Stránka 2 z 3
Napsal: 25 čer 2019, 19:51
od martinsidlo
Dej zimní na zkoušku. Na Hantrovi ti to nevyvažovali,že? Tím zjistíš kvalitu pneu a případně na reklamaci.
Napsal: 25 čer 2019, 20:33
od dany01
Mne to robili vnútorne kĺby, ale samozrejme musia byt zadné silentbloky v poriadku- nové a hlavne originály, nad náhradami ani nerozmýšľal. Inak budeš hľadať ihlu v kopke sena.
Napsal: 25 čer 2019, 20:48
od Tomas.cz
Měl jsem nyní možnost jízdy s O1 co měla zadní silentbloky našrot a kromě vrzání, klepání a plavání předku se auto při akceleraci chovalo normálně.
Napsal: 25 čer 2019, 21:02
od martinsidlo
Já tvrdím ty pneu. V Mercedesu se to řeší stále a ten má zadní náhon.
Napsal: 26 čer 2019, 04:13
od NOVON
martinsidlo píše:Dej zimní na zkoušku. Na Hantrovi ti to nevyvažovali,že? Tím zjistíš kvalitu pneu a případně na reklamaci.
No to ne,ani nevim,kde tu mašinu u nás v pneuservisech mají..
Nicméně jaké vnitřní klouby dnes za něco stojí?Asi jen SPIDAN/LÖBRO,že?
Jak jsem psal,levou poloosu mám fungl novou origo,pravá má najeto cca 40 tis.km-to vím jistě.Původní měly vůle,tak jsem si myslel,že výmenou poloos problém vyřeším,ale bohužel.
Zadní silenty ramen,vlastne celá náprava má 20 tis.km najeto,ale zkusil bych tam šoupnout TT puky.
Napsal: 26 čer 2019, 06:09
od martinsidlo
Promiň,stále vymýšlíš,jak to vo...t,dej tam na zkoušku zimáky nebo takové,na kterých to nedělalo.
Náprava může být vymlácená a je klid. Klouby cukají jen v tahu,při deceleraci jsou jako nové a při brzdění to jsou kotouče.
Napsal: 03 črc 2019, 03:52
od NOVON
Tak posun dále..Přehodil jsem kola,ale nic se nezmenilo.Další fáze bude vymena silentu v ramenech+geometrie..
Napsal: 05 črc 2019, 18:03
od NOVON
Dnes vyměněne silenty v ramenech za TT puky a uložení motoru na strane prevodovky..no nic moc se nezmenilo,trepe se to furt stejne.
Jedine pozitivum je,že to lépe drži stopu-neplave jako na sériových silentech.
Napsal: 15 črc 2019, 12:54
od NOVON
No uz fakt nevim s tim trepanim volantu..Při zátahu motoru i brždeni motorem se to už ve 140 chveje tak,ze je problem udrzet volant v ruce,jak to brní.Kdyz vykvaltuju tak se to zmírní,ale furt je to dost znatelné..
Napsal: 15 črc 2019, 17:31
od jericho-3
Možná dojet tam, co mají vyvažovačku , která vyváží kolo vcelku s nápravou na autě..
Napsal: 15 črc 2019, 19:16
od NOVON
jericho-3 píše:Možná dojet tam, co mají vyvažovačku , která vyváží kolo vcelku s nápravou na autě..
Furt přemýšlím co jsem udelal blbě nebo jeste udelat..
NOVE: Pneumatiky 3x převážené,ložiska,náboje,silenty v ramenech,levá poloosa nová-origo,na pravé vymeneny klouby.Kotouce a desky taky nové-pri brzdeni netrepe,jak to bývá u 280 mm zvykem.
Tlumice maji cca 40 tis.km,spodni cepy a cepy rizeni,spojovacky bez vule,ty maji cca 20 tis.km
Kua stacilo by mi,at to netrepe aspoň do 160,at muzu občas nekoho na dálnici předjed..

Napadlo me snad,ze by tlumice (BILSTEIN) pri rychlejsi jizde,kdy se predek trochu zvedne,spatne tlumily?? Nevim ceho se chytit a uz mi z toho jeb.!
Napsal: 15 črc 2019, 19:35
od Tomas.cz
Jenom se zeptám, to začalo "jen tak" nebo po nějakém zásahu...?
Napsal: 15 črc 2019, 19:59
od NOVON
Zacal jsem to citit nejak po zime,kdy se zacalo jezdit svižněji a taky se oteplilo..Trebas vím urcite,ze v prosinci,lednu to nedelalo,to jsem jeste jezdil po dálnici každý den a každý den jsem tomu dal po zahřatí trosku nad limit 140+
Napsal: 15 črc 2019, 22:15
od martinsidlo
Jak si přehodil gumy,dal jsi zimáky na všechny 4? Nebo jen ty letní,nové zpřeházel?
Napsal: 16 črc 2019, 05:50
od NOVON
martinsidlo píše:Jak si přehodil gumy,dal jsi zimáky na všechny 4? Nebo jen ty letní,nové zpřeházel?
Prvně nové letní jen dopředu-třepalo,tak jsem dokoupil další 2 nové letní a zas ty novější dal dopředu,tak že jsou nové na celém autě.