
Ako "vyrobit" Corner funkciu?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
myslim ze to je dost jednoduche,brat signal pre L/P smerovku, signal od tacha tiez nie je problem ale hmlovky by sa museli rozdelit na dve relatka v pripade stmievania, tam by hodili FETy ovladane cez PWM..jedine co by bol problem je snimanie volantu, CAN by bol na toto zbytocne zlozity a zbytocny ak to auto nema ESP..nedavno som si kreslil blbost na trippling a toto by sa tam dalo jednoducho prirobit ale cisto zavisle na smerovkach 

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

snimanie volantu by sa dalo poriesit cez rotacny enkoder (ked uz nie snimac z ESP), bud mechanicky alebo opticky, akurat si neviem dost dobre predstavit montaz na riadeniepeter123 píše:len čisto závislé na smerovkách je to nanič, ale máš pravdu, to by šlo fakt jednoducho. S mikroprocesormi nie som kamarát, to je môj problém.

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

já si myslím, že v domácích podmínkách by stačilo vzít signál jen z tacha a ze směrovek. Pak dát nějaký relé na zpoždění zhasnutí a víc bych to asi neřešil, mě by to stačilo:-) NEMÁ NĚKDO NĚJAKÝ SCHÉMA NEBO NÁPAD NA FUNKCI COMMING HOME?? 

1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
napis co to ma zhruba robit, nic nieje nemoze vymyslietmisa.89 píše:já si myslím, že v domácích podmínkách by stačilo vzít signál jen z tacha a ze směrovek. Pak dát nějaký relé na zpoždění zhasnutí a víc bych to asi neřešil, mě by to stačilo:-) NEMÁ NĚKDO NĚJAKÝ SCHÉMA NEBO NÁPAD NA FUNKCI COMMING HOME??

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

???..a neaký snímač priečneho natočenia???? Na tento štýl
http://www.dtsshop.net/content/index.ph ... p&Itemid=1
http://www.dtsshop.net/content/index.ph ... p&Itemid=1
pekne, len som nejak nevycital o aky typ sensoru tam idepeter123 píše:???..a neaký snímač priečneho natočenia???? Na tento štýl
http://www.dtsshop.net/content/index.ph ... p&Itemid=1

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

"Bei Kurvenfahrt misst ein Gierraten-Sensor, die Drehbeschleunigung des Fahrzeuges und löst den Einschaltimpuls aus."
Pri prejazde zákrutou meria snímač priečneho natočenia "točivé zrýchlenie" vozidla a vyšle spínací impulz,
http://www.bs-wiki.de/mediawiki/index.p ... atensensor
tak tam vrazme dva ortuťové spínače a
Pri prejazde zákrutou meria snímač priečneho natočenia "točivé zrýchlenie" vozidla a vyšle spínací impulz,
http://www.bs-wiki.de/mediawiki/index.p ... atensensor
tak tam vrazme dva ortuťové spínače a

gyroskop alebo kompas nechces ?peter123 píše:"Bei Kurvenfahrt misst ein Gierraten-Sensor, die Drehbeschleunigung des Fahrzeuges und löst den Einschaltimpuls aus."
Pri prejazde zákrutou meria snímač priečneho natočenia "točivé zrýchlenie" vozidla a vyšle spínací impulz,
http://www.bs-wiki.de/mediawiki/index.p ... atensensor
tak tam vrazme dva ortuťové spínače a

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

tu mas pracovnu verziu Trippling & Corner & (semi) Coming Home
http://www.skynet.fdns.net/tripp_cor_comh_01.pdf

http://www.skynet.fdns.net/tripp_cor_comh_01.pdf
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

sakra, pěkný schémátko. A tenhle procesor mám i doma s programátorem:-) program by jsi vyrobil ty? Nebo musim sám? nebo aspon poslat soubor s programem. Ve škole jsme to dělali přes Bascom.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
kreslene je to v Eagli, program mam zatial iba v hlave
je to trocha prerobeny trippling co som robil asi mesiac dozadu, ale je to stale pracovna verzia a zatial je predstava asi takato:
- trippling (nepotrebuje komentar)
- corner - bez snimania polohy, zavisly na smerovkach a rychlosti, vratane stmievania resp. iba zhasnutia jednej strany v pripade ze hmlovky su uz zapnute
- coming home - je to skor taky semi-coming bez leaving funkcie (ta by potrebovala min. este fotorezistor+signal od centralu, len horsie by to bolo s konfiguraciou). coming tu ,,funguje,, asi tak ze po vypnuti zapalovania povedzme do 5minut ak ,,bliknes,, dialkovymi tak sa zapnu hmlovky povedzme na 3 minuty (pre nemajitelov hmloviek sa mozu ev. vytiahnut este dva vystupy na stretavacky)
Pracovna idea zatial, ked tak nahodte este nejaky napad ale s rozumom
Btw, dufam ze ten BASCOM je legalny
;D

- trippling (nepotrebuje komentar)
- corner - bez snimania polohy, zavisly na smerovkach a rychlosti, vratane stmievania resp. iba zhasnutia jednej strany v pripade ze hmlovky su uz zapnute
- coming home - je to skor taky semi-coming bez leaving funkcie (ta by potrebovala min. este fotorezistor+signal od centralu, len horsie by to bolo s konfiguraciou). coming tu ,,funguje,, asi tak ze po vypnuti zapalovania povedzme do 5minut ak ,,bliknes,, dialkovymi tak sa zapnu hmlovky povedzme na 3 minuty (pre nemajitelov hmloviek sa mozu ev. vytiahnut este dva vystupy na stretavacky)
Pracovna idea zatial, ked tak nahodte este nejaky napad ale s rozumom

Btw, dufam ze ten BASCOM je legalny

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
