HELP chyba 17945 G IV NEVYŘEŠENO-100 Ps umřelo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
to teprve zjistím, jinak jsem kontroloval za jízdy teplotu s budíkem a vždy to sedí.ale toto vyzkouším.a díky za to schéma12skvarka píše:ještě k těm zvýšenym otáčkam kolik tě při nich ukazuje teplota motoru ve vagu??
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
tak zkouším vše ale je jasný poznatek.dělá to jen za tepla -zhruba od 60 st. pana Celsia. tzn. ráno nastartuji, vymažu chyby, auto jede.můžu vypnout, znovu nastartovat, vše v poho.klidně můžu ráno nastartovat a ujet vzdálenost 500km -vyzkoušeno, a vše bude o.k. jen potom nesmím zdechnout a opět nastartovat.pak to háže chybu neustále a nejede.myslím si, že snad někoho navedu.že by tedy nějaké čidlo??paliva či chl.kapaliny??na vagu teploty o.k.
Naposledy upravil(a) Jaroušek dne 16 bře 2009, 20:53, celkem upraveno 2 x.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
Hlavu 12mm a trysky RACE 520 mám novou- cca 10 t. km kupované a montované u DP.fakt nevím, to cvaknutí je opravdu divné ale kdyby byla špatná hlava či něco mechanického, proč to klidně jede 500km bez vady????Holz-tdi píše:Jednou jsem něco podobného řešil, nakonec to skončilo výměnou rozdělovací hlavy, od té doby pokoj. Akorát to cvakání!. Bylo by dobré celé čerpadlo rozebrat a zkontrolovat. Ještě co je to za hlavu, popř. od koho. Čao.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
všechny teploty jsou v pořádku, ráno teplota chlazení a nafty je stejná 7,2 st podle vagu.pak se to začne ohřívat.při těch zvýšených si myslím, že teplota je taková, jaká je skutečná, je to těžké změřit.mám to nachystané ale jak začnu startovat, vag se znovu načítá a těch 5 s je málo na to, aby mi to ukázalo teplotu .víš?12skvarka píše:ještě k těm zvýšenym otáčkam kolik tě při nich ukazuje teplota motoru ve vagu??
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
oki, vyzkouším.díkytoby66kw píše:Aš budeš mít to noví čidlo a teplej motor,skopni s čidla na motoru konektor a nasad ho na druhé čidlo aby si ŘJ myslela že teplota je nišší a skus jestli se potíže po startu dostaví.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
tak víš jak, co jsem ho sundal jsem najel tak 8 tisíc, těžko říct, zdy by se to projevilo až ted.a taky nemohu pochopit, proč jen za tepla.opravdu.dnes vše v poho, vždy dojedu někam, nechám hodku zchládnout a zase v poho odjedu.jen to nesmím zdechnout a opět natočit za tepla.a co víc, při prudké akceleraci mi svítí na polodotu STOP a k tomu ten červený vykřičník co je na ruční brzdu.závada v jednotkách nikde není.že by to zrychlovalo jak F1??to asi neHuml píše:a nemohl se ti tam dostat nějakej bordel jak jsi experimentoval s tím chladičem nafty?

SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F