Stránka 2 z 3
Napsal: 23 říj 2018, 18:32
od slovacek.milos
jak maldý zitra přijede s AFN vemu lejzr a změřímtu trubku jen tak, egr má funkční před týdnem jsem mu měřil turbo a váhu a na volnoběh bylo na váze 250 takže otevřený, aspon mu ho zacpu o jednoho zasírače v motoru méně

Napsal: 23 říj 2018, 18:59
od Forest
slovacek.milos píše:jak maldý zitra přijede s AFN vemu lejzr a změřímtu trubku jen tak, egr má funkční před týdnem jsem mu měřil turbo a váhu a na volnoběh bylo na váze 250 takže otevřený, aspon mu ho zacpu o jednoho zasírače v motoru méně

A jak zameris a pustis ten lejzr za jizdy pod plnou dlouhodobou zatezi? Zapomen na seslapnuti na volnobeh.
Video temer studeneho motoru Te snad presvedci.
1100F=593°C
Dalsi video a to tam tlaci nejakych uprdenych 1,1 baru (ani ne)?

Napsal: 25 říj 2018, 07:08
od slovacek.milos
kokta ahf po ujetí 30 km na egru od výfuku trubka 61 stupnů, tak řešit čím máznout, klidně klovatinou na obálky, před 14ti dny egr funkčí na váze 250 i akční členy ok
Napsal: 25 říj 2018, 07:22
od Forest
slovacek.milos píše:kokta ahf po ujetí 30 km na egru od výfuku trubka 61 stupnů, tak řešit čím máznout, klidně klovatinou na obálky, před 14ti dny egr funkčí na váze 250 i akční členy ok
Milosi,
1) jaka trubka? takova ta "harmonika" vedouci k EGR, ktera je narozdil od zaslepky chlazena vzduchem kolem motoru?
2) mereno
pri plne zatezi za jizdy a nebo po zastaveni, pote, co jste v klidu dojeli, zaparkovali, otevreli kapotu a minutu zamerovali tu trubku?

Napsal: 25 říj 2018, 07:26
od slovacek.milos
[quote="Forest"][quote="slovacek.milos"] v první řadě mi řekni kam se dává záslepka ? já ti v té přírubě tu teplotu zítra změřím
Napsal: 25 říj 2018, 07:30
od MirekX
Trubka se laserem hodně blbě měří a tyhle starý kousky po pár vteřinách na volnoběh EGR odstaví a aktivuje se zase sešlápnutím plynu. Nech si na tý trubce ruku a jsi popálenej, pokud to nemá chladič plynů tak to bude klidně 200C
Napsal: 25 říj 2018, 08:18
od slovacek.milos
MirekX píše:Trubka se laserem hodně blbě měří a tyhle starý kousky po pár vteřinách na volnoběh EGR odstaví a aktivuje se zase sešlápnutím plynu. Nech si na tý trubce ruku a jsi popálenej, pokud to nemá chladič plynů tak to bude klidně 200C
já to měřil jen tak pro zajímavost, nelze taky ty egry naházet do jednoho pytle abychom neměli debatu o vozi a kozi,
ty první jedou jen na volnoběh a jak se emise spřísnovali tak to stojí za kokot,
toto měření teploty lejzrem je kokta AHF 81 kW, za chvilku bude egr off
Napsal: 25 říj 2018, 08:28
od Forest
Milosi, zaslepka se dava
na prirubu na svodech, mezi svody a tu trubku. Proste se udela sendvic tesneni-zaslepka-tesneni a je to.
Paklize chces neco merit, zmer to:
-
za jizdy pri plne a dlouhodobe zatezi
- na svodech, hned vedle priruby EGR ventilu ... protoze zaslepka bude mit jen o trochu mene nezli toto misto na svodech nebot bude zlehka chlazena tou Tebou zminovanou trubkou, ale pri plne dlouhodobe zatezi se taky rozsviti.
Priznavam, ze me mrzi, ze se s pru s takovou kapacitou jako jsi Ty, zvlaste pote, co jsem Ti poskytl dostatek verohodnych dukazu.
Nemohl by nekdo ze zdejsich, kdo ma EGT merak umisteny presne v EGR portu aby udelal video pri plne dlouhodobe zatezi? Predem dekuji.
Napsal: 25 říj 2018, 08:38
od roman1648
Pěknej příklad jak se dá vědecky diskutovat o hovně...sorry

Napsal: 25 říj 2018, 08:55
od Forest
roman1648 píše:Pěknej příklad jak se dá vědecky diskutovat o hovně...sorry

Ono to neni zase takove uplne "o hovne". Vem si, ze kdyz budou unikat spaliny (kdyz to namaze necim, co se vypari nebo tam da neco, co se vyklepe) tak to rozhodne neni sranda.
Hele, byt to nejaky omezenec (jako treba zadavatel tematu) tak se na to vykaslu ale v pripade Milose to beru jako moralni povinnost. Ostatne, i on mi nekolikrat pomohl diky znalostem z dob minulych tak proc mu to alespon z casti nevratit formou znalosti "novodobych"?

Napsal: 25 říj 2018, 08:58
od roman1648
Ale ji v pohodě,ale z mého pohledu není co řešit...záslepku,z obou stran nový těsnění a hotovo...

Napsal: 25 říj 2018, 09:41
od Tomas.cz
Ono je to patrné již z materiálu těsnění, mezi svodama a egr trubkou je plíšek patrně z nerezu a mezi egr trubkou a samotným egr ventilem je těsnění z jiného materiálu, něco jako klinkerit ( vím, blbost, ale název materiálu neznám ).
Napsal: 25 říj 2018, 10:34
od slovacek.milos
roman1648 píše:Pěknej příklad jak se dá vědecky diskutovat o hovně...sorry

romane o hovně to není, byl tu uživatel beli a že prej na emisích mají kontrolovat těsnost sacího potřubí a jak ti teče nebo prolíná olej třeba u egru tak zdar, proto se do toho angažuju, zitra jedu na stk tak se na toi přeptám
Napsal: 25 říj 2018, 12:01
od zero1724
Forest píše:
Hele, byt to nejaky omezenec (jako treba zadavatel tematu)
Co urážáš ty hňupe, urážám já tebe? Ty jsi znalej jen na fórech, přitom všem schopným lezeš jen do prdele ( viz. Mirulu), ostatní urážíš, hlavně ty, s kterejma ti nevyšel hvězdej business...
Hloupej kdo se nezeptá, nejsem žádnej expert, ani si na něj nehraju (jako ty), vždy slušně poprosím o vysvětlení, ale tebe se tady nikdo neprosil, navíc jsi uplně mimo téma... To jsou vždycky plky o turbech, jako kdybys v bílém pláštíku sám ty turba dyzajnoval jako projekt manažer... jedinej bílej plaštík, kterej ti přísluší je ten od docenta Chocholouška (když už se urážíme)...
Napsal: 25 říj 2018, 14:09
od slovacek.milos