1.4 TDi huli na bielo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

majokx
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2014, 15:14

Příspěvek od majokx »

Žiadny podfukujuci ale čurajuci ;)
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Smrdi to po nafte, ako stara avia…
Keby to bol len vstrek, tak som happy. Vymenia gumicky, sroby, vstrek a vrci sa dalej.
Mimochodom, ako rozpoznat ktory? Test? No neviem, to uz tu pisali, ze aj dobre vstreky sa vracaju ako zle…
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

nedokonalé spálenie nafty.....dôvody môžu byť rôzne...nik to nemôže povedať bez nejakych merani...sú to len a len dohady.

a vstrekovače sa isto neopravujú formou nových gumičiek a tak.

Ak chces vediet ci mas vstrekovace OK, vyber ich zanes do dieselservisu napr www.ekocar.sk

tam to šupnú do stroja a povedia ti ktorému je čo...

nič medzi teóriou a testom na EPSke neexistuje...je to veštenie z gule, dohady atd...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

[quote="octaviask"]nedokonalé spálenie nafty.....dôvody môžu byť rôzne...nik to nemôže povedať bez nejakych merani...sú to len a len dohady.

a vstrekovače sa isto neopravujú formou nových gumičiek a tak.

Ak chces vediet ci mas vstrekovace OK, vyber ich zanes do dieselservisu napr www.ekocar.sk

tam to šupnú do stroja a povedia ti ktorému je čo...

nič medzi teóriou a testom na EPSke neexistuje...je to veštenie z gule, dohady atd...[/quote Ako sa da zistit ktory vstrek cura ked vcds skupina korekcia vstreku je v norme da sa to nejako vylucit ci vsetky von a na kontrolu
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

ak vstrek čúra tak
vyber žhaviče, odpojíš konektor od lišty vstrekovačov a točíš..
tam kde pojde nafta tam bude čúrací vstrek
možno to ale nič nepovie

utmir, sprav si temu (vidim, že všade píšeš múdrosti), alebo to zanes do servisu zjavne je to nad tvoje možnosti - to platí aj pre zakladateľa témy

toto fórum je obrovská studňa vedomostí, len treba vedieť čítať a vyberať, človek sa veľa priučí. Nevravím, že sa do toho nemôžete pustiť sami, no keď tomu raz nerozumiem tak bohužiaľ cez internet vám to nikto neopraví
Naposledy upravil(a) stanomx dne 03 bře 2018, 21:55, celkem upraveno 3 x.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

stano ma celkom dobru teoriu ktorá odhalí netesnosť vstrekovača. Teda netesný magnetický ventil... vstrek bez el. impuzlu nesmie pustiť ani 1mg nafty.

ale.... stále trvám na tom, že vstreky patria na EPSku ak mám na ne podozrenie.

Tak isto sa to nedá opravovať na kolene doma....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

octaviask píše:stano ma celkom dobru teoriu ktorá odhalí netesnosť vstrekovača. Teda netesný magnetický ventil... vstrek bez el. impuzlu nesmie pustiť ani 1mg nafty.

ale.... stále trvám na tom, že vstreky patria na EPSku ak mám na ne podozrenie.

Tak isto sa to nedá opravovať na kolene doma....
Tak myslim si kazdy vstrekovac co vyberies z jazdeneho auta ti povedia ze je zly ci uz sa ti stalo ze povedali 3 su v poriadu jeden zly
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Pisal som uz v prvom poste, ze auto ide do servisu.
Toto len preto, ze ma to zaujima, kedze ten motor taha, ide pravidelne, korekcie v pohode a napriek tomu to tak vela huli…
Som bol v tom, ze pokial by bola chyba v jednom valci, ci vstreku, tak to iny valec dorovnava, co by bolo poznat v korekciach.
Este dotaz, ako sa sprava motor, kebyze tandem je pred smrtou a malo tlaci?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Dovolim si oponovat vasej teorii o netesnosti vstrekov konkretne ovladacieho el. mag. ventilu. Musite si uvedomit ako vstrekuje PDcko ( nemienim to tu teraz vysvetlovat ). Napisem iba tolko ze funguje ( vstrekuje ) to presne opacne ako CRko. Takze ta teoria ( ten test netesnosti ) plati pre CR, ale rozhodne nieje aplikovatelna na PD z principu jeho cinnosti :kol1:
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tandem s nizkym tlakom = strata vykonu, jemne podymenie. tandem sa da odmerat s prislusnym vybavenim.



co sa vstrekov a EPS tyka samorezrejme ze 80% vstrekovačov neprejde. Teda z PD neprejde 100% (to ale o niečom vypovedá) riiešite problemy s PD a pritom ani jedna nema vstreky ok!!!!

Avšak chalani z ekocaru mi jasne povedia či je to OK ešte :) a stráca to len dávku vo vyšších OT, alebo sú tie vstreky KO na odpis, poštievajú neprášia a pod. ak sa rozumieme čo som tým chcel povedať...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Ano EPS 815 so sadou pripravkov na UIS je istota, len kde sa k nej dostat? Kolko ich je na Slovensku? 3 alebo 4?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

TDI tech píše:Dovolim si oponovat vasej teorii o netesnosti vstrekov konkretne ovladacieho el. mag. ventilu. Musite si uvedomit ako vstrekuje PDcko ( nemienim to tu teraz vysvetlovat ). Napisem iba tolko ze funguje ( vstrekuje ) to presne opacne ako CRko. Takze ta teoria ( ten test netesnosti ) plati pre CR, ale rozhodne nieje aplikovatelna na PD z principu jeho cinnosti :kol1:
spravne....no beztak bez pripojenych konektorov nemáš mať čo naftu vo valci...ak by sa tam predsalen našla :D je niečo zle v štáte dánskom.
Naposledy upravil(a) octaviask dne 03 bře 2018, 22:32, celkem upraveno 1 x.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

octaviask píše:tandem s nizkym tlakom = strata vykonu, jemne podymenie. tandem sa da odmerat s prislusnym vybavenim.



co sa vstrekov a EPS tyka samorezrejme ze 80% vstrekovačov neprejde. Teda z PD neprejde 100% (to ale o niečom vypovedá) riiešite problemy s PD a pritom ani jedna nema vstreky ok!!!!

Avšak chalani z ekocaru mi jasne povedia či je to OK ešte :) a stráca to len dávku vo vyšších OT, alebo sú tie vstreky KO na odpis, poštievajú neprášia a pod. ak sa rozumieme čo som tým chcel povedať...
Kolko stoji taka kontrola vstrekov alebo repasu a kolko sa caka pisu tu ze vstrek bosh je opravitelny
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

u nas cca 30€/ks
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

octaviask píše:u nas cca 30€/ks
A to je cena za len kontrola ze ti povedia ze je zly alebo dostanes naspat uz nastaveny popripade zrepasovany bavime sa o bosh vstrekovaci a kolko taka kontrola trva priklad ked ich vyberiem kolko budem cakat
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“