Stránka 2 z 4

Napsal: 12 pro 2018, 20:32
od kocourek
Delam si to sam jsem takovy samouk ;) auta me bavi

Napsal: 13 pro 2018, 08:21
od NOVON
Dělám v autodílech a mechoši berou v 90% ELRING..

Napsal: 13 pro 2018, 08:34
od slovacek.milos
NOVON píše:Dělám v autodílech a mechoši berou v 90% ELRING..
co berou za brzdy co netřepou volantem ?

Napsal: 13 pro 2018, 09:21
od jericho-3
Je to zajímavé , mne zase moc často earling nedovezli, moc tohle neřeším, ono je to často také podvědomé odsouzení..Oprava se často nepovedla z určitých příčin, kdy nebyla dodržena technologická kázeň a řekne, tohle těsnění je k ničemu. Ještě nedávno jsem viděl borce, jak těsnění olejuje, utáhne půlku , že to dodělá zítra, blok nezkontroluje, zda není prohnutý apod..Sám jsem "vlastní "chybou vinil těsnění/dělali jsme to dva/, takže objektivně posoudit kvalitu jde obtížně..Hlavně aby bylo správně vysoké a při posazování hlavy nebylo kleplé.. :)

Napsal: 13 pro 2018, 09:26
od Marek001
Ja som s Elringom problém nikdy nemal, tiež súhlasím že skôr sa stane chyba pri montáži ako by bola na vine nekvalita tesnenia.

Napsal: 13 pro 2018, 10:36
od roman1648
Ji,Corteco se rozpadlo...sloupalo,ještě mám někde fotky

Napsal: 13 pro 2018, 15:17
od slovacek.milos
[quote="jericho-3"]Ještě nedávno jsem viděl borce, jak těsnění olejuje, utáhne půlku , že to dodělá zítra,

já osobně utahuju třeba ve dvě, ve čtyři a pak třeba ráno a v deset, věřím na vzduch

o tom oleji to jsem slyšel že prej se těsnění musí hodit do oleje že prej se připeče a drží, to by mě zajímalo jestli to někdo viděl nebo slyšel, prej to staří mecháni dělali běžně i v cizině se to tak prej dělá

Napsal: 13 pro 2018, 19:36
od patrikE39
elring beru na autokseftu.. vychází mi tam nejlíp ... na R6 s tlakem přes 2 bary drží perfektně ;)

Napsal: 13 pro 2018, 20:09
od jericho-3
slovacek.milos píše:
jericho-3 píše:Ještě nedávno jsem viděl borce, jak těsnění olejuje, utáhne půlku , že to dodělá zítra,

já osobně utahuju třeba ve dvě, ve čtyři a pak třeba ráno a v deset, věřím na vzduch

o tom oleji to jsem slyšel že prej se těsnění musí hodit do oleje že prej se připeče a drží, to by mě zajímalo jestli to někdo viděl nebo slyšel, prej to staří mecháni dělali běžně i v cizině se to tak prej dělá
Ty utahuješ hlavu vzduchem? To je přece ten nejdůležitější úkon, který děláš , když montuješ hlavu a musí se dělat s největší pečlivostí a zodpovědností..To jsem z toho blázen...A to co dělali staří mecháni v cizině bylo za krále klacka, blok musí být odmaštěný a perfektně suchý, stejně jako hlava, namontují se montážní kolíky /pokud to jde/ a těsnění se vyndá ze špecky těsně před montáží , nandá na blok a nandá se hlava. A pak se postupně utahuje podle foršriftu, čeká se tam, kde se má a vše se dělá ručně, aby byl cit. A dotažení hlavy se nepřerušuje, dokud není "obřad " dokončen. Pokud se přeruší, je vše špatně, protože poté neodpovídají požadované momenty..Samozřejmě "záleží jak leží" a co je to za motor, u některého člověk nepotřebuje ani návod, ale když to člověk ojebe, jak může vědět, v čem je poté chyba, když se něco vyvrbí? Právě ta suchost je důležitá a proto u neoplechovaného těsnění se pozná, že dobře drželo, když se musí staré "oškrabávat" nebo postříkat přípravkem na uvolnění, aby se nepoškrábal hliník.. :)

Napsal: 13 pro 2018, 20:14
od slovacek.milos
jericho-3 píše:
slovacek.milos píše:
jericho-3 píše:Ještě nedávno jsem viděl borce, jak těsnění olejuje, utáhne půlku , že to dodělá zítra,

já osobně utahuju třeba ve dvě, ve čtyři a pak třeba ráno a v deset, věřím na vzduch

o tom oleji to jsem slyšel že prej se těsnění musí hodit do oleje že prej se připeče a drží, to by mě zajímalo jestli to někdo viděl nebo slyšel, prej to staří mecháni dělali běžně i v cizině se to tak prej dělá
Ty utahuješ hlavu vzduchem? néééé jakože vzduch v těsnění který tam vlastně uvězníš, máš i hlavy které musíš povolit a pak znova utahuješ

Napsal: 13 pro 2018, 21:12
od Jarda S.
slovacek.milos píše:
o tom oleji to jsem slyšel že prej se těsnění musí hodit do oleje že prej se připeče a drží, to by mě zajímalo jestli to někdo viděl nebo slyšel, prej to staří mecháni dělali běžně i v cizině se to tak prej dělá
těsnění se máčelo dřív když to vyráběli z hadru (LOL) dnešnímu těsnění to nic nedá- olej nenasaje (hm)

Napsal: 13 pro 2018, 22:45
od slovacek.milos
Jarda S. píše:
slovacek.milos píše:
okdyž to vyráběli z hadru (LOL) dnešnímu těsnění to nic nedá- olej nenasaje (hm)
já si to právě ani moc nepamatuju z hadru, třeba na askonu 1,6 to jsem to těsnění nesl jak dvě kila banánů, pomerančů a pepsikoly, a ponořit ho do oleje :roll:
zetory byly plechové,

já měl napáleno vělké množství kořky, přijel borec škrabka a berlínská modř a srovnal vše na tisíciny při větším požití možná jen na setiny ;) ale fachčilo to, byly to krásná leta

Napsal: 14 pro 2018, 05:07
od NOVON
slovacek.milos píše:
NOVON píše:Dělám v autodílech a mechoši berou v 90% ELRING..
co berou za brzdy co netřepou volantem ?
Nejvíce se berou RH-čka,pak Textar,Brembo,Bosch.Nelze takto obecně specifikovat,jak na které auto.

Napsal: 14 pro 2018, 06:29
od ondra.p
To s tím olejem platí pro papírová těsnění které fakt jakoby nabobtná a líp dotěsní. Stačí ho lehounce tím olejem potřít žádné máčení ale u plechového těsnění pod hlavu je to kravina

Napsal: 14 pro 2018, 09:04
od slovacek.milos
[quote="NOVON"][quote="slovacek.milos"]
Nejvíce se berou RH-čka, zkušenosti mám zatím minimální ale nechápal jsem jak to umí brzdit a netřepe u problémových aut, umím jen icer desky a starline kotouče