VW pasat B6-2006, 1.9íTDI 77kw BLS DPF , problem turba.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 939
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od passion »

Lepšie raz vidieť ako 100x o tom čítať:

Kód: Vybrat vše

https://youtu.be/U3AJvQQNpBw
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 20 led 2011, 01:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od servis-sk »

Vdaka , uz je mi to jasne, preco to tak nejde , ako by malo.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ja se teda nechci hádat, ale oxidační kat. , kterej bys takto otestoval v DPF na PD není, maj to až CR, proto maj nad DPF tu bouli a proto taky CR umí udělat regeneraci na místě, PD jen za jízdy, KAT na zapálení nepotřebuje, protože umí už před turbem udělat 700°C
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 20 led 2011, 01:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od servis-sk »

Zdravim, tak DPF mam vymenene ,po vymene vsetko ok cca 2 regeneracie na 3 sa to nedokoncilo, zasvietil filter, porucha motora , dava chybu 008194,P2002 hlasku filter ucinnost , efektivita na spodnej urovni, neuspesne 4 regeneracie...,
Tak som ho bol nutene vypalit, regeneracia prebehla, ale stale mam problem dosiahnut teplotu hodnotu vypalovania DPF filtra?
Pri cca 2000-2500 otackach mam cca 300-400 stupnov to ho ani nevypalim, teplota stupne az ked ho tocim okolo 3500-4500 na 700-800 stupnov.
Kde by mohol byt este problem?, ze to nedosiahne uvedenu teplotu?
Predsa len vypalovt auto na 4000 otackach je nezmysel a pocas beznej premavky nerealna vec.,tym si myslim ze dochadza aj k zabijaniu druheho DPFka.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jakej díl jsi pořídil?

Podle VINka má pro 2006 BLS přijít 3C0254700KX, nebo pro novější 3C0254701PX, případně ECOnomy JZW254701GX,
vše psáno jako výfuková roura s katalyzátorem a filtrem částic.

No a pokud to není novým dílem, jak je na tom vačka, vstřiky? Píšeš, že to má 350 000 km tak by si to zasloužilo omrknout ;)
rami
Aktivista
Příspěvky: 1687
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Jak pise Huml,PDcku slehaji plameny z hlavy pri regeneraci.

Nevim jaky tam mas soft,ale byl nejaky opravny soft kvuli DPF i na BLSa.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 20 led 2011, 01:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od servis-sk »

DPF je pouzity diel, repas ....so zarukou.
Co sa tyka hlavy bola robena pred cca 20.000km, lebo upadol ventil....
Soft je orginal seria pre BLS, vecer ho mozem dat, mam zalohu.
Myslim si ze povodny DPF odrovnala prave ta nedosiahnuta teplota a nedokoncene regeneracie.....
Jedine este skontrolovat vacku, nastavenie ventilov....,predvstrek sedi na pripravky -3
Sanie je tesne, skrtiaca klapka ide, egrko funguje, hladic vyfukovych spalin tiez....
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 20 led 2011, 01:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od servis-sk »

Tu je soft z auta, mrknite niekto ci neni nejaky upgrade na tuto verziu ohladne palenia DPF filtra

http://leteckaposta.cz/750931012

Vdaka
rami
Aktivista
Příspěvky: 1687
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Vacka se nechavala stara nebo nova ?

Pokud jste davali jinou,nemohlo se stat ze je tam vacka do PD bez DPF - proto ty male teploty regenerace ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

přesně tak, mrknul bych na vačku jestli jsou na tom palci pro vahadla cítit ty dva hupy, jak tam bude vačka pro neDPF, tak to nikdy regenerovat nebude
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 20 led 2011, 01:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od servis-sk »

No tak na to pozriem o nejakej vacke ci je pre DPF a ne DPF som nevedel.
Vacka, ci sla stara, alebo ina, neviem.Dal som robit celu hlavu, o tyzden zobral opravenu, nalozil, zosteloval.
Jak tie vacky vyzeraju pre DPF? a nie DPF? ich rozdiel.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

servis-sk píše: Co sa tyka hlavy bola robena pred cca 20.000km, lebo upadol ventil....
No a problémy s DPF začaly ...

Dostals zpátky tu samou hlavu nebo to bylo výměnou? Soupis práce a dílů k tomu dostals? Ti co to dělali asi taky nevěděli ...
BLS a BMP maj 038109101AH, BKC a BXE 038109101R.

Origo hřídele maj mít koncový index čísla na čele ze strany od rozvodovýho kola, hřídel pro DPF pak rozlišíš i podle dvou kruhů místo jednoho ze strany první ventilové vačky od tandemu ;)

pro DPF
Obrázek

bez DPF
Obrázek

Písni co tam najdeš ;)

No a trocha teorie nikdy nezaškodí :)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
a tohle je ten nutný předpoklad, be něj to nefunguje
Obrázek
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 20 led 2011, 01:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od servis-sk »

Vdaka,
zajtra na to pozriem, skusim tie kruhy od tandemu
Ak ma vplyv na teplotu palenia dpf prave ta vacka .....tusim ze tam asi bude ta nespravna vacka z ne DPF..
Je to nejaky rok tomu, to uz nikto nedohleda.....supis dielov, a co tam bolo...dane..
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No mělo to nalítat od opravy hlavy 20 000 km za pár let, to bych čekal, že se problém s DPF projeví dříve, kdyby tam skutečně byl nonDPF hřídel.
Každopádně omrknout to musíš, možná tam je správný, ale bude KO. Je to zásadní, co ovlivní teplotu Katu/DPF, bez dodatečnýho vstřiku nafty to nemůže fungovat a regenerovat.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

servis-sk píše:Teraz to uz pali kazdych 50km, dnes uz 2x.
Klapka sania funguje OK.
Popolcek 3g, ale to bolo resetovane asi pre 20000km, lebo dpf sa davalo ine ze vraj cistene.
Moze mat na cistenie, regener. dpf aj vplyv,tlak paliva, podavacky v nadrzi?
To ma este tandem , ktory tlaci do sustavy?
To som asi pred mesiacom menil v nadrzi a od vtedy pozorujem problemy.....
Hele, ještě jsem o tom přemýšlel, protože ten projev je taky jako nedostatek nafty a já vím, jak umí vstřiky kouřit, když nemaj naftu (a fakt si myslím, že nesprávný vačkový hřídel bys poznal dřív jak po 20tkm), tak takový špek, jako prohození hadic na tom čerpadle v nádrži, nepovedlo se Ti to náhodou při jeho výměně???
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“