čím máznout záslepku egr?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
čím máznout záslepku egr?
čau, čím mažete záslepku egr aby nefoukala? Lepidlem na výfuky? mohu to máznout jak u egr, tak u výfuku? Díky za odpověď. Tomáš
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
u výfuku je plechová podložka, osobně mi to nikdy nefoukalo, ale je potřeba dát asi radši novou, o nějakém silikonu nebo tmelu pochybuju, že by to vydrželo ty teploty. U Egru je taky podložka takovej ten klingerit, ale tam by to šlo máznout nějakým motorovým silikonem.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Mám ty lazerem řezaný, takže žádnej amatérsky vyřezávaný, takže to tam fláknu s tou původní podložkou, která je z origo příruby? Jen aby to těsnilo... přijde mi, že je to takovej dětskej plíšek na jedno použití...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34033
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
kdybych tu přírubu chtěl máznout tak normálním tmelem na motoryzero1724 píše:řikal jsi že stojí dvacku?roman1648 píše:No aby tě ta cena v origu neprekvapila
ono když zapneš mozek tak pokud egr zaslepíš tak tam nic neproudí a teploty nejsou nijak extrémní, a ty teploty tam nejsou vysoké ani tak,praktik si veme lejzrový teploěr a hned pochopí laik hovoří o 700 stúpnů a podobné nesmysly
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Milosi, neda se nic delat, ale musim Te v tomto konkretnim pripadu opravit. Verim, ze kdyz clovek dojede a nezli otevre kapotu, zameri svody, muze teplota klesnout na Tebou udavanou hodnotu.
Nicmene, pri vysoke zatezi tam byva pres 600°C, paklize to nekdo drzi dlouho na plny plyn, muze tam byt jeste vice (u hodne nadopovanych TDi i pres 900°C). Hovorim na zaklade osobni zkusenosti, kdy jsem mel snimac pyrometru uchyceny prave ve vstupnim kanalu EGR ventilu.
Nicmene, pri vysoke zatezi tam byva pres 600°C, paklize to nekdo drzi dlouho na plny plyn, muze tam byt jeste vice (u hodne nadopovanych TDi i pres 900°C). Hovorim na zaklade osobni zkusenosti, kdy jsem mel snimac pyrometru uchyceny prave ve vstupnim kanalu EGR ventilu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34033
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já tě chápu ale on to nětěsní v luftě ale v přírubě potrubí, viděl jsi někdy to potrubí modré což je teplota 300 stupnů nebo světlečervené což je 870 stupnů?? já nikdy
viděl jsem tak svody 700 stupnů tmavě třešnové když se prodáčel rozdělovač, nebo 1000 stupnů tmavě žlutá když ti de benzín do katu tak se rožne jak lampion ale nechtěj měvyděsit že se trubka u egru rožne červenou barvou to by si nešlo
viděl jsem tak svody 700 stupnů tmavě třešnové když se prodáčel rozdělovač, nebo 1000 stupnů tmavě žlutá když ti de benzín do katu tak se rožne jak lampion ale nechtěj měvyděsit že se trubka u egru rožne červenou barvou to by si nešlo
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Nikdy jsem nemel kameru pod kapotou za jizdy, ani jsem to nesledoval na brzde. Nicmene, videl jsem motor na motorove brzde a tam ty svody primo svitily.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)