Odpojil jsem trubičky od vstřiků, napojil facet přímo na vstup čerpadla, znovu odvzdušnilo nízkotlakou část. Facet tam cpe naftu, ta na výstupu z čerpadla mírně vytéká, čistá, bez bublin. Baterku mám připojenou na silné nabíječce. Startoval jsem to dohromady snad půl hodiny, ale z vysokotlaké části ani kapka
Čerpadlo KO, ani jsem se neprojel
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Tak je to mrtvý
Odpojil jsem trubičky od vstřiků, napojil facet přímo na vstup čerpadla, znovu odvzdušnilo nízkotlakou část. Facet tam cpe naftu, ta na výstupu z čerpadla mírně vytéká, čistá, bez bublin. Baterku mám připojenou na silné nabíječce. Startoval jsem to dohromady snad půl hodiny, ale z vysokotlaké části ani kapka
Odpojil jsem trubičky od vstřiků, napojil facet přímo na vstup čerpadla, znovu odvzdušnilo nízkotlakou část. Facet tam cpe naftu, ta na výstupu z čerpadla mírně vytéká, čistá, bez bublin. Baterku mám připojenou na silné nabíječce. Startoval jsem to dohromady snad půl hodiny, ale z vysokotlaké části ani kapka
Mě je to taky sakra divný a nechápu to. Nepotěší
Zítra to zkusím ještě potahat za autem, ale to už považuji jen za takový výkřik do tmy. Dobrá zpráva je, že čerpadla jsou a jsou za ceny vcelku lidové, takže tohle se nevyplatí opravovat.
Ale nikdy jsem čerpadlo na Volvu neměnil, takže bude asi docela sranda to nastavit, aby to vstřikovalo jak má. Aspoň se to naučím při druhém pokusu o zprovoznění auta na olej už budu mít praxi, kdyby to zase nevyšlo
Nějaké dobré rady jak na výměnu čerpadla?
Ale nikdy jsem čerpadlo na Volvu neměnil, takže bude asi docela sranda to nastavit, aby to vstřikovalo jak má. Aspoň se to naučím při druhém pokusu o zprovoznění auta na olej už budu mít praxi, kdyby to zase nevyšlo
Nějaké dobré rady jak na výměnu čerpadla?Podle me je to stopro zavzdusneny... nedavno sem rozdelaval cerpadlo a cistil je. Nemohl sem to zaboha nastartovat ... pokud je cerpadlo uplne na suchu tak si nenasaje a nepomohlo ani roztahovani ... museli sme ho zalit poradne naftou cca pul litru nafty a pak to chytlo na brnk ... btw ... tlacil sem to do cerpadla kompresorem 
Pravdepodobne velka smula jinak se to nazvat neda uz muselo byt cerpadlo nacate u mych obou aut jezdim na olej bez vetsich problemu a zatim dokonce u tdicka bez prestavby, jestli tomu dobre rozumim tak je to klasicky
komurkac s turbem a u techle chrochtaku nebyvaji problemy vubec fakt zahada vim ze Volvo koupilo VW Tdi do nekterych modelu ale TD by tohle opravdu udelat nemel.
komurkac s turbem a u techle chrochtaku nebyvaji problemy vubec fakt zahada vim ze Volvo koupilo VW Tdi do nekterych modelu ale TD by tohle opravdu udelat nemel.

Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
jestli je to klasický čerpadlo od Bosche tak zezadu mezi výstupama do trubiček na vstřiky je šroub. Pokud ho vyšroubuješ mělo by být vidět na pístek kterej by se měl točit dokola pokud točíš s čerpadlem. Mělo by to být na nějaký měřící hodiny nebo tak něco aby se dalo načasovat vstřikování nafty. Pokud se neotáčí tak by to mohl být překroucenej ten pístek. Jinak jestli jsi to ještě nesundal z auta dobře si označ jak je to nastavený na motoru. Nejlíp dát nějakej válec do horní úvratě a pak si udělat značku na ozubeným kole na čerpadle proti bloku motoru ( pokud je ozubený kolo nasazený na klínku a nejde nasadit jinak ) většinou jsou na řemenicích značky, nebo se někam strkají různý přípravky, který ti zaseknou otáčení motoru v tý patřičný poloze. Pokud máš totiž 2 řemeny ( u Escorta 1,8 TD to tak je ) tak musíš mít dobře nastavenou klikovku s vačkou a pak vačku s čerpadlem a nebo klikovku s čerpadlem podle toho odkud je čerpadlo poháněný.wiguf píše:nejdřív bych to původní rozebral a zjistil kde je zakopanej pes...
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Tak čerpadlo jsem nerozdělával, ale bylo KO. Po namontování jiného auto chytlo okamžitě. Tak jsem si užíval na naftu, ale nakonec mi to přecejen nedalo, když sou ceny jaké jsou
a včera jsem to zase pustil na olej, zapojené jsem to měl stejně jak v zimě a čekal jsem opět nejhorší. A světe div se, nezadřel jsem, ono to jezdí. Zatím mám teda na olej jen 150km, ale i to je oproti předchozímu pokusu úspěch. Jen na volnoběh se ten motor klepe jak malej pes. Tušíte někdo proč? Oil do něj jde hezky teplej, před čerpadlem cca 70 stupňů, tak proč se tak ošívá? Na naftu se neklepe, na olej je to na křižovatce jak masážní přístroj, ale po rozjetí pohoda, jak na naftu, žádnej rozdíl.
a včera jsem to zase pustil na olej, zapojené jsem to měl stejně jak v zimě a čekal jsem opět nejhorší. A světe div se, nezadřel jsem, ono to jezdí. Zatím mám teda na olej jen 150km, ale i to je oproti předchozímu pokusu úspěch. Jen na volnoběh se ten motor klepe jak malej pes. Tušíte někdo proč? Oil do něj jde hezky teplej, před čerpadlem cca 70 stupňů, tak proč se tak ošívá? Na naftu se neklepe, na olej je to na křižovatce jak masážní přístroj, ale po rozjetí pohoda, jak na naftu, žádnej rozdíl.