Stránka 2 z 5
Napsal: 03 bře 2018, 20:47
od majokx
Žiadny podfukujuci ale čurajuci

Napsal: 03 bře 2018, 21:29
od frantisek28
Smrdi to po nafte, ako stara avia…
Keby to bol len vstrek, tak som happy. Vymenia gumicky, sroby, vstrek a vrci sa dalej.
Mimochodom, ako rozpoznat ktory? Test? No neviem, to uz tu pisali, ze aj dobre vstreky sa vracaju ako zle…
Napsal: 03 bře 2018, 21:35
od octaviask
nedokonalé spálenie nafty.....dôvody môžu byť rôzne...nik to nemôže povedať bez nejakych merani...sú to len a len dohady.
a vstrekovače sa isto neopravujú formou nových gumičiek a tak.
Ak chces vediet ci mas vstrekovace OK, vyber ich zanes do dieselservisu napr
www.ekocar.sk
tam to šupnú do stroja a povedia ti ktorému je čo...
nič medzi teóriou a testom na EPSke neexistuje...je to veštenie z gule, dohady atd...
Napsal: 03 bře 2018, 21:51
od Utmir
[quote="octaviask"]nedokonalé spálenie nafty.....dôvody môžu byť rôzne...nik to nemôže povedať bez nejakych merani...sú to len a len dohady.
a vstrekovače sa isto neopravujú formou nových gumičiek a tak.
Ak chces vediet ci mas vstrekovace OK, vyber ich zanes do dieselservisu napr
www.ekocar.sk
tam to šupnú do stroja a povedia ti ktorému je čo...
nič medzi teóriou a testom na EPSke neexistuje...je to veštenie z gule, dohady atd...[/quote Ako sa da zistit ktory vstrek cura ked vcds skupina korekcia vstreku je v norme da sa to nejako vylucit ci vsetky von a na kontrolu
Napsal: 03 bře 2018, 21:51
od stanomx
ak vstrek čúra tak
vyber žhaviče, odpojíš konektor od lišty vstrekovačov a točíš..
tam kde pojde nafta tam bude čúrací vstrek
možno to ale nič nepovie
utmir, sprav si temu (vidim, že všade píšeš múdrosti), alebo to zanes do servisu zjavne je to nad tvoje možnosti - to platí aj pre zakladateľa témy
toto fórum je obrovská studňa vedomostí, len treba vedieť čítať a vyberať, človek sa veľa priučí. Nevravím, že sa do toho nemôžete pustiť sami, no keď tomu raz nerozumiem tak bohužiaľ cez internet vám to nikto neopraví
Napsal: 03 bře 2018, 21:54
od octaviask
stano ma celkom dobru teoriu ktorá odhalí netesnosť vstrekovača. Teda netesný magnetický ventil... vstrek bez el. impuzlu nesmie pustiť ani 1mg nafty.
ale.... stále trvám na tom, že vstreky patria na EPSku ak mám na ne podozrenie.
Tak isto sa to nedá opravovať na kolene doma....
Napsal: 03 bře 2018, 22:02
od Utmir
octaviask píše:stano ma celkom dobru teoriu ktorá odhalí netesnosť vstrekovača. Teda netesný magnetický ventil... vstrek bez el. impuzlu nesmie pustiť ani 1mg nafty.
ale.... stále trvám na tom, že vstreky patria na EPSku ak mám na ne podozrenie.
Tak isto sa to nedá opravovať na kolene doma....
Tak myslim si kazdy vstrekovac co vyberies z jazdeneho auta ti povedia ze je zly ci uz sa ti stalo ze povedali 3 su v poriadu jeden zly
Napsal: 03 bře 2018, 22:05
od frantisek28
Pisal som uz v prvom poste, ze auto ide do servisu.
Toto len preto, ze ma to zaujima, kedze ten motor taha, ide pravidelne, korekcie v pohode a napriek tomu to tak vela huli…
Som bol v tom, ze pokial by bola chyba v jednom valci, ci vstreku, tak to iny valec dorovnava, co by bolo poznat v korekciach.
Este dotaz, ako sa sprava motor, kebyze tandem je pred smrtou a malo tlaci?
Napsal: 03 bře 2018, 22:10
od TDI tech
Dovolim si oponovat vasej teorii o netesnosti vstrekov konkretne ovladacieho el. mag. ventilu. Musite si uvedomit ako vstrekuje PDcko ( nemienim to tu teraz vysvetlovat ). Napisem iba tolko ze funguje ( vstrekuje ) to presne opacne ako CRko. Takze ta teoria ( ten test netesnosti ) plati pre CR, ale rozhodne nieje aplikovatelna na PD z principu jeho cinnosti

Napsal: 03 bře 2018, 22:11
od octaviask
tandem s nizkym tlakom = strata vykonu, jemne podymenie. tandem sa da odmerat s prislusnym vybavenim.
co sa vstrekov a EPS tyka samorezrejme ze 80% vstrekovačov neprejde. Teda z PD neprejde 100% (to ale o niečom vypovedá) riiešite problemy s PD a pritom ani jedna nema vstreky ok!!!!
Avšak chalani z ekocaru mi jasne povedia či je to OK ešte

a stráca to len dávku vo vyšších OT, alebo sú tie vstreky KO na odpis, poštievajú neprášia a pod. ak sa rozumieme čo som tým chcel povedať...
Napsal: 03 bře 2018, 22:15
od TDI tech
Ano EPS 815 so sadou pripravkov na UIS je istota, len kde sa k nej dostat? Kolko ich je na Slovensku? 3 alebo 4?
Napsal: 03 bře 2018, 22:30
od octaviask
TDI tech píše:Dovolim si oponovat vasej teorii o netesnosti vstrekov konkretne ovladacieho el. mag. ventilu. Musite si uvedomit ako vstrekuje PDcko ( nemienim to tu teraz vysvetlovat ). Napisem iba tolko ze funguje ( vstrekuje ) to presne opacne ako CRko. Takze ta teoria ( ten test netesnosti ) plati pre CR, ale rozhodne nieje aplikovatelna na PD z principu jeho cinnosti

spravne....no beztak bez pripojenych konektorov nemáš mať čo naftu vo valci...ak by sa tam predsalen našla

je niečo zle v štáte dánskom.
Napsal: 03 bře 2018, 22:32
od Utmir
octaviask píše:tandem s nizkym tlakom = strata vykonu, jemne podymenie. tandem sa da odmerat s prislusnym vybavenim.
co sa vstrekov a EPS tyka samorezrejme ze 80% vstrekovačov neprejde. Teda z PD neprejde 100% (to ale o niečom vypovedá) riiešite problemy s PD a pritom ani jedna nema vstreky ok!!!!
Avšak chalani z ekocaru mi jasne povedia či je to OK ešte

a stráca to len dávku vo vyšších OT, alebo sú tie vstreky KO na odpis, poštievajú neprášia a pod. ak sa rozumieme čo som tým chcel povedať...
Kolko stoji taka kontrola vstrekov alebo repasu a kolko sa caka pisu tu ze vstrek bosh je opravitelny
Napsal: 03 bře 2018, 22:33
od octaviask
u nas cca 30€/ks
Napsal: 03 bře 2018, 22:39
od Utmir
octaviask píše:u nas cca 30€/ks
A to je cena za len kontrola ze ti povedia ze je zly alebo dostanes naspat uz nastaveny popripade zrepasovany bavime sa o bosh vstrekovaci a kolko taka kontrola trva priklad ked ich vyberiem kolko budem cakat