čím máznout záslepku egr?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

čím máznout záslepku egr?

Příspěvek od zero1724 »

čau, čím mažete záslepku egr aby nefoukala? Lepidlem na výfuky? mohu to máznout jak u egr, tak u výfuku? Díky za odpověď. Tomáš
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20486
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

ničím, pokud jsou příruby rovný nebůže to fučet popř dej z obou stran nový těsnění, stojí to dvacku...
pasta ztvrdne a vydrolí se
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7587
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jj tak nějak. výfuk nenamažeš...
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od tukydydes »

u výfuku je plechová podložka, osobně mi to nikdy nefoukalo, ale je potřeba dát asi radši novou, o nějakém silikonu nebo tmelu pochybuju, že by to vydrželo ty teploty. U Egru je taky podložka takovej ten klingerit, ale tam by to šlo máznout nějakým motorovým silikonem.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7587
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

ideál je nezaslepovat.. a nechat nastavit tak aby fungoval do 70 stupňů..
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Mám ty lazerem řezaný, takže žádnej amatérsky vyřezávaný, takže to tam fláknu s tou původní podložkou, která je z origo příruby? Jen aby to těsnilo... přijde mi, že je to takovej dětskej plíšek na jedno použití...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Keflek
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 05 srp 2007, 15:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a Mnichovice

Příspěvek od Keflek »

Poradne ocistit, ja to pro dobrej pocit maznu trochu vazelinou...
A nemuze to foukat...
Jak uz bylo receno, pasta se vydroli a pokud ne, muze nalitat kam nema
Touran 2.0 tdi
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Ok, díky, koupím ve škodovce origo plíšky a je vyřešeno, můžete tohle tema smáznout, dík za odpovědi. Tomáš
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20486
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No aby tě ta cena v origu neprekvapila (rofl)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

roman1648 píše:No aby tě ta cena v origu neprekvapila (rofl)
řikal jsi že stojí dvacku?
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20486
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Druhovyrobe
Origo bude pětkrát tolik

https://mlparts.cz/autodily/skoda/octav ... sort=price
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34033
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zero1724 píše:
roman1648 píše:No aby tě ta cena v origu neprekvapila (rofl)
řikal jsi že stojí dvacku?
kdybych tu přírubu chtěl máznout tak normálním tmelem na motory

ono když zapneš mozek tak pokud egr zaslepíš tak tam nic neproudí a teploty nejsou nijak extrémní, a ty teploty tam nejsou vysoké ani tak,praktik si veme lejzrový teploěr a hned pochopí laik hovoří o 700 stúpnů a podobné nesmysly :roll:
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Milosi, neda se nic delat, ale musim Te v tomto konkretnim pripadu opravit. Verim, ze kdyz clovek dojede a nezli otevre kapotu, zameri svody, muze teplota klesnout na Tebou udavanou hodnotu.

Nicmene, pri vysoke zatezi tam byva pres 600°C, paklize to nekdo drzi dlouho na plny plyn, muze tam byt jeste vice (u hodne nadopovanych TDi i pres 900°C). Hovorim na zaklade osobni zkusenosti, kdy jsem mel snimac pyrometru uchyceny prave ve vstupnim kanalu EGR ventilu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34033
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já tě chápu ale on to nětěsní v luftě ale v přírubě potrubí, viděl jsi někdy to potrubí modré což je teplota 300 stupnů nebo světlečervené což je 870 stupnů?? já nikdy

viděl jsem tak svody 700 stupnů tmavě třešnové když se prodáčel rozdělovač, nebo 1000 stupnů tmavě žlutá když ti de benzín do katu tak se rožne jak lampion ale nechtěj měvyděsit že se trubka u egru rožne červenou barvou to by si nešlo
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Nikdy jsem nemel kameru pod kapotou za jizdy, ani jsem to nesledoval na brzde. Nicmene, videl jsem motor na motorove brzde a tam ty svody primo svitily.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“