Stránka 2 z 3
Napsal: 30 říj 2007, 19:34
od jardakm
Zapoměl sem ještě dodat že někdy při teplém startu,když točí delší dobu se ozve docela velká rána, motor se asi dost zachvěje a pak to chytne.
Napsal: 30 říj 2007, 19:37
od jardakm
cippis píše:tu na saní, co ji ovládá servomotorek nebo jakej bazmek
jo to myslíš AGR ventil a klapku spětného vzduchu do turba asi,řidí jí podtlaková komora.
Napsal: 31 říj 2007, 06:22
od misoVW
Kevino, tu je zmienka o PD z uvedeneho linku:
´ nechcem Vam brat iluzie s odporom a Vagom, no my riesime tento problem upne inym sposobom. Da sa to jednoducho vyriesit upravou startovacej mapy v softte riadiacej jednotky. Aj to najhorsie startujuce tdicko naskoci pri 100C teplote vody na pol otacky. Danu upravu startovacej davky robimu ku kazdemu chiptuningu autam, ktore maju takyto problem, no ponukame aj ako samostatnu sluzbu. Dokonca sme takyto problem zaznamenali aj u novej OctavieII 2,0TDI, tam sme to tiez vyriesili hore uvedenym sposobom. Funguje to naozaj na 100%, pricom to nema ziadne vedlasie ucinky, ako spotreba, dymenie atd.´
urob
Napsal: 10 lis 2007, 10:56
od dream7000
co ti napisal BH motor , vymen vsetky tesnenia O kružky pod vstrekovačmi a daj si vymeniť puzdra v štarteri, nedavno bol golf V na liečení v Polsku a to bola príčina zlých teplých štartov...odvtedy je to zas nové auto....
Octvia II
Napsal: 24 pro 2007, 09:51
od okob
Cau chlapci mam Octavii II 1.9TDi 77kW, za studena chyta nadherne ale teply motor je hruza,chvilku toci a pak chytne ale je tam mala rana u toho.Mam najeto 35tis km.Slysel jsem ze se to da upravenim softu ale jak???Jde to udelat Vag comem???Mam 7.04 origo koupenej,take mi rekli ze jde to zvysenim startovaci davky ale to jsem koukal ze nejde. Co stim???Je to skoro nove auto.Diky za odpovedi (Chod motoru take neni prepichovej,nekdy citim ze se vic chveje,houpe)
Napsal: 27 pro 2007, 18:47
od jardakm
Dostal jsem hlášku,že mám vyměnit startér,nebo udělat repas,prý jeto v tom....nikdo nedokázal říct proč startér,ale já si jeden vypůjčím a zkusím to.
Napsal: 27 pro 2007, 19:10
od okob
Chlapci je to nove auto moc do toho nevidim ale podleme je mala startovaci davka,motor je teply a nafta se v tom jakoby vypari,moc zahreje a udela spatne startovaci podminky,na starter bych to nevidel aspon ne u me mam 35tis najeto.Je to urcite neco s rizenim motoru,cidlo teploty vody,nafty spatna startovaci davka.Myslim ze je to v techto vecech.Napisu az to vyrezim.
Napsal: 19 led 2008, 09:04
od vancak
Zdravim,
Niekde som cital ze kvoli emisiam musi tocit starter pri teplom motore urcite otacky aby zacal dodavat palivo.
Ale vraj sa da znizit min otacok na menej a potom by to pomohlo pri tych teplych staroch aj bez vymeny startera a pod.
Neviete o tom nieco ako znizit tie min. otacky???
Vdaka
Napsal: 05 bře 2010, 20:40
od amigo
kevino píše:misoVW píše:Najskor by som pomocou PC skusil zvacsit startovaciu davku az potom by som skusal nieco ine.
na PD asi tazko

Da sa ale len diagnostikou Super vag comfort modul.Vag a Vcds to nevie.
Napsal: 05 bře 2010, 20:50
od Roman 101
amigo píše:kevino píše:misoVW píše:Najskor by som pomocou PC skusil zvacsit startovaciu davku az potom by som skusal nieco ine.
na PD asi tazko

Da sa ale len diagnostikou Super vag comfort modul.Vag a Vcds to nevie.
doopravdy to funguje mám supervag a bez problémů

Napsal: 06 bře 2010, 08:42
od zx6ninja
upravit v softu a bez problému..
Napsal: 11 úno 2011, 07:10
od Ciza2
Zdravim, take sem mel ten problem, u me stacilo zvednuti startovaci davky na 4,1mg. Ted sem to delal borcovi co ma nabehano 300tis a mel s tim problemy, i po repasi starteru to nepomahalo, zvedl sem mu na 4,1mg startovaci davku a v pohode. Nove VCDS 908 uz to umi. Takze neni potreba supervag. Je pravda ze to nekdy nepomuze i kdyz to zvednete na max, potom uz jen ta druha a vetsinou drazsi varianta uprava v RJ, nekde sem cetl ze se jedna o to ze krs nizky otacky starteru RJ nepousti palivo, proto se pry zrusi to aby si RJ hlidala otacky starteru. Ale toto je JPP takze toto berte s rezervou. To by sem musel nekdo kdo to dela napsat o co tam jde a co se kde meni. Okolik brna muzu pomoct s prvni variantou - SZ.
Napsal: 11 úno 2011, 07:48
od micar
jak přesně to tím VAGEM děláš?
Napsal: 11 úno 2011, 08:00
od picus16
Ciza2 píše:Zdravim, take sem mel ten problem, u me stacilo zvednuti startovaci davky na 4,1mg. Ted sem to delal borcovi co ma nabehano 300tis a mel s tim problemy, i po repasi starteru to nepomahalo, zvedl sem mu na 4,1mg startovaci davku a v pohode. Nove VCDS 908 uz to umi. Takze neni potreba supervag. Je pravda ze to nekdy nepomuze i kdyz to zvednete na max, potom uz jen ta druha a vetsinou drazsi varianta uprava v RJ, nekde sem cetl ze se jedna o to ze krs nizky otacky starteru RJ nepousti palivo, proto se pry zrusi to aby si RJ hlidala otacky starteru. Ale toto je JPP takze toto berte s rezervou. To by sem musel nekdo kdo to dela napsat o co tam jde a co se kde meni. Okolik brna muzu pomoct s prvni variantou - SZ.
Není to zas tak složité ale spousta lidí to živí takže jen blbec ti napíše jak na to
Napsal: 11 úno 2011, 09:00
od arielohv
Osobní zkušenost: golf 5 1.9 tdi 77kw, studené starty krásné, teplé příšerné. Startér točil tak 7 sekund, pak rána, motor se zatřásl a chytil. Přesný průběh, jak to zde popisují někteří uživatelé. V takovém případě zkuste při teplém startu odpojit teplotní čidlo chl. kapaliny. Pokud chytí krásně, máte problém ve startéruy (na vstříknutí nafty vyžaduje řídící jednotka při teplém startu vyšší otáčky, než je váš unavený startér ochotný poskytnout). Takže krásně pomohl repas startéru a golf startuje na drc (má 250tis km).