Stránka 2 z 2

Napsal: 18 črc 2006, 19:07
od 6Daemon
váha píše:
mira píše:kazdopadne jestli ti to chytne a chcipne, tak je to immo.

popisujes to nejak slozite.
Přesně tak jestli to chytne a hned chcípne tak je něco s immo,zkus jiný klíček jestli máš nebo zkus z klíčku vyndat tyčinku a nastartovat,popřípadě přes vag ho zkus deaktivovat nebo zkontrolovat pin klíču a budíku
Iny klucik som skusil, bezvysledne, vag nevypisal ziadnu chybu :(

Napsal: 18 črc 2006, 19:08
od 6Daemon
mira píše:kazdopadne jestli ti to chytne a chcipne, tak je to immo.

popisujes to nejak slozite.
imobilizer sa zda byt v poriadku, teda aspon jeho kontrolka na palubovke sa sprava tak ako sa ma

Napsal: 18 črc 2006, 19:39
od váha
no tak ještě jestli neodešla induční smyčka ve spínačce co čte kód z klíčku,jináč asi do servisu

Napsal: 18 črc 2006, 21:39
od go.vojta
už jsi napíchnul ty budíky?? v nich je ř.j. immo. jestli ti to chytne a chcípne tak hledej problém v immo. a jestli to nebude v něm. tak tě čeká mravenčí práce. proměřit kable od snímače otáček a snímače polohy vačky ke svorkovnici u ř. j..

Napsal: 18 črc 2006, 22:06
od Bageta
V immo to nebude,šel bych po 15 proudu,ale nejspíš po spínačce,když ti při startování vypínaj budíky.

Napsal: 21 črc 2006, 13:35
od 6Daemon
Bageta píše:V immo to nebude,šel bych po 15 proudu,ale nejspíš po spínačce,když ti při startování vypínaj budíky.
pod "15 proudu" myslime zilu ktora je na konektore riadiacej jednotky zapojena v kontakte oznacenom cislo 15? Aku by mala mat farbu?

Napsal: 21 črc 2006, 13:49
od mira
Ne. 15 je spinanej plus pres klicek. Kam jsi to dal opravit? Co je to za montery?

Napsal: 21 črc 2006, 17:09
od 6Daemon
mira píše:Ne. 15 je spinanej plus pres klicek. Kam jsi to dal opravit? Co je to za montery?
Chalaniska v garazi co robia auta, zatial vzdy opravili vsetko, maju aj vag, no s tymto uz fakt nevedia co :(

Napsal: 22 črc 2006, 14:36
od 6Daemon
moze byt aj taka vec ze vag hlasi ze je vsetko v poriadku ale pri tom zomrela riadiaca jednotka?

Napsal: 25 črc 2006, 17:53
od 6Daemon
no nic, vidim ze som svojim problemom znacne prekrocil vedomostnu uroven tohto fora, tak ked sa to opravi vam sem aspon napisem ze kde bol problem ... zatial vdaka :)

Napsal: 25 črc 2006, 20:06
od Fox-CZ
kdyz jsem mel nove auto,tak mi to delalo neco podobneho,nastartoval jsem,auto bezelo 2 s a zdechlo,ridici jednotka nevypsala zadnou chybu,auto bylo v servise,taky si nevedeli rady,nakonec vymenili motor,ale zavada byla porad,az vymenili ridici jednotku,tak to bylo v pohode,nastesti auto bylo v zaruce....

Napsal: 07 říj 2011, 18:14
od noky1
Mam presne ten isty problem podardte co s tym uz som s toho zufaly

Napsal: 08 říj 2011, 16:50
od Vali
Dej mu cuchnout cistice brzd. ;)

Napsal: 08 říj 2011, 19:24
od Huml
no já myslím, že máš problém s impulzním kolem, dal bych dolů vanu a prohlídnul to, tady 115k jsou na to z nějakýho mi neznámýho důvodu náchylný, řešil jsem něco podobnýho, a i když jsem na tom kole nenašel žádne problém, pomohlo to, že jsem ho otřel, polaskal a pohladil ;) a od tý doby to startuje na brnk až do teď a jsou to už asi 2 roky, navíc píšeš, že jsi měl problém s turbem, už jsem viděl auto na kterým byla přihlá ojnice a píst urazil na tom kole nějakej zub, pak to určitě taky nechytne, ale to vše by mělo být poznat i z osciloskopu

Napsal: 27 led 2012, 16:23
od rado-st
Kamarát mal problém s naštartovaním. Mám vag hex-can 805.0 a ten chybu nenašiel. Tak ho dal diagnostikovať inde a tam našli vraj vagom skrat na vstreku -bol to 1.9tdi r.v.2006 -myslím.Je to možné že novším vagom najde chybu a mojím nie?Zatiaľ som problém nemal ale toto ma zaskočilo.