Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba/problémy VW group (DIESEL) » Co způsobuje zanášení vnitřku turba? Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 30, 31, 32  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
Co způsobuje zanášení vnitřku turba?
PříspěvekZaslal: st červen 17, 2009 6:48 pm Citovat
Mamoot
Nováček
Založen: 11.4.2009
Příspěvky: 11
Bydliště: Pha




Během posledního půl roku jsem měl třikrát venku turbo, pokaždé se zaneseným naklápěním lopatek. Pokaždé jsem ho vyčistil a auto dalších 5tkm jelo, jak má. Závada se ale opakovala (nouzový režim, pokaždé nalogováno, stejný průběh logu - turbo na plný plyn tlačí 1,55b, při běžné jízdě cca 0,2-0,3b nad požadovanou hodnotu; N75 nový, plechovka OK, hadičky OK, váha OK). Když šlo turbo ven počtvrté, tak jsem koupil nové v naději, že příčina je v samotné turbíně. Nebyla. Nové turbo je v autě +- 5tkm a závada se opět opakuje.

Přivedlo mě to k otázce, se kterou snad místní znalci poradí.. čím se vlastně vnitřek turba (přesněji řečeno mechanismus naklápění) zanáší a co by mohlo způsobit takhle extrémní zanášení. (netankuju v JZD, benzínky střídám)

ASV motor, momentálně VA turbo, nové vstřiky (Sprinty), žádná úprava softu.

Poraďte, už mě to fakt nebaví O?i sem tam
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st červen 17, 2009 6:52 pm Citovat
karel4
Aktivista
Založen: 7.4.2008
Příspěvky: 1280
Bydliště: Nový Jičín a okolí




Nežere ti to olej?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st červen 17, 2009 7:01 pm Citovat
Huml
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 10990
Bydliště: Brno




musíš podložit mezikus s lopatkama a budeš mít pokoj
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st červen 17, 2009 7:09 pm Citovat
ThrashTheTrash
Aktivista
Založen: 28.5.2007
Příspěvky: 2377




Huml napsal:
musíš podložit mezikus s lopatkama a budeš mít pokoj

Prosím o podrobnější vysvětlení,děkuji,zajímá mě to,budu to taky teď dělat!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st červen 17, 2009 7:28 pm Citovat
Huml
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 10990
Bydliště: Brno




poslední dobou se musel některý turba taky řešit 2x, po pár tisících znova zanesený, některý turba jsou asi z výroby těsnější, každopádně podkládám to a je to v pohodě, mám plech ze starýho těsnění, má to 0,2mm a je to ok, dává se to mezi turbo a ty válečky, tak aby se zvětšila mezera pro lopatky, o dvě desetiny větší vrstva sazí se tam už neudrží pod těma lopatkama Mrknut?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st červen 17, 2009 8:59 pm Citovat
proche77
Sběrač informací
Založen: 13.4.2009
Příspěvky: 43
Bydliště: pozořice




to je dost dobrej napad,nechceš to patentovat, P?ekvapen?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st červen 17, 2009 11:15 pm Citovat
TDI tech
Aktivista
Založen: 16.10.2007
Příspěvky: 10222




Ja to robim tak ze tu hrubu podlozku na obale statora ked su uz na nej viditelne vycuchane ryhy od lopatiek statora vyberiem ju von a pomaly zbrusim na radialnej magnetke o zopar stovak prip. 1-2 desatiny kym sa neleskne jak zrkadlo (nieje vidno tie ryhy) a vpoho. Akurat 2 desatiny su uz moc a potom sa hegaju lopatky statora do stran.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt červen 18, 2009 10:30 am Citovat
Mamoot
Nováček
Založen: 11.4.2009
Příspěvky: 11
Bydliště: Pha




karel4 napsal:
Nežere ti to olej?


Nn, olej nežere, max půl litru mezi výměnami (15tkm).

Huml - díky za radu, to je skvělej nápad, příští víkend to zrealizuju.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt červen 18, 2009 12:15 pm Citovat
Huml
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 10990
Bydliště: Brno




TDI tech napsal:
Ja to robim tak ze tu hrubu podlozku na obale statora ked su uz na nej viditelne vycuchane ryhy od lopatiek statora vyberiem ju von a pomaly zbrusim na radialnej magnetke o zopar stovak prip. 1-2 desatiny kym sa neleskne jak zrkadlo (nieje vidno tie ryhy) a vpoho. Akurat 2 desatiny su uz moc a potom sa hegaju lopatky statora do stran.
a právě bez problémů vymlátí ty ušoulaný saze, takže to nemůže zatuhnout, protože vždy, když jsem rozdělal znova zadřený turbo drželo to akorát tam a není to uplně tím, že by se to drželo v tom vydřeným, protože švagr má ASV a ten má turbo přidřený asi za 1 měsíc a dělá mu to skoro od nova
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út červen 23, 2009 8:50 pm Citovat
peca
Přispěvovatel
Založen: 23.9.2007
Příspěvky: 427
Bydliště: štírky




mužeš naznačit co podkladaš ?? viz foto ?? a to těsnění ,mysliš že by to teplo vydrželo těsnění z pod hlavy ??? myslim origo ,co je z složene z vice plišku ??? vystřihnou se jako by jen 3 takove podložky ,pod valečkky ,kterými jdou skrz ty torxy ,pruměr 3?? pokud na to nemaš know how ?? třeba s.z díky,musim to pořešit ,za 3 měsice turbo 2 x venku

_________________
Z Prava dobrýSmile))
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út červen 23, 2009 9:05 pm Citovat
Huml
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 10990
Bydliště: Brno





tady ty tři distance podložíš a zvetšíš mezeru pro lopatky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
re
PříspěvekZaslal: út červen 23, 2009 9:17 pm Citovat
passak
Přispěvovatel
Založen: 26.1.2006
Příspěvky: 446
Bydliště: Rosice u Brna




jo taky tam dávam tenké podložky (pač někdy mě připadne ,že už to drhne nepatrně už i vyčištěné)

,ale taky jsem přemýšlel , že si nechám na soutruhu nadělat x valečku o pár destin silnější ať to vypada trochu odborně Mrknut?

_________________
Ještě chvilku a to auto bude hořet! B??a
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st červen 24, 2009 1:43 pm Citovat
peca
Přispěvovatel
Založen: 23.9.2007
Příspěvky: 427
Bydliště: štírky




jj,díky myslel jsem si to ,a k tomu liznutí kroužku ,tim odstraním ryhy ,ale mezera bude stejna ,tu přece vymezujou ty valečky ,jestli by fakt nebylo od věci udělat ty valečky o desetinu vyšší .zase na druhou stranu jaky matroš použít ,přece jenom to nemuže být nějake bláto ? ne ...zitra to musim probrat s technologem ,třeba poradí ,,,možná by šlo z nerezi ...pokud to vlasně není nerez ..

_________________
Z Prava dobrýSmile))
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st červen 24, 2009 2:46 pm Citovat
Fantik
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 5873
Bydliště: Liberecko




Vymezovací kroužky nejsou magnetické takže buď nerez nebo nějaká slitina.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st červen 24, 2009 7:48 pm Citovat
Tono
Přispěvovatel
Založen: 6.1.2007
Příspěvky: 294
Bydliště: Slovakia




Tiež som už špekuloval o vyšších valčekoch, ale osvedčila sa mi aj metóda, že tie lopatky jemne prebrúsim, najprv 400vkou a potom doleštím na 800-1000 brúsnom, tak že si ho dám na sklo nech je to rovno. A tie torxy ťahať len jemnúčko, zatial mi to vyšlo stále.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Co způsobuje zanášení vnitřku turba?
 Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba/problémy VW group (DIESEL)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 32  
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 30, 31, 32  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.