Stránka 2 z 4
klepani ne v motoru
Napsal: 07 dub 2009, 17:01
od Johny9
Ja jsem z Ostravy tak to je trochu z ruky.Kdyby to byl pist tak bych to poznal na vykonu a spotrebe nebo ne
Napsal: 08 dub 2009, 06:00
od MIR.B.M.W
výkon je stejnej mam tady takovej motor kterej jsem mel v autě a jel jak čert bouchal ale jel měl jsem špatněj druhej valec
Napsal: 15 dub 2009, 19:10
od TDI-Power
Čím větší otáčky, tím rychlejší klepání... Tudíž vyhodnotím všechny prvky, které by mohli klepat při zvyšování otáček motoru. Já osobně to vydím na nějakou vůli. Lágry, Hydroštely... Ovšem zažil jsem i nedovíratelný ventil, který klepal do pístu

Napsal: 19 dub 2009, 08:48
od MIR.B.M.W
a co olejovy čerpadlo
klepani ne v motoru
Napsal: 21 dub 2009, 19:56
od Johny9
kdyz sundam olejovou vanu zjistim nejak vule na klice nebo to zjistit nejde.A pokud jsou vule na klice tak co je n utne vymenit
Napsal: 22 dub 2009, 14:34
od MIR.B.M.W
když k tomu přideš ráno a nastartuješ boucha nebo je tiši .než když je už vohřatej motor mužeš mit vule na pistech ja jsem to takle měl a najel jsem snim 10tisic km a ješte by jezdyl do ted ale dal jsem tam už jinej jestly chceš zjistyt ty vule tak musi hlava ven to poznaš hned jestly ma pist vule ale pak těsněni stoji dvojku to je ta sranda, a co spojkovej pedal nevybruje ti na noze, nejlepši by bylo vyměnit motor ja vim za 12 tisic ale koukni se na čem maš čerpadlo bud na hliniku to je ten starši motor a pak je na litině to je už novějši motor když tak se mi ozvy tel 732 102 726 jinak dotoho nandaš hodně penez jako ja lepši vyměnit motor a je klyd do servisu ho davat nemá cenu tam zaplatiš ranec peněz
klepani ne v motoru
Napsal: 22 dub 2009, 16:38
od Johny9
Kdyz je motor studeny tak klepani nejde slyset.Jakmile se trochu ohreje tak slyset jde.Do pedalu mi nic neboucha.Tesneni hlavy bych sehnal za 1000 pokud bych musel sundavat hlavu ke zjisteni vule
Napsal: 22 dub 2009, 19:45
od MIR.B.M.W
tak za studena neboucja až se zahřeje tak začne to jsem měl to sáme maš vule na pistech 100 procent mam na dvoře stejnej motor ale ma najeto asi přes 400tisic nejmin taky jsem skoušel hydroštely a pořad stejný to je na vyměnu motoru když si spočitaš kolik tě vyde generalka motoru tak je lepši koupit jinej motor ten co ti mužu dohodit tak je v dobrym stavu skusim jestly ho necha za min jinak chce 12tisic od kad jseš ja jsem z kladna ,podivej na čem maš čerpadlo jestly na hliniku nebo na litině lepši dat jinej motor než ho davat dohromady
klepani ne v motoru
Napsal: 22 dub 2009, 20:14
od Johny9
Myslim ze opravovat to nema cenu a kupovat novy motor taky ne.Uvazuji uz delsi dobu o koupi jineho auta zatim budu s tim jezdit tak dlouho az proste jednoho dne se to posere uplne a auto prodam na dily.
Napsal: 23 dub 2009, 13:40
od MIR.B.M.W
to budeš jezdit dlouho ja jsem stim jezdil i trasi 100km jen tam a na spatek a držel
klepani ne v motoru
Napsal: 23 dub 2009, 14:23
od Johny9
Ja uz s tim motorem jak klepe najezdil 40000 a porad drzi.Bude se to zhorsovat to klepani nebo jednoho dne to proste zadru nebo jake jsou vlastne nasledky.To klepani neni az tak hlasite clovek se do toho musi trochu zaposlouchat
Napsal: 23 dub 2009, 17:06
od Bosis
Nevim jestli to má pro tebe nějaký význam,ale nechá se zjistit ten píst či ojniční šála konkrétního pístu tak,že sundáš sací parohy,nakopneš to,a hadrem postupně ucpáváš jednotlivé sací kanály v hlavě válců.
Ten válec ,který to dělá při ucpání výrazně stiší.
klepani ne v motoru
Napsal: 23 dub 2009, 18:57
od Johny9
a kdybych to timto zpusobem zjistil ktery pist to je tak staci opravit jenom tento pist nebo to musi byt celkova go
Napsal: 23 dub 2009, 20:21
od MIR.B.M.W
ja jsem měnil pist ale tam už ten starej udělal svoji dražku tak to nema cenu bude to pořad stejny ja jsem mu nakladal ale držel mi
klepani ne v motoru
Napsal: 27 dub 2009, 15:14
od Johny9
Kolik myslite ze by ten motor mohl vydrzet jeste.A jaka je jeste moznost ze by to mohlo delat krome pistu a hydrostelu.Muze to delat treba setrvak nebo olejova pumpa