Stránka 2 z 2
Napsal: 18 črc 2006, 19:07
od 6Daemon
váha píše:mira píše:kazdopadne jestli ti to chytne a chcipne, tak je to immo.
popisujes to nejak slozite.
Přesně tak jestli to chytne a hned chcípne tak je něco s immo,zkus jiný klíček jestli máš nebo zkus z klíčku vyndat tyčinku a nastartovat,popřípadě přes vag ho zkus deaktivovat nebo zkontrolovat pin klíču a budíku
Iny klucik som skusil, bezvysledne, vag nevypisal ziadnu chybu

Napsal: 18 črc 2006, 19:08
od 6Daemon
mira píše:kazdopadne jestli ti to chytne a chcipne, tak je to immo.
popisujes to nejak slozite.
imobilizer sa zda byt v poriadku, teda aspon jeho kontrolka na palubovke sa sprava tak ako sa ma
Napsal: 18 črc 2006, 19:39
od váha
no tak ještě jestli neodešla induční smyčka ve spínačce co čte kód z klíčku,jináč asi do servisu
Napsal: 18 črc 2006, 21:39
od go.vojta
už jsi napíchnul ty budíky?? v nich je ř.j. immo. jestli ti to chytne a chcípne tak hledej problém v immo. a jestli to nebude v něm. tak tě čeká mravenčí práce. proměřit kable od snímače otáček a snímače polohy vačky ke svorkovnici u ř. j..
Napsal: 18 črc 2006, 22:06
od Bageta
V immo to nebude,šel bych po 15 proudu,ale nejspíš po spínačce,když ti při startování vypínaj budíky.
Napsal: 21 črc 2006, 13:35
od 6Daemon
Bageta píše:V immo to nebude,šel bych po 15 proudu,ale nejspíš po spínačce,když ti při startování vypínaj budíky.
pod "15 proudu" myslime zilu ktora je na konektore riadiacej jednotky zapojena v kontakte oznacenom cislo 15? Aku by mala mat farbu?
Napsal: 21 črc 2006, 13:49
od mira
Ne. 15 je spinanej plus pres klicek. Kam jsi to dal opravit? Co je to za montery?
Napsal: 21 črc 2006, 17:09
od 6Daemon
mira píše:Ne. 15 je spinanej plus pres klicek. Kam jsi to dal opravit? Co je to za montery?
Chalaniska v garazi co robia auta, zatial vzdy opravili vsetko, maju aj vag, no s tymto uz fakt nevedia co

Napsal: 22 črc 2006, 14:36
od 6Daemon
moze byt aj taka vec ze vag hlasi ze je vsetko v poriadku ale pri tom zomrela riadiaca jednotka?
Napsal: 25 črc 2006, 17:53
od 6Daemon
no nic, vidim ze som svojim problemom znacne prekrocil vedomostnu uroven tohto fora, tak ked sa to opravi vam sem aspon napisem ze kde bol problem ... zatial vdaka

Napsal: 25 črc 2006, 20:06
od Fox-CZ
kdyz jsem mel nove auto,tak mi to delalo neco podobneho,nastartoval jsem,auto bezelo 2 s a zdechlo,ridici jednotka nevypsala zadnou chybu,auto bylo v servise,taky si nevedeli rady,nakonec vymenili motor,ale zavada byla porad,az vymenili ridici jednotku,tak to bylo v pohode,nastesti auto bylo v zaruce....
Napsal: 07 říj 2011, 18:14
od noky1
Mam presne ten isty problem podardte co s tym uz som s toho zufaly
Napsal: 08 říj 2011, 16:50
od Vali
Dej mu cuchnout cistice brzd.

Napsal: 08 říj 2011, 19:24
od Huml
no já myslím, že máš problém s impulzním kolem, dal bych dolů vanu a prohlídnul to, tady 115k jsou na to z nějakýho mi neznámýho důvodu náchylný, řešil jsem něco podobnýho, a i když jsem na tom kole nenašel žádne problém, pomohlo to, že jsem ho otřel, polaskal a pohladil

a od tý doby to startuje na brnk až do teď a jsou to už asi 2 roky, navíc píšeš, že jsi měl problém s turbem, už jsem viděl auto na kterým byla přihlá ojnice a píst urazil na tom kole nějakej zub, pak to určitě taky nechytne, ale to vše by mělo být poznat i z osciloskopu
Napsal: 27 led 2012, 16:23
od rado-st
Kamarát mal problém s naštartovaním. Mám vag hex-can 805.0 a ten chybu nenašiel. Tak ho dal diagnostikovať inde a tam našli vraj vagom skrat na vstreku -bol to 1.9tdi r.v.2006 -myslím.Je to možné že novším vagom najde chybu a mojím nie?Zatiaľ som problém nemal ale toto ma zaskočilo.