Stránka 2 z 4
Napsal: 05 čer 2019, 13:13
od passion
Lepšie raz vidieť ako 100x o tom čítať:
Napsal: 05 čer 2019, 22:46
od servis-sk
Vdaka , uz je mi to jasne, preco to tak nejde , ako by malo.
Napsal: 07 čer 2019, 20:18
od Huml
ja se teda nechci hádat, ale oxidační kat. , kterej bys takto otestoval v DPF na PD není, maj to až CR, proto maj nad DPF tu bouli a proto taky CR umí udělat regeneraci na místě, PD jen za jízdy, KAT na zapálení nepotřebuje, protože umí už před turbem udělat 700°C
Napsal: 15 čer 2019, 10:21
od servis-sk
Zdravim, tak DPF mam vymenene ,po vymene vsetko ok cca 2 regeneracie na 3 sa to nedokoncilo, zasvietil filter, porucha motora , dava chybu 008194,P2002 hlasku filter ucinnost , efektivita na spodnej urovni, neuspesne 4 regeneracie...,
Tak som ho bol nutene vypalit, regeneracia prebehla, ale stale mam problem dosiahnut teplotu hodnotu vypalovania DPF filtra?
Pri cca 2000-2500 otackach mam cca 300-400 stupnov to ho ani nevypalim, teplota stupne az ked ho tocim okolo 3500-4500 na 700-800 stupnov.
Kde by mohol byt este problem?, ze to nedosiahne uvedenu teplotu?
Predsa len vypalovt auto na 4000 otackach je nezmysel a pocas beznej premavky nerealna vec.,tym si myslim ze dochadza aj k zabijaniu druheho DPFka.
Napsal: 15 čer 2019, 10:43
od Rayx
Jakej díl jsi pořídil?
Podle VINka má pro 2006 BLS přijít 3C0254700KX, nebo pro novější 3C0254701PX, případně ECOnomy JZW254701GX,
vše psáno jako výfuková roura s katalyzátorem a filtrem částic.
No a pokud to není novým dílem, jak je na tom vačka, vstřiky? Píšeš, že to má 350 000 km tak by si to zasloužilo omrknout

Napsal: 15 čer 2019, 11:21
od rami
Jak pise Huml,PDcku slehaji plameny z hlavy pri regeneraci.
Nevim jaky tam mas soft,ale byl nejaky opravny soft kvuli DPF i na BLSa.
Napsal: 15 čer 2019, 13:22
od servis-sk
DPF je pouzity diel, repas ....so zarukou.
Co sa tyka hlavy bola robena pred cca 20.000km, lebo upadol ventil....
Soft je orginal seria pre BLS, vecer ho mozem dat, mam zalohu.
Myslim si ze povodny DPF odrovnala prave ta nedosiahnuta teplota a nedokoncene regeneracie.....
Jedine este skontrolovat vacku, nastavenie ventilov....,predvstrek sedi na pripravky -3
Sanie je tesne, skrtiaca klapka ide, egrko funguje, hladic vyfukovych spalin tiez....
Napsal: 15 čer 2019, 20:14
od servis-sk
Tu je soft z auta, mrknite niekto ci neni nejaky upgrade na tuto verziu ohladne palenia DPF filtra
http://leteckaposta.cz/750931012
Vdaka
Napsal: 15 čer 2019, 20:40
od rami
Vacka se nechavala stara nebo nova ?
Pokud jste davali jinou,nemohlo se stat ze je tam vacka do PD bez DPF - proto ty male teploty regenerace ?
Napsal: 15 čer 2019, 21:14
od Huml
přesně tak, mrknul bych na vačku jestli jsou na tom palci pro vahadla cítit ty dva hupy, jak tam bude vačka pro neDPF, tak to nikdy regenerovat nebude
Napsal: 15 čer 2019, 22:53
od servis-sk
No tak na to pozriem o nejakej vacke ci je pre DPF a ne DPF som nevedel.
Vacka, ci sla stara, alebo ina, neviem.Dal som robit celu hlavu, o tyzden zobral opravenu, nalozil, zosteloval.
Jak tie vacky vyzeraju pre DPF? a nie DPF? ich rozdiel.
Napsal: 16 čer 2019, 09:24
od Rayx
servis-sk píše:
Co sa tyka hlavy bola robena pred cca 20.000km, lebo upadol ventil....
No a problémy s DPF začaly ...
Dostals zpátky tu samou hlavu nebo to bylo výměnou? Soupis práce a dílů k tomu dostals? Ti co to dělali asi taky nevěděli ...
BLS a BMP maj 038109101AH, BKC a BXE 038109101R.
Origo hřídele maj mít koncový index čísla na čele ze strany od rozvodovýho kola, hřídel pro DPF pak rozlišíš i podle dvou kruhů místo jednoho ze strany první ventilové vačky od tandemu
pro DPF
bez DPF
Písni co tam najdeš
No a trocha teorie nikdy nezaškodí
a tohle je ten nutný předpoklad, be něj to nefunguje

Napsal: 16 čer 2019, 10:04
od servis-sk
Vdaka,
zajtra na to pozriem, skusim tie kruhy od tandemu
Ak ma vplyv na teplotu palenia dpf prave ta vacka .....tusim ze tam asi bude ta nespravna vacka z ne DPF..
Je to nejaky rok tomu, to uz nikto nedohleda.....supis dielov, a co tam bolo...dane..
Napsal: 16 čer 2019, 13:05
od Rayx
No mělo to nalítat od opravy hlavy 20 000 km za pár let, to bych čekal, že se problém s DPF projeví dříve, kdyby tam skutečně byl nonDPF hřídel.
Každopádně omrknout to musíš, možná tam je správný, ale bude KO. Je to zásadní, co ovlivní teplotu Katu/DPF, bez dodatečnýho vstřiku nafty to nemůže fungovat a regenerovat.
Napsal: 16 čer 2019, 17:32
od Rayx
servis-sk píše:Teraz to uz pali kazdych 50km, dnes uz 2x.
Klapka sania funguje OK.
Popolcek 3g, ale to bolo resetovane asi pre 20000km, lebo dpf sa davalo ine ze vraj cistene.
Moze mat na cistenie, regener. dpf aj vplyv,tlak paliva, podavacky v nadrzi?
To ma este tandem , ktory tlaci do sustavy?
To som asi pred mesiacom menil v nadrzi a od vtedy pozorujem problemy.....
Hele, ještě jsem o tom přemýšlel, protože ten projev je taky jako nedostatek nafty a já vím, jak umí vstřiky kouřit, když nemaj naftu (a fakt si myslím, že nesprávný vačkový hřídel bys poznal dřív jak po 20tkm), tak takový špek, jako prohození hadic na tom čerpadle v nádrži, nepovedlo se Ti to náhodou při jeho výměně???