nestartuje Golf IV TDi-PD 115k

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

6Daemon
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 16 črc 2006, 16:48
Odpovědi: 0

nestartuje Golf IV TDi-PD 115k

Příspěvek od 6Daemon »

Potrebujem sa Vas opytat co s tym, chalani to maju uz dva tyzdne hodene v servise a nevedia najs chybu.

Golf jazdil ako hodinky, bol na diagnostike vo VW, neukazalo ziadnu chybu. Dva dni po tom mi buchlo turbo, auto sa dalo do servisu, turbo sa vymenilo za druhe. Auto nastartovali a v pohode jazdilo ako predtym, potom ho zaparkovali, skusili to nastartovat za 15 min a uz to nenaskocilo.

Diagnostika hlasi jednu chybu - neda sa komunikovat s cidlom otacok motora. Cidla otacok motora sa vymenili obe tri krat (aj to co je vpredu, aj to co je pri rozvodoch).

Ked sa pokusime motor startovat, na palubovke sa rozsvieti vsetko ako ma a aj to zhasne ... cize pohoda ... starter toci, zvuk je pekny, len jednoducho nenaskoci ...
Pozerali sme ci ma naftu, cize sme odpojili hadicu pri palivovom filtry, ktora sa vracia od motora ako spiatocka ... ked skusam startovat palivo jemne vystrekuje ... cize naftu to ma ...

Uz su vsetci totalne bezradni co s tym moze byt, hlavne ked auto bolo totalne bez chyby a vlastne sa tam 'len' vymenilo turbo, malo by to jazdit a nejazdi ...

Prosim poradte niekto co s tym moze byt, vsetcia sme si isti ze to je nejaka banalita len nevieme najst co to je ...

Vopred dakujem za dobre rady ...

Udaje:
VW 1.9 tdi pd 115k (85 kw) manual 6st
motor typ AJM
r.v. 2000
Uživatelský avatar
bernardi
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 17 dub 2006, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od bernardi »

Mal som podobny problem,bolo to cerpadlo v nadrzi,po vymene ok dokonca majitel ma pocit ze odvtedy ma nizsiu spotrebu,nafta ti musi striekat ked odpojis hadicu
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Píšeš že to hlásí závadu čidlo otáček, zkus to hledat tam, přerušený drát, oxidace atd. Podobný problém jsem měl a byl zoxidován kontakt v patici.
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Jo ještě snímač proti čidlu.
6Daemon
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 16 črc 2006, 16:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od 6Daemon »

- = update = -

skusil som spravit vsetko co ste mi napisaly

- auto nema cerpadlo v nadrzi [len plavak]

+ dal som tam nove cerpadlo paliva [co je pri motore]
+ dal som tam nove trisky [vsetky 4]

auto stale nechce naskocit
skusali sme to roztiahnut a startovat tak, auto naskoci na 1~2 sekundy a potom motor zdochne, skoro ako by som auto vypol klucom v spinacej skrinke

pocitac uz nevypisuje ziadnu chybu

moj predpoklad by bol ze je to nejaka elektricka chyba, poistky som ale pozrel 2x a su dobre

relatka neviem, mozno to bude jedno z nich
ak ano, prosim Vas poradte mi ake a kde ho mam cca hladat ... uz som fakt bezradny

dakujem
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

a co immo? :? i když to by mělo jít nastartovat...
laurin.clement
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 30 led 2006, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od laurin.clement »

Najdi relé 109 , propoj kontakty a vyzkoušej nastartovat.Pokud ti toto relátko nesepne tak se nestartuje.Něco podobného jsem měl na Octávce.
Stříbrná Alhambra 2.0 CR,
destructor
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 26 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od destructor »

kamarád řešil nějaký podobný problém a bylo zadřené vstřikovací čerpadlo ... nevím ale jak je to v tomto příapdě ..
cable
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 23 led 2006, 14:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od cable »

vycti chyby na budikach....
ale tuipoval bych to na nejakej spatnej kontakt... treba motorova kostra? nebo promer draty od snimace otacek k ridici jednotce, jestli budes potrebovat pinout tak dej vedet...
6Daemon
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 16 črc 2006, 16:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od 6Daemon »

- update -
prave som vymenil vsetky relatka za nové a stale to robí to isté...je možné ze je nieco s riadiacou jednotkou? ta komunikuje s vag a nehlási žiadnu chybu...
Uživatelský avatar
mira
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 24 led 2006, 06:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od mira »

a ta hallovka dava signal? je fyzicky v RJ? pichnete na to osciloskop a musi to byt jasne.....
6Daemon
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 16 črc 2006, 16:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od 6Daemon »

neviem co je hallovka :(

takto, nejaka velka chyba tam nebude, lebo to auto normalne jazdilo ... teraz to zislo z testu autoalarmu, ci to nevypina ten ... ale nie ... aj to je v poriadku

auto sa chova nasledovne:
otocim klucikom v spinacej skrinke, auto zacne startovat, tak dve sekundy motor bezi, klucim drzim v startovacej polohe stale, no rucicka otackomera na palubovke mi padne na 0 a motor sa dalej nechyta, mozem drzat kluc v polohe uz kolko chcem ...
Uživatelský avatar
Germi
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: ČR

Příspěvek od Germi »

hallovka: Hallova sonda neboli snímač otáček (u toho jak Ti to původně házelo chybu) jak píše mira píchněte to na osciloskop a měl by tam být pravoúhly signál bez nějakého šumu (zaleží také jaký máte osciloskop/vzorkovací frekvenci). Měřte to u řídící jednotky,aby jste vyloučili chybu v kabeláži.
Uživatelský avatar
mira
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 24 led 2006, 06:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od mira »

kazdopadne jestli ti to chytne a chcipne, tak je to immo.

popisujes to nejak slozite.
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

mira píše:kazdopadne jestli ti to chytne a chcipne, tak je to immo.

popisujes to nejak slozite.
Přesně tak jestli to chytne a hned chcípne tak je něco s immo,zkus jiný klíček jestli máš nebo zkus z klíčku vyndat tyčinku a nastartovat,popřípadě přes vag ho zkus deaktivovat nebo zkontrolovat pin klíču a budíku
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“