
JAK ŘEŠÍTE ELEKTRICKÝ PŘEDEHŘEV OLEJE.
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Ono s tim olejem fakt neradno si zahravat.Kdyz to dobre jede, neznamena, ze je vse v pohode.Ja mam dvounadrzkovej system, auto jede na olej perfektne, nejlepe ale na dalnici 2 az 2.5 otacek.Pokud popojizdim po meste, tak je to na motoru znat, ze to neni ono.Vyssi otacky, nepravidelny beh motoru, od tak nizkych otacek jak na naftu to nejede, atd.Proste po meste, nebo pokud se dostanu do kolony, tak jedu na naftu.Mam dva diesely, mluvim o tom 125 HP, kde je uz cerpadlo rizeny elektronicky.U te starsi mam asi v prd. jednu hlavu, opravim a tam mne to tak netrapi, koupil jsem ji za par supu a uz si na sebe olejem vydelala
.

Ford Transit 2.5 DI 51kw
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
Co rikate chlapi na tohle http://home.arcor.de/frittenoel/diesltherm2.jpg
jednoduse jde udelat zavit v prutokovem sroubu co vede privod do cerpadla
tam nasroubovat zhavicku.
Zajima me vas nazor, jestli ta zhavicka nemuze tim teplem vytvaret v palivu nejake necistoty.
Vcera jsem delal pokus (startovaci kabely,zhavicka 12V, pruhledna sklenice s RO) kolem zhavicky se ihned po zapojeni vytvarely mikro bublinky jako kdyz vre voda, coz me docela zarazilo protoze si nejsem jist jestli by to nezavzdusnovalo cerpadlo. Sklenici jsem zahrival cca. 20s a zadna necistota se nevytvorila. Musim taky podotknout ze slo o pouzity RO
jednoduse jde udelat zavit v prutokovem sroubu co vede privod do cerpadla
tam nasroubovat zhavicku.
Zajima me vas nazor, jestli ta zhavicka nemuze tim teplem vytvaret v palivu nejake necistoty.
Vcera jsem delal pokus (startovaci kabely,zhavicka 12V, pruhledna sklenice s RO) kolem zhavicky se ihned po zapojeni vytvarely mikro bublinky jako kdyz vre voda, coz me docela zarazilo protoze si nejsem jist jestli by to nezavzdusnovalo cerpadlo. Sklenici jsem zahrival cca. 20s a zadna necistota se nevytvorila. Musim taky podotknout ze slo o pouzity RO
E91 N52B30 


VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 23 led 2006, 19:15
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem dnes tvořil a mužu říct že je to perfektní zapojil jsem to přes relé a ten bimetalovy spínač je perfektní věc 
při nastartováni to sepne a po cca 25-30 vteřínach zase vypne jinak žádny šum mám na mysli že by to vařilo jsem neslyšel , prostě to ohřeje ten olej rychle .




při nastartováni to sepne a po cca 25-30 vteřínach zase vypne jinak žádny šum mám na mysli že by to vařilo jsem neslyšel , prostě to ohřeje ten olej rychle .



FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD
FIAT TIPO 1.7 D čerpadlo LUCAS
FIAT 850
AVIA 21N
FIAT TIPO 1.7 D čerpadlo LUCAS

FIAT 850
AVIA 21N
co se tyce toho cidla, tak jej mam taky prilozene na kovu (splostele trubce)
a nabeh teploty neni zas az tak razantni a docela slusne to funguje.
ohledne toho filtriku, jde jej koupit na vetsine cerpacich stanic cena kolem 40,-kc a teplotne by mel vydrzet, ten olej se pres tu zhavicku diky rychlemu prutoku oleje pres cerpadlo a prepady nezahreje tak aby filtrik samotny se teplem poskodil.
a nabeh teploty neni zas az tak razantni a docela slusne to funguje.
ohledne toho filtriku, jde jej koupit na vetsine cerpacich stanic cena kolem 40,-kc a teplotne by mel vydrzet, ten olej se pres tu zhavicku diky rychlemu prutoku oleje pres cerpadlo a prepady nezahreje tak aby filtrik samotny se teplem poskodil.
E91 N52B30 
