018, 17:14
od Jarda-k
Nastal drobný posun kupředu.
Přemýšlel jsem v autě jak to přepnout na plyn a našel jsem na středovém panelu za řadící pákou vypínač.
Když jsem ho zapnul, tak se kontrolka na kabelu VCDS rozsvítila zeleně a k autu se dá bez problémů připojit. Prostě to má na přívodu k zásuvce dobastlený vypinač.

V řj imobilizéru je závada:

01128 snímací cívka imobilizéru ( DZ )
35 - 00 - -

Co to konkrétně znamená? Že je cívka přerušená a bude stačit její výměna?
Po smazání chyba vyskočí hned zas.

Napsal: 04 led 2018, 19:04
od slovacek.milos
tak to přepni na plyn a nastartuj,

jinak https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... MxoPkt5eIC

pak vidíš před sebou imobilizer mirně vlevo, vysuneš kabel od čtecího kroužku druhý je do řj, kabel proměříš pokud je průchozí tak postříkej kontakt sprejem a zasun a nastartuj

Napsal: 04 led 2018, 19:30
od Jarda-k
Jo to jsem už udělal. Tedy chtěl jsem změřit cívku ohmmetrem - naměřil jsem 16 ohmů.
Konektor jsem vrátit zpátky do řj a motor jede.
Otázka zní co teď? Mám věřit, že samotná cívka je v pořádku a byl špatný kontakt v tý zásuvce?
Za ten kabel jsem trochu tahal abych se na něj dostal multimetrem.

Jinak na plyn před nastartováním to přepnout nejde. Když to tlačítkem přepnu na plyn, tak zelená kontrolka plynu jen bliká a až když zvýším otáčky nad 2500 tak cvakne relé a začne běžet na plyn - kontrolka svítí trvale.
Jedině to relé nějak propojit.

Napsal: 04 led 2018, 20:09
od syncon
Jarda-k píše:Jo to jsem už udělal. Tedy chtěl jsem změřit cívku ohmmetrem - naměřil jsem 16 ohmů.
Konektor jsem vrátit zpátky do řj a motor jede.
Otázka zní co teď? Mám věřit, že samotná cívka je v pořádku a byl špatný kontakt v tý zásuvce?
Za ten kabel jsem trochu tahal abych se na něj dostal multimetrem.

Jinak na plyn před nastartováním to přepnout nejde. Když to tlačítkem přepnu na plyn, tak zelená kontrolka plynu jen bliká a až když zvýším otáčky nad 2500 tak cvakne relé a začne běžet na plyn - kontrolka svítí trvale.
Jedině to relé nějak propojit.
vyskubat a seridit jezdim 10l jen plyn

Napsal: 04 led 2018, 22:01
od slovacek.milos
[quote="Jarda-k"]

Jinak na plyn před nastartováním to přepnout nejde.


tak to tlačítko drž a startuj

Napsal: 04 led 2018, 22:06
od Jarda-k
To jsem zkoušel, nepomohlo.....

Spíš mi zajímá co s tou cívkou. Co jsem tak koukal, tak moc eshopů ji nemá na skladě, takže to není věc která by nějak moc odcházela.
Možná tedy to mělo jen špatný dotek v tý zásuvce, ale na pohled jsou ty kontakty pěkně čistý a lesklý.
Možná te tedy ještě preventivně prostříknu a děj se vůle boží....
Majitel s tím ale jezdí za prací do D a má obavu aby ho to zase někde nenechalo.....

Napsal: 04 led 2018, 22:41
od slovacek.milos
lpg na BMM není tak chytré aby nešlo natočit na plyn, to bude problém v tobě,

auto jede dál to neřeš jinak skončíš v šaškecu