Problem spotreba pd??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ta jeho původní spotřeba se mi zdá nereálná. Dobře, taky se mi povedlo jet nějakých 50km se spotřebou do 4,5l, ale to byla jedna cesta a dalo by se říci že pořád lehce po kopečku a s maximální lehkou nohou, sice ve 4 lidech a klimou, ale zpátky už byla přes pět. Když sem najel na dálnici za jihlavou a jel do Prahy, vynuloval sem to, na pc v Praze sem měl průměrnou rychlost 130 a spotřebu 5,4. Ale když to nechám celou nádrž nenulovaný, myslím, že níž jak 5,5 nikdy nebudu, pokud budu teda jezdit víc ven z města. Já jezdím hodně krátný vzdálenost a hodně po městě na studenej motor a sem pořád lehce nad šesti v průměru na nádrži. Pd žerou víc než třeba starý Okty, tam se jezdilo do těch pěti.
Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
Ahoj neni som mechanik ale mam pd.pred vymenou rozvodov mi na volnobeh ukazovalo 0,6-0,7l/h a zralo do 5,5l.
Pri 110tis km som dal urobit rozvody magorom a urobil mi to bez pripravku teda mal len ten 6 stift do vacky inak si robil ciarocky.spotrebu ukazovalo tak ako pred tym ale nejak to nepasovalo na nadrz.po roznych problemoch mi uzivatel Karl nadstavil rozvody na pripravkoch.zaaretoval klukovku a skusal na vacke zastrcit 6mm kolik ale neslo.Povolil mi tie 3 sroby na vacke a pootocil skoro o 1 zub a kolik tam vbehol.auto teraz ukazuje na volnobeh 0.7l/h studene ked sa zohreje0.8l/h ale taha lepsie.sice aj spotreba isla hore ale je zima a jazdim po meste.chcem tym povedat ze sa mu moze zdat ze zerie viac lebo ukazuje realitu.
Pri 110tis km som dal urobit rozvody magorom a urobil mi to bez pripravku teda mal len ten 6 stift do vacky inak si robil ciarocky.spotrebu ukazovalo tak ako pred tym ale nejak to nepasovalo na nadrz.po roznych problemoch mi uzivatel Karl nadstavil rozvody na pripravkoch.zaaretoval klukovku a skusal na vacke zastrcit 6mm kolik ale neslo.Povolil mi tie 3 sroby na vacke a pootocil skoro o 1 zub a kolik tam vbehol.auto teraz ukazuje na volnobeh 0.7l/h studene ked sa zohreje0.8l/h ale taha lepsie.sice aj spotreba isla hore ale je zima a jazdim po meste.chcem tym povedat ze sa mu moze zdat ze zerie viac lebo ukazuje realitu.
toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS
Yamaha FZ6S
opel astra TDS
Yamaha FZ6S
cca 1900-2000otacok, 5ka a cca 100km/h = 4.8lBugs.Bunny píše:Jestli je to teď správně postaveno tak není co řešit. Spotřeba 5.3- 6.5 je naprosto v pořádku i když já to asi nikdy nedokážu. Asi bych ani nechtěl vidět jak se s PD jezdí za 4.5 l. Tipuju 1200 ot na šestku za avií.![]()

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

čus, taky bych to chtěl nák vyřešit, ted mám dlohodobou na 1000najetých 8,8 !!! podle tankování to tak sedí 8,5 přibližně , čidlo teploty new, takže by to mohlo být rozvodama???
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Dneska jsem jel cca 300km s OII 1.9TDI a spotreba 4,5l/100km prumerna rychlost 74km/h a byla to cesta bez dalnice apod. z vesnice do vesnice, pak pres vrchovinu apod... zpatky jsem jel Passatem AJM a tam jsem se pod 5,5 horko tezko dostaval. S octou jel zpatky kamos a ten mel 4,7. Tak jak je mozny ze ten Passat vzal skoro o litr vic? navic se mi tam zdalo, ze u aktual. spotreby jsem jel na tempomat po meste 55km/h a skakalo to v rozmezi 2l po rovince, coz je dost divne...
Jinak s tou Octavkou mam dlouhodobou asi 5,2l/100km (+- vychazi i v realu)

Now:Passat 1.9TDI PD AJM Highline, BMW 525tds *125kW, OII 77kW
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
dej mu tu synchronizaci vačky na plus 1,5 a palubák taky začne ukazovat míň. Klidně tím můžeš argumentovat, že před výměnou byly blbě nastavený rozvody a palubák kecal.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
přiklonil bych se k tomu co píše DOLPH - rozvody jsem měl taky nstavené, ale stejně se to musí doladit podle vagu. myslím, že skupina 4, pole 4 (??)
spotřeba nastavením co nejblíže "0" klesla.
jinak s motorem atd v létě mám 4,7-4,9 , v zimě cca 5 (podle tankování. palubák kecá +1litr). auto pod 2t otáček neprovozuji vůbec a pomalou jízdu taky ne.
smutný je jenom to, že při natankování nafty v německu nebo rakousku auto jede jak sfiň a ještě s nižší spotřebou o 0,5-1l.
spotřeba nastavením co nejblíže "0" klesla.
jinak s motorem atd v létě mám 4,7-4,9 , v zimě cca 5 (podle tankování. palubák kecá +1litr). auto pod 2t otáček neprovozuji vůbec a pomalou jízdu taky ne.
smutný je jenom to, že při natankování nafty v německu nebo rakousku auto jede jak sfiň a ještě s nižší spotřebou o 0,5-1l.