VW pasat B6-2006, 1.9íTDI 77kw BLS DPF , problem turba.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW pasat B6-2006, 1.9íTDI 77kw BLS DPF , problem turba.
Ahojte.
Poslednu dobu sa mi stava na aute ze po vypaleni filtra DPF, cca 200-300km , auto spadne do nudzaku ,blika zhavenie a pise problem turba, nedosiahnuty plniaci tlak.Po resete, vymazani chyby auto ide zase OK.
Takisto som si vsimol ze pri spusteni nutenej regeneracie pocas jazdy cez PC, je problem dosiahnut teplotu vypalovania cca 600-700 stupnov pocas palenia ako je to u inych BLS motorov.Mne ta teplota pri cca 2500 otackach po biede vybehne na 500 stupnov a percento zatazenia, co mi ukazuje 40 pri vypalovani co by malo klesat, mne by som povedal ze stupa az k 45 ako keby ho este viac ubijalo.Problem je to stiahnut na 35 percent po dlhsej jazde....
Cidla teploty na turbe, dpf su ine, , dpf snimac novy, banka podlaku turba, regulacia ide lahko a turbo je OK, najazdene cca 350000km, auto nedymi, seriovy soft, koncovka vyfuku cista nezadymena...
Napada vas nieco co by to mohlo robit?, ze by uz zaplneny, zacpaty dpf?
Poslednu dobu sa mi stava na aute ze po vypaleni filtra DPF, cca 200-300km , auto spadne do nudzaku ,blika zhavenie a pise problem turba, nedosiahnuty plniaci tlak.Po resete, vymazani chyby auto ide zase OK.
Takisto som si vsimol ze pri spusteni nutenej regeneracie pocas jazdy cez PC, je problem dosiahnut teplotu vypalovania cca 600-700 stupnov pocas palenia ako je to u inych BLS motorov.Mne ta teplota pri cca 2500 otackach po biede vybehne na 500 stupnov a percento zatazenia, co mi ukazuje 40 pri vypalovani co by malo klesat, mne by som povedal ze stupa az k 45 ako keby ho este viac ubijalo.Problem je to stiahnut na 35 percent po dlhsej jazde....
Cidla teploty na turbe, dpf su ine, , dpf snimac novy, banka podlaku turba, regulacia ide lahko a turbo je OK, najazdene cca 350000km, auto nedymi, seriovy soft, koncovka vyfuku cista nezadymena...
Napada vas nieco co by to mohlo robit?, ze by uz zaplneny, zacpaty dpf?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Teraz to uz pali kazdych 50km, dnes uz 2x.
Klapka sania funguje OK.
Popolcek 3g, ale to bolo resetovane asi pre 20000km, lebo dpf sa davalo ine ze vraj cistene.
Moze mat na cistenie, regener. dpf aj vplyv,tlak paliva, podavacky v nadrzi?
To ma este tandem , ktory tlaci do sustavy?
To som asi pred mesiacom menil v nadrzi a od vtedy pozorujem problemy.....
Klapka sania funguje OK.
Popolcek 3g, ale to bolo resetovane asi pre 20000km, lebo dpf sa davalo ine ze vraj cistene.
Moze mat na cistenie, regener. dpf aj vplyv,tlak paliva, podavacky v nadrzi?
To ma este tandem , ktory tlaci do sustavy?
To som asi pred mesiacom menil v nadrzi a od vtedy pozorujem problemy.....
Je este nejaka sanca ho zregenerovat pocas jazdy nutenou regeneraciou cez pocitac&?, mam na mysli nejake pripravky do nafty a pod...., ci jednoducho ho uz vymenit?
Este pre "Frantiska 28" “Cidla teploty na turbe, dpf su ine, mal som na mysli ze su NOVE?, nie povodne a tie by sa hned nepokazili a teploty mi na nich sedia.
Este pre "Frantiska 28" “Cidla teploty na turbe, dpf su ine, mal som na mysli ze su NOVE?, nie povodne a tie by sa hned nepokazili a teploty mi na nich sedia.
Výmena podávačky čo si spomínal s tým súvis nemá, prípadne môžeš zmerať tlak na tandeme ale problém v palivovej sústave by sa prejavil aj inak. Ak je teda klapka v saní OK aj EGR, vstreky, vačka a pod. tak bude problém v samotnom DPF. Vzhľadom na to že je koncovka stále čistá tak by som mu dal ešte šancu, sprav test oxidačného katu ak dopadne OK tak ho daj ešte raz prečistiť ideálne suchou cestou. A potom nenastavuj popolček na nulu ale tak 8-10 g (čo prípadne môžeš skúsiť ešte predtým). Pri regeneráciách ide z výfuku biely dym? (nezabudni pozrieť aj či sa náhodou už neriedi olej naftou). Ale skôr to vidím na nový filter už aj z hľadiska km nájazdu.
Ahoj
Co tym myslis oxidacny katalizator?, okrem DPF a koncoveho tlmica vo vyfukovom trakte nemam ziaden iny katalizator....,
Pri regeneracii ide biely dym, dymi ako lokommotiva, ale uz vcera a dnes neprebehla regeneracia, svieti DPF kontrolka a este zasvieti porucha motora, spadne turbo do nudzaku..., je citit uz take dudlanie, auto ma divny, slabo taha odspoda, zvuk ako keby uz nacisto bol zacpany DPF.Hodnotu popola som vcera nastavil na 10g, spalil 20l nafty, pokusal sa nudzovo spustat regeneraciu, neprebehla, nedosiahol som teploty....
Poobede ho idem vybrat, uvidime ci este nieco pomoze , ci treba iny..
Nasiel som na nete f. dpf24.sk, cistenie...asi to tam poslem, ak sa nebude dat vycistit, zozeniem iny..
Pripadne mate niekto nejake skusenosti s nejakymi spolahl.f.na Sk na cistenie dpf...?
Co tym myslis oxidacny katalizator?, okrem DPF a koncoveho tlmica vo vyfukovom trakte nemam ziaden iny katalizator....,
Pri regeneracii ide biely dym, dymi ako lokommotiva, ale uz vcera a dnes neprebehla regeneracia, svieti DPF kontrolka a este zasvieti porucha motora, spadne turbo do nudzaku..., je citit uz take dudlanie, auto ma divny, slabo taha odspoda, zvuk ako keby uz nacisto bol zacpany DPF.Hodnotu popola som vcera nastavil na 10g, spalil 20l nafty, pokusal sa nudzovo spustat regeneraciu, neprebehla, nedosiahol som teploty....
Poobede ho idem vybrat, uvidime ci este nieco pomoze , ci treba iny..
Nasiel som na nete f. dpf24.sk, cistenie...asi to tam poslem, ak sa nebude dat vycistit, zozeniem iny..
Pripadne mate niekto nejake skusenosti s nejakymi spolahl.f.na Sk na cistenie dpf...?
to je bohužel přesný, tuhle jsem měnil FAP na Citráku C8 za starší, vypadal na oko krásně i parametrově celkem OK ( myslím že by top nucená regenerace a pár jízd na plnej ceres spravilo ) ale nedalo mě to, říkám si má to něco stát tak to nechám vyčistit...Huml píše:DPF je KO, někdy ho to "čištění" spíš zabije
po montáži zpět a testovací jízdě najednou blik,nouze a "unblock diesel filter", regenerace nic
tak jsem ho znovu vyndal a ve spodní části přicpanej bordelem, to předtím byl na pohled krásně čistej
vypadá to že tím průplachem jak to čistili se spíš jen bordel nahrnul do spodní části a tam zůstal...