Stránka 2 z 32
Napsal: 24 čer 2009, 20:01
od Huml
jj, bude to nerez, jinak ty šroubky dotahuju taky s citem, ale prostě někdy se stane, že do 3 měsícu je to zas natvrdo, pak vypadám jak nějakej....., proto jsem to začal podkládat a i naprostí loudalové to nezatuhnou

Napsal: 25 čer 2009, 08:14
od mp3turbo
fantasticky zlepsovak pane Humle!
takto to malo byt vyriesene od prvopociatku spolocnosti - teda jako spolocnosti VW

ale ked sa nad tym tak zamyslim tak ich ulohou je vytiahnut zo zakaznika peniaze a nie mat technicky dokonale sperky ktore budu fungovat sto rokov takze...
Napsal: 25 čer 2009, 14:42
od peca
tak jsem dneska našel nerez na vyrobu tech valečku ,ale ouvej ,magnet je od slova magnetizovat ,takže nějake opracovaní v řádu 100 není realne ,aspon ne na naši magnetce ...tzn ,budou podložky ala pan huml ....

Napsal: 25 čer 2009, 15:30
od origoš
Po zkušenostech podkládám taky. Uvažuju o výrobě nástroje na podložky a tak by mne zajímalo, jaký by byl zájem.
Napsal: 25 čer 2009, 16:31
od octavie81
Huml píše:jj, bude to nerez, jinak ty šroubky dotahuju taky s citem, ale prostě někdy se stane, že do 3 měsícu je to zas natvrdo, pak vypadám jak nějakej....., proto jsem to začal podkládat a i naprostí loudalové to nezatuhnou

Až mě to zatuhne znova,tak šmaruju do Brna....Pak budu mít pokoj,těch 150kiláku tam obětuju,přemýšlel sem o zbroušení,ale lepší to bude vypodložit...
Napsal: 25 čer 2009, 19:17
od skoda

Pro přesnější pochopení.
Jestly špatně tak prosim překreslit.diky
Napsal: 25 čer 2009, 19:41
od Huml
tuto mezeru je potřeba zvětšit

Napsal: 25 čer 2009, 20:07
od peca
no ja ted vytahl turbo ,zitra jdu na magnetku a zbrousim ty vydřene mista a pak udělam vytinačem ty podložky ,,,,sem zvědavy ....akorat jsem vul ,jsem povoloval trubku od mazani turba ,tu horní ,a samo poslepu ,šlo to trochu ztuha ,ale šlo ,,řikam si ,to se rozjede ,a lup ,ukroutil jsem ji ,tak zitra ještě musim sehnat trubku od mazaní ...chjoo



Napsal: 25 čer 2009, 20:52
od Tono
Na tú trubku mám urobený vidličák 17ku prevarený do pravího uhla a zbrúsený zboku, nech si ten holander viem zaaretovať, tak už trubku nezalomíš

Napsal: 07 črc 2009, 18:34
od mva1
7.7.2009
prosím kdo by mi vyčistil turbo a vypodložil dle know-how pana Humla.
Jsem z CB případně bych někam dojel.(napsal jsem to raději sem)
díky moc Zdenek
nabídky na mva1(zavináč)centrum.cz
10.6.2010
loni sem to sem napsal,a od té doby mě kontaktuje plno lidí
z CB se stejným problémem, s dotazem jestli jsem někoho schopného nesehnal.
Bohužel ne.
Jestli o někom víte z CB kdo to dělá za obvyklý ceny ,tak to prosím dejte vědět
dík
Napsal: 07 črc 2009, 18:35
od mva1
odeslalo se to 2x
Napsal: 07 črc 2009, 20:58
od yary1
Jsou ty valecky stejne vysoke na vsech turbech?
Napsal: 06 říj 2009, 20:37
od g.r.
nevite nekdo rozmery tech valecku? chtel bych si je nechat vysoustruzit o 0,2mm delsi a zase nechci kvuli tomu rozebirat turbo a pak cekat treba tejden cekat az je udelaj.
Napsal: 06 říj 2009, 21:47
od BoB12
S tímto problémem jsem se taky několikrát setkal a řešil jsem to obroušením té velké podložky. Jen mě udivuje že Mamoot psal že dal fungl nové turbo a závada se opakovala. Myslím si že příčina bude asi jinde např nějaké špatné spalování,trysky atd.
Zanešená turba jsem viděl min po 150tis km takže si nemyslím že by u nového turba byly malé mezery.
U zanešeného turba bývá ta podložka docela nerovná vlivem tepla,ale u nového by mělo fungovat víc jak 5tis km
Napsal: 08 říj 2009, 11:54
od RR
Já to vše třeba leštím.Nic se nepodkládá a je to... Teda zatím vše OK.Ale to je předpoklad a základ dobře odvedené práce....
Až na tento typ tu se toho moc vyleštit nedá.Pouze použít jemnější písek

VWCRAFTER

Turbo je total toto se již neopravovalo!!!!
Tady porovnání před a po vyčištění
