Stránka 2 z 4
Napsal: 17 bře 2021, 19:21
od Koubis Tdi
marfan píše:Skúsil si vypozorovať tlaky počas jazdy ? Máš ich podobné ? Pretože ak máš na voľnobeh 13-14hPa a ja 6hPa tak je to celkom rozdiel.
Cca jizda po regeneraci a tak do 50km od mam pri normalní jízdě při 2tis otacek ustálenou rychlosti kolem 60km/h kolem 35-40hpa.
Napsal: 17 bře 2021, 20:11
od marfan
Ten tlak nasvedčuje podľa mňa, že to DPF je vhodné tak na výmenu resp. na čistenie. Ak ti vadí jedine to, že ti to často regeneruje a vstreky sú ok (podľa mňa po 200tkm nebudú) tak jedine poriešiť to DPF.
Na týchto 135kw motoroch sa DPF rýchlejšie zasiera na EU6 CUNA ešte viac. Mám pocit, že športovejšia jazda tomu motoru a aj DPF viac sedí.
Napsal: 17 bře 2021, 21:11
od Koubis Tdi
marfan píše:Ten tlak nasvedčuje podľa mňa, že to DPF je vhodné tak na výmenu resp. na čistenie. Ak ti vadí jedine to, že ti to často regeneruje a vstreky sú ok (podľa mňa po 200tkm nebudú) tak jedine poriešiť to DPF.
Na týchto 135kw motoroch sa DPF rýchlejšie zasiera na EU6 CUNA ešte viac. Mám pocit, že športovejšia jazda tomu motoru a aj DPF viac sedí.
Ještě zkusit nahrát starší verzi sw jelikož mám aktuální a ty na těch dvou RS máš starší verze a a vidělo by se a pak už asi jen čištění kvůli větším tlakům a tím pádem kratších časů do regenerace 👍
Napsal: 18 bře 2021, 09:46
od marian.marcin
Olej Ti no žere ako?Lebo mám dojem že tie problémy s dpf u 135 Kw verzie robí práve on.A máloktorá ho nežere.
Napsal: 18 bře 2021, 10:29
od Koubis Tdi
marian.marcin píše:Olej Ti no žere ako?Lebo mám dojem že tie problémy s dpf u 135 Kw verzie robí práve on.A máloktorá ho nežere.
Nene olej nežere ani ťuk
Napsal: 18 bře 2021, 10:57
od marian.marcin
No to som si myslel aj ja že mi to nejako olej nežere ale po vyčistení Dpf mi zrazu zmizol za cca600 km olej od vrchu rysky na polovicu.Moja dedukcia je že častou regeneráciaou sa mohla nafta pretláčať do oleja a hladina nekontrolovatelne kolísať k mojej spokojnosti,ale budem to ďalej sledovať a uvidím.Ak sa mi to potvrdí tak špekulujem nad výmenou turba.
Napsal: 18 bře 2021, 15:48
od Koubis Tdi
1. Fotka diferenční tlak na volnoběh 10hpa a ujedu 15km a 22hpa pak ujedu dalších 10 a ukazuje 16hpa? To je divný ne?

Napsal: 18 bře 2021, 22:57
od Woko_O
Nezkoušel si to logovat/číst něčím jakože normálním? Aby byl teda, když už, vidět nějakej průběh co se kde děje.
Nějaká blbost v telefonu si taky může dělat svoje
Napsal: 26 bře 2021, 19:49
od Koubis Tdi
Dnes studený motor 5 hpa, popojedu 2km a na volnobě 12hpa. Ujedu 10km a kolem 2 tis ot mám 30hpa, popojedu 5km a na 2 tis mám 50hpa a už naskakuje soot mass measured... Nemá na to vliv poloha EGR? Po každe co zastavím mám jiný tlak na volnoběh. Někdy mám víc, někdy mín a lítá to...

Napsal: 26 bře 2021, 20:20
od geo
Psal jsem ti to hned na začátku že egr ovlivnuje dif tlak.Proto v určitém režimu kdy je egr otevřené snižuje nox ale na oplátku produkuje hodně sazí a filtr se rychle plní.
Napsal: 26 bře 2021, 20:53
od Koubis Tdi
geo píše:Psal jsem ti to hned na začátku že egr ovlivnuje dif tlak.Proto v určitém režimu kdy je egr otevřené snižuje nox ale na oplátku produkuje hodně sazí a filtr se rychle plní.
Dobře, ale tak jak mám poznat zdali časté regenerace jsou způsobeny EGR ventilem či plným DPF či něčím jiným.
Napsal: 26 bře 2021, 21:17
od geo
Egr za to nemůže ten si jednotka dost důkladně hlídá.Spíš by mohl být problém v uloženém popílku.Neznám podrobnosti o autě jak dlouho jsi majitel zda někdo nemanipuloval s km a nebo se zaplněním.Pokud auto funguje tak bych ho nechal a nestresoval se apkou.Až bude problém otestoval bych kat a vyčistil filtr a bude zase jezdit.Nechci nic zlehčovat nebo se někomu vysmívat za jeho péči k vozu že to sleduje ale asi se může vytesat do kamene že ten kdo na to sere ten jezdí a že má filtr tak o tom neví.
Napsal: 26 bře 2021, 22:17
od Koubis Tdi
geo píše:Egr za to nemůže ten si jednotka dost důkladně hlídá.Spíš by mohl být problém v uloženém popílku.Neznám podrobnosti o autě jak dlouho jsi majitel zda někdo nemanipuloval s km a nebo se zaplněním.Pokud auto funguje tak bych ho nechal a nestresoval se apkou.Až bude problém otestoval bych kat a vyčistil filtr a bude zase jezdit.Nechci nic zlehčovat nebo se někomu vysmívat za jeho péči k vozu že to sleduje ale asi se může vytesat do kamene že ten kdo na to sere ten jezdí a že má filtr tak o tom neví.
Vadí mi regenerace každých cca 150km... Chtěl bych cca 250-300km. Otázka jestli pomůže vyčištění od popílku. Auto se chová normálně a tohle divný chování DPF je mi otázkou abych nečistil zbytečně...
Napsal: 26 bře 2021, 23:43
od octaviask
Koubis Tdi píše:geo píše:Psal jsem ti to hned na začátku že egr ovlivnuje dif tlak.Proto v určitém režimu kdy je egr otevřené snižuje nox ale na oplátku produkuje hodně sazí a filtr se rychle plní.
Dobře, ale tak jak mám poznat zdali časté regenerace jsou způsobeny EGR ventilem či plným DPF či něčím jiným.
nijak..... EURO6 je vrtulnik a vyžaduje pri diagnostike vedomosti prekračujúce vedomosti vacsiny prijimacich technikov autorizakoch

Oni sa tým nechvália ale tieto problémy s EURO6 riešia denne, tolko filtrov čo sa na záruku namenia to tu nikdy nebolo....akurát tým len oddalia problém o rok...ked uz auto bude mimo zaruku.
Počkajte ešte 2 roky kým vyžijú ostatné autá....každý druhý topic na fóre bude o DPF a EURO6......vivat!
Napsal: 26 bře 2021, 23:44
od octaviask
Koubis Tdi píše:geo píše:Egr za to nemůže ten si jednotka dost důkladně hlídá.Spíš by mohl být problém v uloženém popílku.Neznám podrobnosti o autě jak dlouho jsi majitel zda někdo nemanipuloval s km a nebo se zaplněním.Pokud auto funguje tak bych ho nechal a nestresoval se apkou.Až bude problém otestoval bych kat a vyčistil filtr a bude zase jezdit.Nechci nic zlehčovat nebo se někomu vysmívat za jeho péči k vozu že to sleduje ale asi se může vytesat do kamene že ten kdo na to sere ten jezdí a že má filtr tak o tom neví.
Vadí mi regenerace každých cca 150km... Chtěl bych cca 250-300km. Otázka jestli pomůže vyčištění od popílku. Auto se chová normálně a tohle divný chování DPF je mi otázkou abych nečistil zbytečně...
V slušnom stave tie autá regenerujú 600+km

bez srandy....robíme ich.