Stránka 2 z 4
Napsal: 29 dub 2008, 20:14
od pitrsss
vagem se telota změřit dá,le stejně nebudeš mít stejný podmínky pro měření .za dvě hodiny budeš mít jinou teplotu vzduchu,jinou vlhkost atd.
Napsal: 29 dub 2008, 20:38
od Markus01
Jedině mít dva podběhy, výměna by byla na chvíli.
Napsal: 01 kvě 2008, 18:22
od JimBoo
tzn je to jen Jedna paní povidala? nebo to nekdo udelal a poznal to?
Napsal: 04 kvě 2008, 21:17
od toby66kw
Jimbo psal o tim PAN HUML sou tady fotky i měření vagem.
Napsal: 04 kvě 2008, 21:49
od Slavkov
toby66kw píše:Jimbo psal o tim PAN HUML sou tady fotky i měření vagem.
Tak to sem dej odkaz

, kde Huml měřil ten celý a děravý podběh
Pokud vím, tak porovnával sérii a FMIC

... ale samozřejmě se mohu mýlit

Napsal: 04 kvě 2008, 21:50
od Markus01
toby66kw píše:Jimbo psal o tim PAN HUML sou tady fotky i měření vagem.
Tak sem dej link jestli víš kde to je.

Napsal: 04 kvě 2008, 21:56
od Huml
Slavkov píše:toby66kw píše:Jimbo psal o tim PAN HUML sou tady fotky i měření vagem.
Tak to sem dej odkaz

, kde Huml měřil ten celý a děravý podběh
Pokud vím, tak porovnával sérii a FMIC

... ale samozřejmě se mohu mýlit

jj, měřil jsem to, ale log jsem sem nedával, extra přínos to opravdu nemá, pár stupínků a to nemůžu vyloučit chybu při měření, jelikož není vždy prázdná silnice, kolikrát musí člověk zpomalit a tak, takže prostě FMIC je FMIC, u JimBa, bude problém někde jinde, chtělo by to poladit jinde

, můžem nechat zvednout ten tlak, o kousíček, víc vzduchu a přestane to kouřit

Napsal: 05 kvě 2008, 13:04
od JimBoo
kdyz já bojim,bojim a druhý turbo dávat nechci
jsem si rikal chladnejsi vzduch se ho tam dostane vic...
navíc po egr ven uz mám fakt pokoj

Napsal: 05 kvě 2008, 14:04
od Markus01
Ono taky bude záležet jak je udělanej přívod vzduchu k tomu chladiči.Třeba Okta I před faceliftem to má udělaný dost nešťastně.Nevim jak to má Toledo...
Napsal: 05 kvě 2008, 22:08
od chiptuning
Markus01 píše:JimBoo píše:jj to znám, ale nechci to rezat dokud nevim ze to na neco je
No myslim že to ani nikdy nezjistíme páč blázen kterej si nechá dvakrát odbrzdit auto po takový úpravě tu asi neni.Navíc na brzdě se to proudění vzduchu od běžnýho ježdění dost lyší takže by to stejně asi nebylo objektivní.
s tim proudenim na brzde to je uplne jiny,ale pokud by mel nekdo zajem si to zmerit tak muze prijet , brzdu mam

Napsal: 06 kvě 2008, 21:08
od Kornout
Tak tak, pohlídej si venkovní teplotu a zkus to na nějakém kopci před a po a vidíš výsledek, podle mě to znát bude, v tom podběhu je přecijenom udělaná kapsa a když tomu uděláš z druhý strany otvor, tak se proudění musí zlepšit.
Taky se oplatí mít ten IC čistej, někde tu byla diskuze, kolik má kdo teplotu po chipu a divil jsem se, kolik to někomu naměřilo ve srovnání se mnou (1.7bar).
Napsal: 07 kvě 2008, 15:06
od JasteR
Nedavno jsem to taky delal nez bude ic ...vyriznuty drazky navohejbany ...no Audi to maj uz v serii, znymej ma tu mrizku od Cimbu...a Spotrtmotor to taky nabizi ...melo by to o par stupnu ochladit...mel by lepe proudit vzduch a kolo ho odsavat ....
Napsal: 07 kvě 2008, 17:11
od Markus01
JasteR píše:Nedavno jsem to taky delal nez bude ic ...vyriznuty drazky navohejbany ...no Audi to maj uz v serii, znymej ma tu mrizku od Cimbu...a Spotrtmotor to taky nabizi ...melo by to o par stupnu ochladit...mel by lepe proudit vzduch a kolo ho odsavat ....
A která audi že to má? Se někdy mrknu jak to maj udělaný.
Napsal: 07 kvě 2008, 18:15
od Huml
já naměřil rozdíl do 5°C a to si myslím je zanedbatelný

Napsal: 07 kvě 2008, 20:33
od oktáf
podle mně se kolo při vyšší rychlosti chová jako odstředivka, v podběhu bude přetlak a když tam uděláš díry, tak to bude naopak tlačit proti cooleru z druhý strany a bude to ještě horší. Nejlíp náporák dopředu před chladič a hotovo