Cooler update

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

vagem se telota změřit dá,le stejně nebudeš mít stejný podmínky pro měření .za dvě hodiny budeš mít jinou teplotu vzduchu,jinou vlhkost atd.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Jedině mít dva podběhy, výměna by byla na chvíli.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
JimBoo
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 25 dub 2006, 11:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Štatl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JimBoo »

tzn je to jen Jedna paní povidala? nebo to nekdo udelal a poznal to?
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated

Pojištění nejen vozidel
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Jimbo psal o tim PAN HUML sou tady fotky i měření vagem.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

toby66kw píše:Jimbo psal o tim PAN HUML sou tady fotky i měření vagem.
Tak to sem dej odkaz (LOL), kde Huml měřil ten celý a děravý podběh :o
Pokud vím, tak porovnával sérii a FMIC :)
... ale samozřejmě se mohu mýlit (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

toby66kw píše:Jimbo psal o tim PAN HUML sou tady fotky i měření vagem.
Tak sem dej link jestli víš kde to je. :-D
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Slavkov píše:
toby66kw píše:Jimbo psal o tim PAN HUML sou tady fotky i měření vagem.
Tak to sem dej odkaz (LOL), kde Huml měřil ten celý a děravý podběh :o
Pokud vím, tak porovnával sérii a FMIC :)
... ale samozřejmě se mohu mýlit (noteeth)
jj, měřil jsem to, ale log jsem sem nedával, extra přínos to opravdu nemá, pár stupínků a to nemůžu vyloučit chybu při měření, jelikož není vždy prázdná silnice, kolikrát musí člověk zpomalit a tak, takže prostě FMIC je FMIC, u JimBa, bude problém někde jinde, chtělo by to poladit jinde ;) :D , můžem nechat zvednout ten tlak, o kousíček, víc vzduchu a přestane to kouřit :roll:
Uživatelský avatar
JimBoo
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 25 dub 2006, 11:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Štatl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JimBoo »

kdyz já bojim,bojim a druhý turbo dávat nechci
jsem si rikal chladnejsi vzduch se ho tam dostane vic...
navíc po egr ven uz mám fakt pokoj :D
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated

Pojištění nejen vozidel
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Ono taky bude záležet jak je udělanej přívod vzduchu k tomu chladiči.Třeba Okta I před faceliftem to má udělaný dost nešťastně.Nevim jak to má Toledo...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Markus01 píše:
JimBoo píše:jj to znám, ale nechci to rezat dokud nevim ze to na neco je
No myslim že to ani nikdy nezjistíme páč blázen kterej si nechá dvakrát odbrzdit auto po takový úpravě tu asi neni.Navíc na brzdě se to proudění vzduchu od běžnýho ježdění dost lyší takže by to stejně asi nebylo objektivní.
s tim proudenim na brzde to je uplne jiny,ale pokud by mel nekdo zajem si to zmerit tak muze prijet , brzdu mam ;)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tak tak, pohlídej si venkovní teplotu a zkus to na nějakém kopci před a po a vidíš výsledek, podle mě to znát bude, v tom podběhu je přecijenom udělaná kapsa a když tomu uděláš z druhý strany otvor, tak se proudění musí zlepšit.
Taky se oplatí mít ten IC čistej, někde tu byla diskuze, kolik má kdo teplotu po chipu a divil jsem se, kolik to někomu naměřilo ve srovnání se mnou (1.7bar).
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Nedavno jsem to taky delal nez bude ic ...vyriznuty drazky navohejbany ...no Audi to maj uz v serii, znymej ma tu mrizku od Cimbu...a Spotrtmotor to taky nabizi ...melo by to o par stupnu ochladit...mel by lepe proudit vzduch a kolo ho odsavat ....

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

JasteR píše:Nedavno jsem to taky delal nez bude ic ...vyriznuty drazky navohejbany ...no Audi to maj uz v serii, znymej ma tu mrizku od Cimbu...a Spotrtmotor to taky nabizi ...melo by to o par stupnu ochladit...mel by lepe proudit vzduch a kolo ho odsavat ....
A která audi že to má? Se někdy mrknu jak to maj udělaný.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

já naměřil rozdíl do 5°C a to si myslím je zanedbatelný ;)
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

podle mně se kolo při vyšší rychlosti chová jako odstředivka, v podběhu bude přetlak a když tam uděláš díry, tak to bude naopak tlačit proti cooleru z druhý strany a bude to ještě horší. Nejlíp náporák dopředu před chladič a hotovo
CFHC
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“