Stránka 2 z 4
Napsal: 26 čer 2020, 09:49
od Rayx
To cukání dělá tedy jen v tom spektru 1600-1800? Jak na místě tak při jízdě? Jaký to má přechod do a z těch otáček, to se uklidní zcela nebo to tam je stále, jen ne tolik? Na spojku to nereaguje?
Ty korekce staticky OK, ale lepší je vždy log/záznam za delší dobu
PS - s tím EGR jsi si jistý že je OK, to by na to docela pasovalo.
Napsal: 26 čer 2020, 10:12
od karell
Popravdě řečeno jsem začal těsnosti hadic, podtlakama a hned pak nový EGR.
Dělá to jen při 1600-1800 ot a pouze za jízdy.
Neudělá to při plném plynu, ani při jakékoliv prudší akceleraci, dělá to na rovině mírném tahu, představ si rovinu nebo mírný kopeček, uberes plyn a nepatrně chceš přidat, jen simráš plyn a je zrovna motor v těchto otáčkách, začne to cukat jak blbec.
Napsal: 26 čer 2020, 10:22
od karell
Napsal: 26 čer 2020, 10:24
od karell
Log na volnoběh, je normální ten rozdíl tlaků?
Napsal: 26 čer 2020, 10:31
od Rayx
Ty tlaky jsou v tolerancích, kdyby ne, tak to zapíše, v tom problém nevidím.
Dělalo to tedy to samé i před výměnou EGR? Jaký EGR-výrobce jsi dal?
Tohle cos popsal bych řekl je přesně projev, kdy to v zátěži dusí spaliny ... EGR se myslím musí adaptovat, tos provedl? Tak kecám, sem si to popletl ...
Jo, a pokud tedy můžeš, logni si jen pro sichr tlak nafty kolem toho okamžiku, kdy to dělá, ať je vidět jak požadavek, tak aktuál na railu

Napsal: 26 čer 2020, 11:02
od anydraj
Dej zaslepku na EGR na zkousku
Napsal: 26 čer 2020, 11:21
od karell
No to můžu, ale logicky, je tam nový, Pierburg a že by to mělo naprosto stejné chování jako ten starej?? Už jsem se setkal s vadnými novými kusy, ale že by to dělalo zrovna to samé....
Můžu to zkusit
Napsal: 26 čer 2020, 13:58
od anydraj
No videl jsem tech Pietburg hromadu.
China a nekde v EU pak da nalepku.
Napsal: 27 čer 2020, 12:09
od karell
Z čeho všeho si ŘJ bere info pro ovládání EGR.
Zjistil jsem že to dělá EGR, ale nechce se mi věřit že by byl KO fungl nový.
Nemůže mi to ovlivňovat něco od DPF?? Nějaké kecajici čidlo ?
Napsal: 27 čer 2020, 12:33
od anydraj
Fungl novy mozna je, ale nefunguje.
Ma tolerence mimo rozsah.
Si myslim.Jako kazda china za par korun.
Origo mas za xx a kolik stala hracka ?
A to nepocitam praci.
Napsal: 27 čer 2020, 12:40
od karell
log EGRu
Napsal: 27 čer 2020, 15:07
od Rayx
Chtělo by to zkouknout ještě požadavek a realitu na MAF.
Příště koukni i na nový EGR, v jakým je stavu mechanismus pod deklíkem, jen pro ušetření zklamání po montáži
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 58#1265858
Napsal: 27 čer 2020, 20:49
od karell
zaznam z váhy v okamžiku cukaní, těch 1600-1800ot, při zaslepení egr je pokoj
Napsal: 27 čer 2020, 21:32
od Rayx
Tak teď jen zjistit, proč ECU řídí ten N18 takhle nesmyslně, viz to buzení a realita, která myslím není moc mimo ...

Jako EA189, má to DG soft, jaká je tam verze? Nezkusils smazat adaptace ECU? No přijelo to s tím, máš od majitele nějaké další info, kdy to začalo? Viz info, že koncový DQ EGR maj dostat update SW ECU, nevim jaký EGR jsi vyndal a čemu odpovídá ten Pierburg.
Napsal: 27 čer 2020, 21:41
od karell
Nezkusil, zítra zkusím. A víc info nemám, cukalo to min, teď údajně víc...