
1.4 TDi huli na bielo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0
nedokonalé spálenie nafty.....dôvody môžu byť rôzne...nik to nemôže povedať bez nejakych merani...sú to len a len dohady.
a vstrekovače sa isto neopravujú formou nových gumičiek a tak.
Ak chces vediet ci mas vstrekovace OK, vyber ich zanes do dieselservisu napr www.ekocar.sk
tam to šupnú do stroja a povedia ti ktorému je čo...
nič medzi teóriou a testom na EPSke neexistuje...je to veštenie z gule, dohady atd...
a vstrekovače sa isto neopravujú formou nových gumičiek a tak.
Ak chces vediet ci mas vstrekovace OK, vyber ich zanes do dieselservisu napr www.ekocar.sk
tam to šupnú do stroja a povedia ti ktorému je čo...
nič medzi teóriou a testom na EPSke neexistuje...je to veštenie z gule, dohady atd...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
[quote="octaviask"]nedokonalé spálenie nafty.....dôvody môžu byť rôzne...nik to nemôže povedať bez nejakych merani...sú to len a len dohady.
a vstrekovače sa isto neopravujú formou nových gumičiek a tak.
Ak chces vediet ci mas vstrekovace OK, vyber ich zanes do dieselservisu napr www.ekocar.sk
tam to šupnú do stroja a povedia ti ktorému je čo...
nič medzi teóriou a testom na EPSke neexistuje...je to veštenie z gule, dohady atd...[/quote Ako sa da zistit ktory vstrek cura ked vcds skupina korekcia vstreku je v norme da sa to nejako vylucit ci vsetky von a na kontrolu
a vstrekovače sa isto neopravujú formou nových gumičiek a tak.
Ak chces vediet ci mas vstrekovace OK, vyber ich zanes do dieselservisu napr www.ekocar.sk
tam to šupnú do stroja a povedia ti ktorému je čo...
nič medzi teóriou a testom na EPSke neexistuje...je to veštenie z gule, dohady atd...[/quote Ako sa da zistit ktory vstrek cura ked vcds skupina korekcia vstreku je v norme da sa to nejako vylucit ci vsetky von a na kontrolu
ak vstrek čúra tak
vyber žhaviče, odpojíš konektor od lišty vstrekovačov a točíš..
tam kde pojde nafta tam bude čúrací vstrek
možno to ale nič nepovie
utmir, sprav si temu (vidim, že všade píšeš múdrosti), alebo to zanes do servisu zjavne je to nad tvoje možnosti - to platí aj pre zakladateľa témy
toto fórum je obrovská studňa vedomostí, len treba vedieť čítať a vyberať, človek sa veľa priučí. Nevravím, že sa do toho nemôžete pustiť sami, no keď tomu raz nerozumiem tak bohužiaľ cez internet vám to nikto neopraví
vyber žhaviče, odpojíš konektor od lišty vstrekovačov a točíš..
tam kde pojde nafta tam bude čúrací vstrek
možno to ale nič nepovie
utmir, sprav si temu (vidim, že všade píšeš múdrosti), alebo to zanes do servisu zjavne je to nad tvoje možnosti - to platí aj pre zakladateľa témy
toto fórum je obrovská studňa vedomostí, len treba vedieť čítať a vyberať, človek sa veľa priučí. Nevravím, že sa do toho nemôžete pustiť sami, no keď tomu raz nerozumiem tak bohužiaľ cez internet vám to nikto neopraví
Naposledy upravil(a) stanomx dne 03 bře 2018, 21:55, celkem upraveno 3 x.
stano ma celkom dobru teoriu ktorá odhalí netesnosť vstrekovača. Teda netesný magnetický ventil... vstrek bez el. impuzlu nesmie pustiť ani 1mg nafty.
ale.... stále trvám na tom, že vstreky patria na EPSku ak mám na ne podozrenie.
Tak isto sa to nedá opravovať na kolene doma....
ale.... stále trvám na tom, že vstreky patria na EPSku ak mám na ne podozrenie.
Tak isto sa to nedá opravovať na kolene doma....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Tak myslim si kazdy vstrekovac co vyberies z jazdeneho auta ti povedia ze je zly ci uz sa ti stalo ze povedali 3 su v poriadu jeden zlyoctaviask píše:stano ma celkom dobru teoriu ktorá odhalí netesnosť vstrekovača. Teda netesný magnetický ventil... vstrek bez el. impuzlu nesmie pustiť ani 1mg nafty.
ale.... stále trvám na tom, že vstreky patria na EPSku ak mám na ne podozrenie.
Tak isto sa to nedá opravovať na kolene doma....
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0
Pisal som uz v prvom poste, ze auto ide do servisu.
Toto len preto, ze ma to zaujima, kedze ten motor taha, ide pravidelne, korekcie v pohode a napriek tomu to tak vela huli…
Som bol v tom, ze pokial by bola chyba v jednom valci, ci vstreku, tak to iny valec dorovnava, co by bolo poznat v korekciach.
Este dotaz, ako sa sprava motor, kebyze tandem je pred smrtou a malo tlaci?
Toto len preto, ze ma to zaujima, kedze ten motor taha, ide pravidelne, korekcie v pohode a napriek tomu to tak vela huli…
Som bol v tom, ze pokial by bola chyba v jednom valci, ci vstreku, tak to iny valec dorovnava, co by bolo poznat v korekciach.
Este dotaz, ako sa sprava motor, kebyze tandem je pred smrtou a malo tlaci?
Dovolim si oponovat vasej teorii o netesnosti vstrekov konkretne ovladacieho el. mag. ventilu. Musite si uvedomit ako vstrekuje PDcko ( nemienim to tu teraz vysvetlovat ). Napisem iba tolko ze funguje ( vstrekuje ) to presne opacne ako CRko. Takze ta teoria ( ten test netesnosti ) plati pre CR, ale rozhodne nieje aplikovatelna na PD z principu jeho cinnosti 

tandem s nizkym tlakom = strata vykonu, jemne podymenie. tandem sa da odmerat s prislusnym vybavenim.
co sa vstrekov a EPS tyka samorezrejme ze 80% vstrekovačov neprejde. Teda z PD neprejde 100% (to ale o niečom vypovedá) riiešite problemy s PD a pritom ani jedna nema vstreky ok!!!!
Avšak chalani z ekocaru mi jasne povedia či je to OK ešte
a stráca to len dávku vo vyšších OT, alebo sú tie vstreky KO na odpis, poštievajú neprášia a pod. ak sa rozumieme čo som tým chcel povedať...
co sa vstrekov a EPS tyka samorezrejme ze 80% vstrekovačov neprejde. Teda z PD neprejde 100% (to ale o niečom vypovedá) riiešite problemy s PD a pritom ani jedna nema vstreky ok!!!!
Avšak chalani z ekocaru mi jasne povedia či je to OK ešte

"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
spravne....no beztak bez pripojenych konektorov nemáš mať čo naftu vo valci...ak by sa tam predsalen našlaTDI tech píše:Dovolim si oponovat vasej teorii o netesnosti vstrekov konkretne ovladacieho el. mag. ventilu. Musite si uvedomit ako vstrekuje PDcko ( nemienim to tu teraz vysvetlovat ). Napisem iba tolko ze funguje ( vstrekuje ) to presne opacne ako CRko. Takze ta teoria ( ten test netesnosti ) plati pre CR, ale rozhodne nieje aplikovatelna na PD z principu jeho cinnosti

Naposledy upravil(a) octaviask dne 03 bře 2018, 22:32, celkem upraveno 1 x.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Kolko stoji taka kontrola vstrekov alebo repasu a kolko sa caka pisu tu ze vstrek bosh je opravitelnyoctaviask píše:tandem s nizkym tlakom = strata vykonu, jemne podymenie. tandem sa da odmerat s prislusnym vybavenim.
co sa vstrekov a EPS tyka samorezrejme ze 80% vstrekovačov neprejde. Teda z PD neprejde 100% (to ale o niečom vypovedá) riiešite problemy s PD a pritom ani jedna nema vstreky ok!!!!
Avšak chalani z ekocaru mi jasne povedia či je to OK eštea stráca to len dávku vo vyšších OT, alebo sú tie vstreky KO na odpis, poštievajú neprášia a pod. ak sa rozumieme čo som tým chcel povedať...