Stránka 2 z 2

Napsal: 05 pro 2009, 21:19
od DOLPH
svařování litiny je dost problémové...rádo to praská.
raději řešit problém formou vyřezání závitu a zašroubováním nějaké ucpávky,nebo tak něco....

každopádně egr klidně vyhoď.....

Napsal: 05 pro 2009, 21:20
od bent
DOLPH píše:asi to bude v tom úniku,je to třeba opravit,pak pokračovat.

log vypadá v pořádku,jen to turbo nemůže nasbírat tlak......
jasny dik za skouknuti toho logu.

myslis ze kdyby se na tom sani zavaril ten otvor na egr, musi se nejak resit i ta druha strana primo na tom egr ?

Napsal: 05 pro 2009, 21:21
od chosepm
Dolph :? já měl zato, že se bavíme o sání :)
Jestli chceš EGR vyřadit, tak to zavařit můžeš...
Osobně bych to radši udělal jak to má bejt a dal záslepku...

Napsal: 05 pro 2009, 21:24
od DOLPH
nějak jsem tě nepochopil....

sání ani výfuk nemůže mít díru.to je asi jasné.
a pokud chceš zrušit funkci egru musíš nějakým způsobem znemožnit průchod přez něj...

Napsal: 05 pro 2009, 21:26
od chosepm
DOLPH píše:nějak jsem tě nepochopil....

sání ani výfuk nemůže mít díru.to je asi jasné.
a pokud chceš zrušit funkci egru musíš nějakým způsobem znemožnit průchod přez něj...
že s tim vařenim jsi asi myslel výfukový svody...na sání je to v pohodě a drží to ;)

Napsal: 05 pro 2009, 21:26
od DOLPH
já jsem nevím proč pochopil,že jde o výfuk.
no ono je to jedno,princip je stejný.....

Napsal: 05 pro 2009, 21:33
od bent
takze bud to na tech parohach zavarit, nebo dat zaslepku, ale zase - aby sla zaslapka, nesmel by tam byt problem s tim zavitem.

ciste teoreticky - kdyby se to zavarilo, musi se to zavarit i na druhy strane ? ( na ty elasticky hadici co vede k egr ), nebo se to tam muze nechat otevreny.

Napsal: 05 pro 2009, 21:37
od chosepm
bent píše:takze bud to na tech parohach zavarit, nebo dat zaslepku, ale zase - aby sla zaslapka, nesmel by tam byt problem s tim zavitem.

ciste teoreticky - kdyby se to zavarilo, musi se to zavarit i na druhy strane ? ( na ty elasticky hadici co vede k egr ), nebo se to tam muze nechat otevreny.
Za předpokladu, že EGR 100% těsní na druhý straně nic vařit nemusíš, EGR tam můžeš nechat, odpojíš podtlak a zaslepíš...
S tou trubkou mezi EGR a sánim už je to na tobě...buď jí tam necháš "aby to nevypadalo blbě a třeba na Emisích někdo neremcal" nebo jí vyndáš...

Napsal: 05 pro 2009, 21:39
od DOLPH
pokud bude vstup do té elastické trubky těsný(na sání i na výfuku) je úplně jedno,kde ji zaslepíš.klidně uprostřed.....,jde o toto,aby to přes ni nemohlo foukat...

Napsal: 05 pro 2009, 21:44
od ČONR
bent píše:
chosepm píše:jestli je to očouzený jak popisuješ, tak tam bude v zátahu i značnej únik tlaku. Vyndej EGR s tou trubkou a protáhni tam novej závit. Jestli se tam nedostaneš, tak sání zas ven. Ale jiný bych nedával.
novej zavit nejde, to uz zkousel ten umelec kterej to tam narval pod uhlem a zkurv....l

takze moznosti pokud me nekdo nevyvede z omylu jsou asi jenom dve, bud dat novy sani coz bud nekde po vrakarnach sehnat ( coz se mi nechce - protoze se vzdycky se s nimi akorat pohadam kdyz po me chtej vic penez nez je cena v audi ). Nebo audi - a tam to sani je tusim 3,5tis bez dph. coz je ulet.

a nebo treti moznost - asi nejlepsi - sundat sani a celej ten otvor na egr zavarit. otazka je kdo by mi to udelal.
Z ávit jde pěkně opravit dvousložkovým tmelem POLYMETAL

Opravoval jsem tím závit v hliníkové lhavě! Udělal jsem větší závit nacpal tmel nechal vytvrdnout a udělal jsem potřebný závit. Drží perfektně.Obrázek

Napsal: 05 pro 2009, 22:02
od chosepm
chosepm píše:
bent píše:takze bud to na tech parohach zavarit, nebo dat zaslepku, ale zase - aby sla zaslapka, nesmel by tam byt problem s tim zavitem.

ciste teoreticky - kdyby se to zavarilo, musi se to zavarit i na druhy strane ? ( na ty elasticky hadici co vede k egr ), nebo se to tam muze nechat otevreny.
Za předpokladu, že EGR 100% těsní na druhý straně nic vařit nemusíš, EGR tam můžeš nechat, odpojíš podtlak a zaslepíš...
S tou trubkou mezi EGR a sánim už je to na tobě...buď jí tam necháš "aby to nevypadalo blbě a třeba na Emisích někdo neremcal" nebo jí vyndáš...
Ještě jsem chtěl dodat, že tohle vše je bez problémů, pokud se ti po zaslepení nerozsvítí kontrolka motoru :) Pak bys to musel udělat jak to má bejt, nebo ještě upravit soft...Možná to ale neni tvuj případ. Co je to za rok?

Napsal: 06 pro 2009, 10:41
od bent
ČONR píše:
bent píše:
chosepm píše:jestli je to očouzený jak popisuješ, tak tam bude v zátahu i značnej únik tlaku. Vyndej EGR s tou trubkou a protáhni tam novej závit. Jestli se tam nedostaneš, tak sání zas ven. Ale jiný bych nedával.
novej zavit nejde, to uz zkousel ten umelec kterej to tam narval pod uhlem a zkurv....l

takze moznosti pokud me nekdo nevyvede z omylu jsou asi jenom dve, bud dat novy sani coz bud nekde po vrakarnach sehnat ( coz se mi nechce - protoze se vzdycky se s nimi akorat pohadam kdyz po me chtej vic penez nez je cena v audi ). Nebo audi - a tam to sani je tusim 3,5tis bez dph. coz je ulet.

a nebo treti moznost - asi nejlepsi - sundat sani a celej ten otvor na egr zavarit. otazka je kdo by mi to udelal.
Z ávit jde pěkně opravit dvousložkovým tmelem POLYMETAL

Opravoval jsem tím závit v hliníkové lhavě! Udělal jsem větší závit nacpal tmel nechal vytvrdnout a udělal jsem potřebný závit. Drží perfektně.Obrázek
diky, taky moznost, ale ja budou nejdriv zkouset to aby mi to nekdo natvrdo zavaril, a budu mit klid.

Napsal: 06 pro 2009, 10:44
od bent
chosepm píše:
chosepm píše:
bent píše:takze bud to na tech parohach zavarit, nebo dat zaslepku, ale zase - aby sla zaslapka, nesmel by tam byt problem s tim zavitem.

ciste teoreticky - kdyby se to zavarilo, musi se to zavarit i na druhy strane ? ( na ty elasticky hadici co vede k egr ), nebo se to tam muze nechat otevreny.
Za předpokladu, že EGR 100% těsní na druhý straně nic vařit nemusíš, EGR tam můžeš nechat, odpojíš podtlak a zaslepíš...
S tou trubkou mezi EGR a sánim už je to na tobě...buď jí tam necháš "aby to nevypadalo blbě a třeba na Emisích někdo neremcal" nebo jí vyndáš...
Ještě jsem chtěl dodat, že tohle vše je bez problémů, pokud se ti po zaslepení nerozsvítí kontrolka motoru :) Pak bys to musel udělat jak to má bejt, nebo ještě upravit soft...Možná to ale neni tvuj případ. Co je to za rok?
01, ale myslim ze problem s kontrolkou nebude ( snad ), uz ted kdyz jsem z egr odpojil tu potlak.hadicku, cimz by to melo byt deaktivovany to nic nehodilo.

jinak zkusim dat do kupy ten unik, a pak az to bude v cajku udelam znova ty logy. schvalne jestli pak ty tlaky budou sedet.

Napsal: 06 pro 2009, 11:13
od DOLPH
jo,to bude v klidu,tato 2.5 je ještě "blbá"

Napsal: 06 pro 2009, 14:27
od bent
jeste se zeptam , neni tady nebo neznate nekoho kdo by mi ty parohy dokazal zavarit ?

sundal bych je z auta a nekam dopravil, nejlip praha a okoli.