Stránka 2 z 2
Re: DPF S2 vs Passat B6
Napsal: 19 lis 2024, 10:05
od venca.6
Pokud je vypoctena 24g a merena 4g, tak to vetsinou znamena, ze ma DPF netesnost. To poznas podle stavu koncovek.
Re: DPF S2 vs Passat B6
Napsal: 19 lis 2024, 10:23
od pavlin2
To jsem si myslel. Díky za vysvětlení.
Re: DPF S2 vs Passat B6
Napsal: 20 lis 2024, 12:02
od JeníkRS
cacinek píše: ↑14 lis 2024, 19:48
Sup ma normu 692/2008 tusim, passat b7 ma 566/2011F do 2013 a pak 136/2014J. U b7 jsem snad nikdy cerny vyfuk nevidel ani pri vetsim najezdu, u superba je to u kazdyho ohuleny jak u rotacky
Sup ma 195/2013 i 566/2011. Mas to taky dany i rokem vyroby, jak se delali dalsi tyhle emisni normy. Ale vysledek je stejne dany a max kourivost 0,25
Jirka. píše: ↑14 lis 2024, 21:29
Nadpis tématu je Passat B6, tam CFFB nenajdeš. Pokud se bavíme jen o CFFB tak tam je filtr stejný at je to Passat B7 nebo SII. Jinou normu v TP to bude mít spíš kvůli tomu jaká platila v době homologace, než že by to mělo jiný soft nebo filtr.
Jo sry, napsal jsem to spatne. Ale jde mi proste o CFFB.