Felda palivové čerpadlo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kaznějov

Felda palivové čerpadlo

Příspěvek od Jarda-k »

Felda 1,3 jednobod po startu krátce na 1 s naběhne a pak skape. Imo to ještě nemá. Došel jsem k závěru, že palivové čerpadlo nevytvoří dostatečný tlak. Sice se po zapnutí klíčku rozběhne, ale má divný a tichý chod.

Mám tu funkční čerpadlo z feldy 1,6 MPI.

Obrázek

Je záměnný čerpadlo z jednobodu 1,3 i 1996 s 1,6 MPI rok 1998?
Na to MPIčko má sice větší tlak, ale ten určuje přetlakový ventil na vstřikovací jednotce, takže větší výkon čerpadla by neměl být na závadu. Ecat také nabízí jen jedno čerpadlo pro všechny motorizace.

A jde nějak dát čerpadlo bez bajonetu do nádrže kde bylo čerpadlo uchycený bajonetem? Zkoušel jsem ho tam strčit a nedařilo se mi. Ten úchyt v nádrži asi překáží. Mám tu i nádrž z tý 1,6tky a tam na dně nic není, ale nádrž se mi zrovna moc přehazovat nechce.

Díky za odpovědi.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Milan 83
Přispěvovatel
Příspěvky: 270
Registrován: 25 říj 2010, 14:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milan 83 »

Zdar rozeber ty čerpadla a vyměň jen vnitřky ty valečky. Určitě to nemá immo?
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

vsechny feldy maj imo i odpojeni cerpadla by odpovidalo
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4311
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

syncon píše:vsechny feldy maj imo i odpojeni cerpadla by odpovidalo
všechny ne, jednobody 95 neměli

čerpadla jsou jiný a nespáruješ je ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

Jarda S. píše:
syncon píše:vsechny feldy maj imo i odpojeni cerpadla by odpovidalo
všechny ne, jednobody 95 neměli

čerpadla jsou jiný a nespáruješ je ;)
opravdu bych se hadal ale budu věřit :)
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Jj nejde to spárovat. Obě čerpadla jsem rozebral a to z 1,6tky má větší průměr, takže nevejde do obalu po tý 1,3jce.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Tak to má imobilizér - na spínačce je cívka. Čerpadlo jsem namontoval zpět a opravdu při každým pokusu o start motor na vteřinu naběhne. Při předchozích pokusech to ale naběhlo jen někdy, tak jsem si myslel, že čerpadlo.

Co bude na tom imo. v prdeli? Přerušená cívka, nebo KO řídící jednotka?

Nevím proč, ale moje šikmooká diag se s tímhle střepem nechce spojit. Přitom feldy fabie I i II a podobný ročníky ji normálně nedělají problém. Tady se mě ptá jestli je řj skutečně namontovaná ve voze. A to i když se chci napojit na řj. motoru.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4311
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

sezen 441.0.4046-024.6 ta je bez immo a mělo by to jet pokud teda nechceš řešit imobilizér (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Jarda S: jj už jsem to taky zjistil, že favority a feldy do 1. ledna 1995 neměly imo a řj jde použít na ty novější. A je to současně jediná možná oprava kterou na tom autě můžu udělat já. Horší ale asi bude ji sehnat.

Co se týče vyřazení imo, tak co jsem tak sondoval, tak to není moc jednoduchý, je nutná nějaká lepší dig a hlavně vědomosti a navíc hrozí při resetu jednotky, že ho zase začne vyžadovat. Další možnost je imo opravit a s tím rovněž nemám žádnou zkušenost a na slepo měnit nějaký díly tam nebudu.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Jarda-k"]

zajímavé co píšeš,

auto imo nemá, to nepoznáš klíček který má transporder a který ho nemá???

podle čtecí cívky přijdeš na to že auto imo má to je fakt síla

čerpadlo z 1,6 tam normálně narveš nemusíš nic předělávat hraješ si stím jak malé dítě

s diag se nemůžeš spojit když nemohu najít O1 zkusím 25 a zeptám se ima co se děje blok měřených hodnot 0 0 0

řídící jednotka na BMM ta je běžně na vrakecu i na inzerci, kolem pětikila

tady jsou tři za pětikilo 602384286
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 04 led 2018, 09:08, celkem upraveno 1 x.
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Byl jsem na tom, že tyhle starý feldy ještě imo neměly, tak jsem to napsal, mýlil jsem se.
Nejsem profík, auta dělám po práci, s mechanickými opravami nemám problém, ale s elektronikou v autech těch zkušeností moc nemám...
Do téhle opravy se mi nechtělo, protože jsem tušil, že problém bude v elektronice, ale majitel se nedal odbýt. Stejně to ale skončí u autoelektrikáře.

A abych tam to čerpadlo z 1,6tky nacpal, tak bych musel odlomit ten úchyt původního čerpadla z nádrže, jinak bych ho tam musel opravdu násilím narvat jak píšeš.

Tím čerpadlem jsem chtěl vyloučit poslední možnost snadný opravy, protože ostatní možný příčiny poruchy už vyměnil majitel. (Snímač otáček kliky, svíčky, kabely, palec s víčkem rozdělovače, trafo, atd... )
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

felda imo nemá = má klíček s plastem z jednoho kusu
imo má = klíček jde rozloupnout!

problém s imo - auto nastartuje normálně a za vteřinu chcípne = odstaví ho imibilizér. nevypadl ti třeba chip z klíčku?

to je asi dle toho jak píšeš, čili s čerpadlem asi bojuješ zbytečně, dle mého.

napíchni to na diagnostiku a uvidíš hned
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Jarda-k"]

příště víš pokud to chytne a zdechne pořád dokola tak vemeš řj bez ima, mírně upravíš konektor vylomí se přepážka nacvakneš a jedeš,

dej si si do hromady diag ta ti to prozradí, když nekomunikuje tak imo ti odstaví + na vstřik a čerpadlo, to prověříš i žárovečkou že nemusíš tast čerpadlo a závěr že nemá čerpadlo tlak stačí prstem navíc tlak může být i nízký a jede to jednou jsme jeli na ac pumpu ze 120 tonda pumpoval benzín z kanystru a jeli jsme asi 10 km
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Vici píše:.

napíchni to na diagnostiku a uvidíš hned
tam píše že se nelze spojit
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

nebo, že není správný klíč
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“