Stránka 2 z 3

Napsal: 25 čer 2019, 19:51
od martinsidlo
Dej zimní na zkoušku. Na Hantrovi ti to nevyvažovali,že? Tím zjistíš kvalitu pneu a případně na reklamaci.

Napsal: 25 čer 2019, 20:33
od dany01
Mne to robili vnútorne kĺby, ale samozrejme musia byt zadné silentbloky v poriadku- nové a hlavne originály, nad náhradami ani nerozmýšľal. Inak budeš hľadať ihlu v kopke sena.

Napsal: 25 čer 2019, 20:48
od Tomas.cz
Měl jsem nyní možnost jízdy s O1 co měla zadní silentbloky našrot a kromě vrzání, klepání a plavání předku se auto při akceleraci chovalo normálně.

Napsal: 25 čer 2019, 21:02
od martinsidlo
Já tvrdím ty pneu. V Mercedesu se to řeší stále a ten má zadní náhon.

Napsal: 26 čer 2019, 04:13
od NOVON
martinsidlo píše:Dej zimní na zkoušku. Na Hantrovi ti to nevyvažovali,že? Tím zjistíš kvalitu pneu a případně na reklamaci.
No to ne,ani nevim,kde tu mašinu u nás v pneuservisech mají..

Nicméně jaké vnitřní klouby dnes za něco stojí?Asi jen SPIDAN/LÖBRO,že?
Jak jsem psal,levou poloosu mám fungl novou origo,pravá má najeto cca 40 tis.km-to vím jistě.Původní měly vůle,tak jsem si myslel,že výmenou poloos problém vyřeším,ale bohužel.
Zadní silenty ramen,vlastne celá náprava má 20 tis.km najeto,ale zkusil bych tam šoupnout TT puky.

Napsal: 26 čer 2019, 06:09
od martinsidlo
Promiň,stále vymýšlíš,jak to vo...t,dej tam na zkoušku zimáky nebo takové,na kterých to nedělalo.
Náprava může být vymlácená a je klid. Klouby cukají jen v tahu,při deceleraci jsou jako nové a při brzdění to jsou kotouče.

Napsal: 03 črc 2019, 03:52
od NOVON
Tak posun dále..Přehodil jsem kola,ale nic se nezmenilo.Další fáze bude vymena silentu v ramenech+geometrie..

Napsal: 05 črc 2019, 18:03
od NOVON
Dnes vyměněne silenty v ramenech za TT puky a uložení motoru na strane prevodovky..no nic moc se nezmenilo,trepe se to furt stejne.
Jedine pozitivum je,že to lépe drži stopu-neplave jako na sériových silentech.

Napsal: 15 črc 2019, 12:54
od NOVON
No uz fakt nevim s tim trepanim volantu..Při zátahu motoru i brždeni motorem se to už ve 140 chveje tak,ze je problem udrzet volant v ruce,jak to brní.Kdyz vykvaltuju tak se to zmírní,ale furt je to dost znatelné..

Napsal: 15 črc 2019, 17:31
od jericho-3
Možná dojet tam, co mají vyvažovačku , která vyváží kolo vcelku s nápravou na autě..

Napsal: 15 črc 2019, 19:16
od NOVON
jericho-3 píše:Možná dojet tam, co mají vyvažovačku , která vyváží kolo vcelku s nápravou na autě..
Furt přemýšlím co jsem udelal blbě nebo jeste udelat..
NOVE: Pneumatiky 3x převážené,ložiska,náboje,silenty v ramenech,levá poloosa nová-origo,na pravé vymeneny klouby.Kotouce a desky taky nové-pri brzdeni netrepe,jak to bývá u 280 mm zvykem.
Tlumice maji cca 40 tis.km,spodni cepy a cepy rizeni,spojovacky bez vule,ty maji cca 20 tis.km
Kua stacilo by mi,at to netrepe aspoň do 160,at muzu občas nekoho na dálnici předjed.. :-)
Napadlo me snad,ze by tlumice (BILSTEIN) pri rychlejsi jizde,kdy se predek trochu zvedne,spatne tlumily?? Nevim ceho se chytit a uz mi z toho jeb.!

Napsal: 15 črc 2019, 19:35
od Tomas.cz
Jenom se zeptám, to začalo "jen tak" nebo po nějakém zásahu...?

Napsal: 15 črc 2019, 19:59
od NOVON
Zacal jsem to citit nejak po zime,kdy se zacalo jezdit svižněji a taky se oteplilo..Trebas vím urcite,ze v prosinci,lednu to nedelalo,to jsem jeste jezdil po dálnici každý den a každý den jsem tomu dal po zahřatí trosku nad limit 140+

Napsal: 15 črc 2019, 22:15
od martinsidlo
Jak si přehodil gumy,dal jsi zimáky na všechny 4? Nebo jen ty letní,nové zpřeházel?

Napsal: 16 črc 2019, 05:50
od NOVON
martinsidlo píše:Jak si přehodil gumy,dal jsi zimáky na všechny 4? Nebo jen ty letní,nové zpřeházel?
Prvně nové letní jen dopředu-třepalo,tak jsem dokoupil další 2 nové letní a zas ty novější dal dopředu,tak že jsou nové na celém autě.