Stránka 2 z 2

Re: 1.9 tdi AGR na 117 PS

Napsal: 18 črc 2019, 21:52
od DIESELPOWER office
Martine27 píše:dobry vecer, mam golfa 4 s motorem 1.9 TDI AGR r.v 2000 obtok 66 kw, ma naběhané 207 000 km, na diagnostice a na brzdě byl motor v super stavu, spojka tiez zabírá uplne vyborne, a tak byl výkon optimalizovan softem na 87 kw (117 koni) a 270 Nm , táhne to opravdu uzasne, oproti serii neskutečná raketa a staci to dale netřeba nic zvyšovat. Vykonnostne plna spokojenost. Chtel bych se zeptat jestli je to bezpečně na tento AGR motor v dobrém stavu tych 87 kw nebo je to uz trosku přes, motor nekouří, jenom při plném plynu na 5. převod stupni. (crazy)
Dobrý den,

podstatná je kvalita daného SW, tento motor-blok nemá problém s kvalitním SW i 99kW a více, nicméně doporučuji před SW úpravou raději servis palivové soustavy - nové trysky (pokud máte najeto více než 150.000km), kde můžete použít silnější např.: https://shop.dieselpower.cz/vw-koncern- ... print-520/

Zvýšení výkonu:
Pouhou instalací těchto vstřikovacích trysek do níže uvedených typů motorů dojde k zvýšení výkonu na uvedené hodnoty.
1Z, AHU… cca 110 koní

AGR, ALH, ASV… cca 115 koní.

Často realizujeme také STAGE II: https://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/o ... -stage-ii/

Napsal: 19 črc 2019, 12:10
od Vedo125
Měl sem AGR 66kw, najeto přes 300tis km.. Na tyhle km sem jezdil se vstřiky FB 502 a softem s tlakem 1.2bar, velice příjemný výkon k dennímu ježdění a na rozjezdy do města supr, jak se ten malej obtok dokázal okamžitě nafouknout. Jediný negativum že to brzí popraví dvouhmotu, asi už má něco za sebou + trošku se zvedne kouřivost (v létě více)

Re: 1.9 tdi AGR na 117 PS

Napsal: 31 říj 2019, 16:21
od Maris
DIESELPOWER office píše:
Martine27 píše:dobry vecer, mam golfa 4 s motorem 1.9 TDI AGR r.v 2000 obtok 66 kw, ma naběhané 207 000 km, na diagnostice a na brzdě byl motor v super stavu, spojka tiez zabírá uplne vyborne, a tak byl výkon optimalizovan softem na 87 kw (117 koni) a 270 Nm , táhne to opravdu uzasne, oproti serii neskutečná raketa a staci to dale netřeba nic zvyšovat. Vykonnostne plna spokojenost. Chtel bych se zeptat jestli je to bezpečně na tento AGR motor v dobrém stavu tych 87 kw nebo je to uz trosku přes, motor nekouří, jenom při plném plynu na 5. převod stupni. (crazy)
Dobrý den,

podstatná je kvalita daného SW, tento motor-blok nemá problém s kvalitním SW i 99kW a více, nicméně doporučuji před SW úpravou raději servis palivové soustavy - nové trysky (pokud máte najeto více než 150.000km), kde můžete použít silnější např.: https://shop.dieselpower.cz/vw-koncern- ... print-520/

Zvýšení výkonu:
Pouhou instalací těchto vstřikovacích trysek do níže uvedených typů motorů dojde k zvýšení výkonu na uvedené hodnoty.
1Z, AHU… cca 110 koní

AGR, ALH, ASV… cca 115 koní.

Často realizujeme také STAGE II: https://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/o ... -stage-ii/
Dobrý den, chci se zeptat, mám ten samý blok motoru. Co to vydrží a jak dlouho ? Spodek 96kw, vršek zůstal AGR, turbo Garret VB, vstřiky od Vás 764 dlc, intercooler s hliníkovým vedením. Výkon přes 110 kw. Zvládne ten blok třeba 160kw ? Díky za odpověď

Napsal: 31 říj 2019, 16:22
od Source
Ten blok zvládne toho podstatne viac, pozri si napríklad Darksidedevelopment, kde majú upravené autá ktoré jazdia 450 koní so sériovým blokom, samozrejme všetko ostatné musí byť k tomu pripôsobené. Ale 160kw nie je žiadny problém pre PD blok, piesty, ojnice