Stránka 2 z 2
Re: 1.9 tdi AGR na 117 PS
Napsal: 18 črc 2019, 21:52
od DIESELPOWER office
Martine27 píše:dobry vecer, mam golfa 4 s motorem 1.9 TDI AGR r.v 2000 obtok 66 kw, ma naběhané 207 000 km, na diagnostice a na brzdě byl motor v super stavu, spojka tiez zabírá uplne vyborne, a tak byl výkon optimalizovan softem na 87 kw (117 koni) a 270 Nm , táhne to opravdu uzasne, oproti serii neskutečná raketa a staci to dale netřeba nic zvyšovat. Vykonnostne plna spokojenost. Chtel bych se zeptat jestli je to bezpečně na tento AGR motor v dobrém stavu tych 87 kw nebo je to uz trosku přes, motor nekouří, jenom při plném plynu na 5. převod stupni.

Dobrý den,
podstatná je kvalita daného SW, tento motor-blok nemá problém s kvalitním SW i 99kW a více, nicméně doporučuji před SW úpravou raději servis palivové soustavy - nové trysky (pokud máte najeto více než 150.000km), kde můžete použít silnější např.:
https://shop.dieselpower.cz/vw-koncern- ... print-520/
Zvýšení výkonu:
Pouhou instalací těchto vstřikovacích trysek do níže uvedených typů motorů dojde k zvýšení výkonu na uvedené hodnoty.
1Z, AHU… cca 110 koní
AGR, ALH, ASV… cca 115 koní.
Často realizujeme také STAGE II:
https://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/o ... -stage-ii/
Napsal: 19 črc 2019, 12:10
od Vedo125
Měl sem AGR 66kw, najeto přes 300tis km.. Na tyhle km sem jezdil se vstřiky FB 502 a softem s tlakem 1.2bar, velice příjemný výkon k dennímu ježdění a na rozjezdy do města supr, jak se ten malej obtok dokázal okamžitě nafouknout. Jediný negativum že to brzí popraví dvouhmotu, asi už má něco za sebou + trošku se zvedne kouřivost (v létě více)
Re: 1.9 tdi AGR na 117 PS
Napsal: 31 říj 2019, 16:21
od Maris
DIESELPOWER office píše:Martine27 píše:dobry vecer, mam golfa 4 s motorem 1.9 TDI AGR r.v 2000 obtok 66 kw, ma naběhané 207 000 km, na diagnostice a na brzdě byl motor v super stavu, spojka tiez zabírá uplne vyborne, a tak byl výkon optimalizovan softem na 87 kw (117 koni) a 270 Nm , táhne to opravdu uzasne, oproti serii neskutečná raketa a staci to dale netřeba nic zvyšovat. Vykonnostne plna spokojenost. Chtel bych se zeptat jestli je to bezpečně na tento AGR motor v dobrém stavu tych 87 kw nebo je to uz trosku přes, motor nekouří, jenom při plném plynu na 5. převod stupni.

Dobrý den,
podstatná je kvalita daného SW, tento motor-blok nemá problém s kvalitním SW i 99kW a více, nicméně doporučuji před SW úpravou raději servis palivové soustavy - nové trysky (pokud máte najeto více než 150.000km), kde můžete použít silnější např.:
https://shop.dieselpower.cz/vw-koncern- ... print-520/
Zvýšení výkonu:
Pouhou instalací těchto vstřikovacích trysek do níže uvedených typů motorů dojde k zvýšení výkonu na uvedené hodnoty.
1Z, AHU… cca 110 koní
AGR, ALH, ASV… cca 115 koní.
Často realizujeme také STAGE II:
https://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/o ... -stage-ii/
Dobrý den, chci se zeptat, mám ten samý blok motoru. Co to vydrží a jak dlouho ? Spodek 96kw, vršek zůstal AGR, turbo Garret VB, vstřiky od Vás 764 dlc, intercooler s hliníkovým vedením. Výkon přes 110 kw. Zvládne ten blok třeba 160kw ? Díky za odpověď
Napsal: 31 říj 2019, 16:22
od Source
Ten blok zvládne toho podstatne viac, pozri si napríklad Darksidedevelopment, kde majú upravené autá ktoré jazdia 450 koní so sériovým blokom, samozrejme všetko ostatné musí byť k tomu pripôsobené. Ale 160kw nie je žiadny problém pre PD blok, piesty, ojnice