Stránka 2 z 2
Re: punto 1,7TD klepe
Napsal: 14 úno 2018, 15:48
od slovacek.milos
Naatrium píše:Ahoj, už nevím co s tím punto 1,7TD komůrka klepe na 4tým válcu. když povolím trubku ke vstřiku tak neklepe. Když jedu z kopce bez plynu neklepe, lehce přidám a klepe. Vstřik je dobrej aji jsem přehodil první za 4tej a furt klepe na 4tým válcu.
co píšeš jsem měl jednou na felde klepal tuším třetí válec a stejně jak popisuješ, rad jsem dostal tři prdele, navíc je to i vychozeným pístem v HU klepne, taky jsem měnil vstřiky,, měl dole vanu, a nic, řešilo to víc mechošů a nikdo nic,
taky jak píšeš
Nekouří to jede to pěkně.
byl tam lukas vzal jsem zátěžák do ruky potočil o chloupek, tusím že jsem přidal palivo a doklepáno, tak na hlavě povol matici a jednu otáčku přidej
palivo a bude ticho
tento klepec co popisuju to byl jak mlátíš kladivem do železa, proto nejvíc rad že je píst vyhoněn v HU
Napsal: 14 úno 2018, 16:03
od jericho-3
A ten motor před tím zásahem chytal na otočení, nebo až po tomto zásahu? Ono klepot jako kladivem by se neměl zaměnit za hlučnost spalování, popřípadě by se mohl zaměnit za přidřenou trysku, ale zase by motor kulhal a pokuřoval ..Ale proto mají lidé stroje rádi , protože si často s nimi ty mašiny vytřou zadek a mechán si často říká, ten hajzl mi to dělá schválně..Takže je možné vlastně všechno...

Napsal: 14 úno 2018, 20:23
od Naatrium
Tak jsem vyšruboval tu matici na 4tým válci (šlo to pěkně) a je v pořádku nic s ní není, všechno jsem vyčistil dal novej tepelnej štít poskládal zpět a klepe furt stejně.. pro klid duše jsem to udělal u všech 4 válcích a nikde nic vše OK, jen na tom klepajícím válci je černej žhavič.. Všude jinde je pěknej čistej.. tak nevím

Re: punto 1,7TD klepe
Napsal: 14 úno 2018, 20:26
od Naatrium
slovacek.milos píše:Naatrium píše:Ahoj, už nevím co s tím punto 1,7TD komůrka klepe na 4tým válcu. když povolím trubku ke vstřiku tak neklepe. Když jedu z kopce bez plynu neklepe, lehce přidám a klepe. Vstřik je dobrej aji jsem přehodil první za 4tej a furt klepe na 4tým válcu.
co píšeš jsem měl jednou na felde klepal tuším třetí válec a stejně jak popisuješ, rad jsem dostal tři prdele, navíc je to i vychozeným pístem v HU klepne, taky jsem měnil vstřiky,, měl dole vanu, a nic, řešilo to víc mechošů a nikdo nic,
taky jak píšeš
Nekouří to jede to pěkně.
byl tam lukas vzal jsem zátěžák do ruky potočil o chloupek, tusím že jsem přidal palivo a doklepáno, tak na hlavě povol matici a jednu otáčku přidej
palivo a bude ticho
tento klepec co popisuju to byl jak mlátíš kladivem do železa, proto nejvíc rad že je píst vyhoněn v HU
Palivo jsem přidal ubral a nehraje to nijak zásadní roli, předvstřik jsem taky dal víc do tvrda, pak naopak do měkka a taky skoro stejný, mírně do měkka to bylo lepší.. takže nevím

asi na to kašlu..
Napsal: 14 úno 2018, 21:12
od slovacek.milos
a čím si to palivo přídával ubíral a o kolik???
Napsal: 15 úno 2018, 05:55
od Naatrium
No na čerpadle je tam bosch VE takže easy, šroubek nad hlavou čerpadla. Přidal jsem pul otáčky pak celou ale to už hulilo jak fabrika tak jsem nakonec pul ubral.. nemělo to vliv.. Kuželku jsem taky pootočil lehce na víc.. ale nic..
Napsal: 15 úno 2018, 07:15
od slovacek.milos
[quote="Naatrium"]
tak to nebude asi ten můj případ
Napsal: 15 úno 2018, 10:24
od dream7000
a ten čierny žhavič funguje? to vyzerá naozaj na problém so spaľovaním...tesnosť ventilov, alebo problém so sedlom, ohnutý ventil, zlomená pružina pod ventilom...asi to budeš naozaj musieť rozobrať
Napsal: 15 úno 2018, 13:01
od jericho-3
A ty vstřiky jsi zaměňoval jak jsi psal a ten klepot je opravdu jen na 4 válci? Vzpomínám si, jak se kolega pořád trápil v Ducatem 1,9Td , kde se pořád kravil jeden válec a nakonec to byl ten ventilek v hlavě čerpadla..Ale to pokuřovalo a válec vynechával.Takže to chytne na 4 . válce, normálně pravidelně to běží a trochu poklepává , nepokuřuje a i za studena má ten válec tlak dobrý?Nespadlo tam něco předtím do válce? Třeba kus žhavičky? Vyndal bych vstřiky nebo aspoň žhavičky a v naprostém tichu točil motorem, napnoul uši a sledoval, zda náhodou píst v Hů nezadrhává..Může být něco zaseklé v pístu..Taky jsem viděl osmičku pérovku zaseklou vedle předkomůrky u přímého vstřiku v pístu...Jak píše dream 7000 , budeš to muset nakonec rozebrat..Protože může být i píst nad kroužky trochu mázlý a i když to má kompresi, tak může při přechodu přes Hů zaklepat, což právě udělá, hned po přídání plynu.A není ani vyloučeno, že je volná předkomůrka...Už pro náš klid a zvědavost, bys to měl rozebrat, abychom se poučili co ten zkurvený válec vyvádí...

Napsal: 15 úno 2018, 13:21
od Naatrium
Samozřejmě to jen tak nenechám a rozeberu to

.. Ale nechám to na léto jestli to dožije

.. Za studena se to trošku strácí, protože je čerpadlo víc do tvrda - jak se to ohřeje je to šepot květin je to tichučký motor jen ty rany

.. Ten výtlačný ventil v hlavě čerpadla jsem si taky říkal, že by mohl být to bude asi poslední věc co na tom udělám

.... Když lehounce povoluju trubku na tom 4tým válci tak se to stratí a začne vlhnout kolem trubky- jak to dotáhnu hned to klepe.. Vstřík jsem dával uplně jiný a je to na chlup stejný.. A tím, že jsou vůle seřízený nový ložiska na klice je to fakt extra tichučký motor, když jedu z kopce není slyšet vůbec nic..
Napsal: 15 úno 2018, 18:48
od jericho-3
Možná by stálo zato, na trubku toho válce nandat jiný vstřikovač-trysku venku a natočit to na 3 válce/a třeba vyndat žhavičku/ a sledovat, jak bude vstřikovač rozprašovat..Motor to chvilku na 3 odkulhá..
