Cooler update
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- JimBoo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25 dub 2006, 11:10
- Bydliště: Štatl
- Kontaktovat uživatele:
tzn je to jen Jedna paní povidala? nebo to nekdo udelal a poznal to?
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
jj, měřil jsem to, ale log jsem sem nedával, extra přínos to opravdu nemá, pár stupínků a to nemůžu vyloučit chybu při měření, jelikož není vždy prázdná silnice, kolikrát musí člověk zpomalit a tak, takže prostě FMIC je FMIC, u JimBa, bude problém někde jinde, chtělo by to poladit jindeSlavkov píše:Tak to sem dej odkaztoby66kw píše:Jimbo psal o tim PAN HUML sou tady fotky i měření vagem., kde Huml měřil ten celý a děravý podběh
![]()
Pokud vím, tak porovnával sérii a FMIC
... ale samozřejmě se mohu mýlit



- JimBoo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25 dub 2006, 11:10
- Bydliště: Štatl
- Kontaktovat uživatele:
kdyz já bojim,bojim a druhý turbo dávat nechci
jsem si rikal chladnejsi vzduch se ho tam dostane vic...
navíc po egr ven uz mám fakt pokoj
jsem si rikal chladnejsi vzduch se ho tam dostane vic...
navíc po egr ven uz mám fakt pokoj

SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
s tim proudenim na brzde to je uplne jiny,ale pokud by mel nekdo zajem si to zmerit tak muze prijet , brzdu mamMarkus01 píše:No myslim že to ani nikdy nezjistíme páč blázen kterej si nechá dvakrát odbrzdit auto po takový úpravě tu asi neni.Navíc na brzdě se to proudění vzduchu od běžnýho ježdění dost lyší takže by to stejně asi nebylo objektivní.JimBoo píše:jj to znám, ale nechci to rezat dokud nevim ze to na neco je

Tak tak, pohlídej si venkovní teplotu a zkus to na nějakém kopci před a po a vidíš výsledek, podle mě to znát bude, v tom podběhu je přecijenom udělaná kapsa a když tomu uděláš z druhý strany otvor, tak se proudění musí zlepšit.
Taky se oplatí mít ten IC čistej, někde tu byla diskuze, kolik má kdo teplotu po chipu a divil jsem se, kolik to někomu naměřilo ve srovnání se mnou (1.7bar).
Taky se oplatí mít ten IC čistej, někde tu byla diskuze, kolik má kdo teplotu po chipu a divil jsem se, kolik to někomu naměřilo ve srovnání se mnou (1.7bar).
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Nedavno jsem to taky delal nez bude ic ...vyriznuty drazky navohejbany ...no Audi to maj uz v serii, znymej ma tu mrizku od Cimbu...a Spotrtmotor to taky nabizi ...melo by to o par stupnu ochladit...mel by lepe proudit vzduch a kolo ho odsavat ....
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

A která audi že to má? Se někdy mrknu jak to maj udělaný.JasteR píše:Nedavno jsem to taky delal nez bude ic ...vyriznuty drazky navohejbany ...no Audi to maj uz v serii, znymej ma tu mrizku od Cimbu...a Spotrtmotor to taky nabizi ...melo by to o par stupnu ochladit...mel by lepe proudit vzduch a kolo ho odsavat ....
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm