HELP chyba 17945 G IV NEVYŘEŠENO-100 Ps umřelo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

tak odborníci, taky chci jezdit.sedím u compu a čekám na rady.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

Obrázek
603917329
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

od ventilu to jde na pin řj motoru č 77...........
603917329
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

ještě k těm zvýšenym otáčkam kolik tě při nich ukazuje teplota motoru ve vagu??
603917329
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

12skvarka píše:ještě k těm zvýšenym otáčkam kolik tě při nich ukazuje teplota motoru ve vagu??
to teprve zjistím, jinak jsem kontroloval za jízdy teplotu s budíkem a vždy to sedí.ale toto vyzkouším.a díky za to schéma
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

tak zkouším vše ale je jasný poznatek.dělá to jen za tepla -zhruba od 60 st. pana Celsia. tzn. ráno nastartuji, vymažu chyby, auto jede.můžu vypnout, znovu nastartovat, vše v poho.klidně můžu ráno nastartovat a ujet vzdálenost 500km -vyzkoušeno, a vše bude o.k. jen potom nesmím zdechnout a opět nastartovat.pak to háže chybu neustále a nejede.myslím si, že snad někoho navedu.že by tedy nějaké čidlo??paliva či chl.kapaliny??na vagu teploty o.k.
Naposledy upravil(a) Jaroušek dne 16 bře 2009, 20:53, celkem upraveno 2 x.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Jednou jsem něco podobného řešil, nakonec to skončilo výměnou rozdělovací hlavy, od té doby pokoj. Akorát to cvakání!. Bylo by dobré celé čerpadlo rozebrat a zkontrolovat. Ještě co je to za hlavu, popř. od koho. Čao.
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

Holz-tdi píše:Jednou jsem něco podobného řešil, nakonec to skončilo výměnou rozdělovací hlavy, od té doby pokoj. Akorát to cvakání!. Bylo by dobré celé čerpadlo rozebrat a zkontrolovat. Ještě co je to za hlavu, popř. od koho. Čao.
Hlavu 12mm a trysky RACE 520 mám novou- cca 10 t. km kupované a montované u DP.fakt nevím, to cvaknutí je opravdu divné ale kdyby byla špatná hlava či něco mechanického, proč to klidně jede 500km bez vady????
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

12skvarka píše:ještě k těm zvýšenym otáčkam kolik tě při nich ukazuje teplota motoru ve vagu??
všechny teploty jsou v pořádku, ráno teplota chlazení a nafty je stejná 7,2 st podle vagu.pak se to začne ohřívat.při těch zvýšených si myslím, že teplota je taková, jaká je skutečná, je to těžké změřit.mám to nachystané ale jak začnu startovat, vag se znovu načítá a těch 5 s je málo na to, aby mi to ukázalo teplotu .víš?
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

vzhledem k okolnostem začnu vyměňovat vše.objednal jsem čidlo teploty.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Aš budeš mít to noví čidlo a teplej motor,skopni s čidla na motoru konektor a nasad ho na druhé čidlo aby si ŘJ myslela že teplota je nišší a skus jestli se potíže po startu dostaví.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

toby66kw píše:Aš budeš mít to noví čidlo a teplej motor,skopni s čidla na motoru konektor a nasad ho na druhé čidlo aby si ŘJ myslela že teplota je nišší a skus jestli se potíže po startu dostaví.
oki, vyzkouším.díky
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a nemohl se ti tam dostat nějakej bordel jak jsi experimentoval s tím chladičem nafty?
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

Huml píše:a nemohl se ti tam dostat nějakej bordel jak jsi experimentoval s tím chladičem nafty?
tak víš jak, co jsem ho sundal jsem najel tak 8 tisíc, těžko říct, zdy by se to projevilo až ted.a taky nemohu pochopit, proč jen za tepla.opravdu.dnes vše v poho, vždy dojedu někam, nechám hodku zchládnout a zase v poho odjedu.jen to nesmím zdechnout a opět natočit za tepla.a co víc, při prudké akceleraci mi svítí na polodotu STOP a k tomu ten červený vykřičník co je na ruční brzdu.závada v jednotkách nikde není.že by to zrychlovalo jak F1??to asi ne :)
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

(hm) , ale skusil bych sundat ovládací hlavu , jestli není prasklá pružina , a nedělají se tam šponky, nebo jestli není něco přidřeného v čerpadle
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“