Stránka 2 z 4

Napsal: 15 bře 2009, 11:04
od Jaroušek
tak odborníci, taky chci jezdit.sedím u compu a čekám na rady.

Napsal: 15 bře 2009, 11:49
od 12skvarka
Obrázek

Napsal: 15 bře 2009, 11:54
od 12skvarka
od ventilu to jde na pin řj motoru č 77...........

Napsal: 15 bře 2009, 11:56
od 12skvarka
ještě k těm zvýšenym otáčkam kolik tě při nich ukazuje teplota motoru ve vagu??

Napsal: 15 bře 2009, 15:37
od Jaroušek
12skvarka píše:ještě k těm zvýšenym otáčkam kolik tě při nich ukazuje teplota motoru ve vagu??
to teprve zjistím, jinak jsem kontroloval za jízdy teplotu s budíkem a vždy to sedí.ale toto vyzkouším.a díky za to schéma

Napsal: 15 bře 2009, 19:21
od Jaroušek
tak zkouším vše ale je jasný poznatek.dělá to jen za tepla -zhruba od 60 st. pana Celsia. tzn. ráno nastartuji, vymažu chyby, auto jede.můžu vypnout, znovu nastartovat, vše v poho.klidně můžu ráno nastartovat a ujet vzdálenost 500km -vyzkoušeno, a vše bude o.k. jen potom nesmím zdechnout a opět nastartovat.pak to háže chybu neustále a nejede.myslím si, že snad někoho navedu.že by tedy nějaké čidlo??paliva či chl.kapaliny??na vagu teploty o.k.

Napsal: 15 bře 2009, 20:13
od Holz-tdi
Jednou jsem něco podobného řešil, nakonec to skončilo výměnou rozdělovací hlavy, od té doby pokoj. Akorát to cvakání!. Bylo by dobré celé čerpadlo rozebrat a zkontrolovat. Ještě co je to za hlavu, popř. od koho. Čao.

Napsal: 15 bře 2009, 21:12
od Jaroušek
Holz-tdi píše:Jednou jsem něco podobného řešil, nakonec to skončilo výměnou rozdělovací hlavy, od té doby pokoj. Akorát to cvakání!. Bylo by dobré celé čerpadlo rozebrat a zkontrolovat. Ještě co je to za hlavu, popř. od koho. Čao.
Hlavu 12mm a trysky RACE 520 mám novou- cca 10 t. km kupované a montované u DP.fakt nevím, to cvaknutí je opravdu divné ale kdyby byla špatná hlava či něco mechanického, proč to klidně jede 500km bez vady????

Napsal: 16 bře 2009, 13:17
od Jaroušek
12skvarka píše:ještě k těm zvýšenym otáčkam kolik tě při nich ukazuje teplota motoru ve vagu??
všechny teploty jsou v pořádku, ráno teplota chlazení a nafty je stejná 7,2 st podle vagu.pak se to začne ohřívat.při těch zvýšených si myslím, že teplota je taková, jaká je skutečná, je to těžké změřit.mám to nachystané ale jak začnu startovat, vag se znovu načítá a těch 5 s je málo na to, aby mi to ukázalo teplotu .víš?

Napsal: 16 bře 2009, 13:19
od Jaroušek
vzhledem k okolnostem začnu vyměňovat vše.objednal jsem čidlo teploty.

Napsal: 16 bře 2009, 15:50
od toby66kw
Aš budeš mít to noví čidlo a teplej motor,skopni s čidla na motoru konektor a nasad ho na druhé čidlo aby si ŘJ myslela že teplota je nišší a skus jestli se potíže po startu dostaví.

Napsal: 16 bře 2009, 18:25
od Jaroušek
toby66kw píše:Aš budeš mít to noví čidlo a teplej motor,skopni s čidla na motoru konektor a nasad ho na druhé čidlo aby si ŘJ myslela že teplota je nišší a skus jestli se potíže po startu dostaví.
oki, vyzkouším.díky

Napsal: 16 bře 2009, 19:32
od Huml
a nemohl se ti tam dostat nějakej bordel jak jsi experimentoval s tím chladičem nafty?

Napsal: 16 bře 2009, 19:43
od Jaroušek
Huml píše:a nemohl se ti tam dostat nějakej bordel jak jsi experimentoval s tím chladičem nafty?
tak víš jak, co jsem ho sundal jsem najel tak 8 tisíc, těžko říct, zdy by se to projevilo až ted.a taky nemohu pochopit, proč jen za tepla.opravdu.dnes vše v poho, vždy dojedu někam, nechám hodku zchládnout a zase v poho odjedu.jen to nesmím zdechnout a opět natočit za tepla.a co víc, při prudké akceleraci mi svítí na polodotu STOP a k tomu ten červený vykřičník co je na ruční brzdu.závada v jednotkách nikde není.že by to zrychlovalo jak F1??to asi ne :)

Napsal: 16 bře 2009, 20:26
od pafka
(hm) , ale skusil bych sundat ovládací hlavu , jestli není prasklá pružina , a nedělají se tam šponky, nebo jestli není něco přidřeného v čerpadle