Stránka 2 z 2
Napsal: 05 pro 2009, 21:19
od DOLPH
svařování litiny je dost problémové...rádo to praská.
raději řešit problém formou vyřezání závitu a zašroubováním nějaké ucpávky,nebo tak něco....
každopádně egr klidně vyhoď.....
Napsal: 05 pro 2009, 21:20
od bent
DOLPH píše:asi to bude v tom úniku,je to třeba opravit,pak pokračovat.
log vypadá v pořádku,jen to turbo nemůže nasbírat tlak......
jasny dik za skouknuti toho logu.
myslis ze kdyby se na tom sani zavaril ten otvor na egr, musi se nejak resit i ta druha strana primo na tom egr ?
Napsal: 05 pro 2009, 21:21
od chosepm
Dolph

já měl zato, že se bavíme o sání

Jestli chceš EGR vyřadit, tak to zavařit můžeš...
Osobně bych to radši udělal jak to má bejt a dal záslepku...
Napsal: 05 pro 2009, 21:24
od DOLPH
nějak jsem tě nepochopil....
sání ani výfuk nemůže mít díru.to je asi jasné.
a pokud chceš zrušit funkci egru musíš nějakým způsobem znemožnit průchod přez něj...
Napsal: 05 pro 2009, 21:26
od chosepm
DOLPH píše:nějak jsem tě nepochopil....
sání ani výfuk nemůže mít díru.to je asi jasné.
a pokud chceš zrušit funkci egru musíš nějakým způsobem znemožnit průchod přez něj...
že s tim vařenim jsi asi myslel výfukový svody...na sání je to v pohodě a drží to

Napsal: 05 pro 2009, 21:26
od DOLPH
já jsem nevím proč pochopil,že jde o výfuk.
no ono je to jedno,princip je stejný.....
Napsal: 05 pro 2009, 21:33
od bent
takze bud to na tech parohach zavarit, nebo dat zaslepku, ale zase - aby sla zaslapka, nesmel by tam byt problem s tim zavitem.
ciste teoreticky - kdyby se to zavarilo, musi se to zavarit i na druhy strane ? ( na ty elasticky hadici co vede k egr ), nebo se to tam muze nechat otevreny.
Napsal: 05 pro 2009, 21:37
od chosepm
bent píše:takze bud to na tech parohach zavarit, nebo dat zaslepku, ale zase - aby sla zaslapka, nesmel by tam byt problem s tim zavitem.
ciste teoreticky - kdyby se to zavarilo, musi se to zavarit i na druhy strane ? ( na ty elasticky hadici co vede k egr ), nebo se to tam muze nechat otevreny.
Za předpokladu, že EGR 100% těsní na druhý straně nic vařit nemusíš, EGR tam můžeš nechat, odpojíš podtlak a zaslepíš...
S tou trubkou mezi EGR a sánim už je to na tobě...buď jí tam necháš "aby to nevypadalo blbě a třeba na Emisích někdo neremcal" nebo jí vyndáš...
Napsal: 05 pro 2009, 21:39
od DOLPH
pokud bude vstup do té elastické trubky těsný(na sání i na výfuku) je úplně jedno,kde ji zaslepíš.klidně uprostřed.....,jde o toto,aby to přes ni nemohlo foukat...
Napsal: 05 pro 2009, 21:44
od ČONR
bent píše:chosepm píše:jestli je to očouzený jak popisuješ, tak tam bude v zátahu i značnej únik tlaku. Vyndej EGR s tou trubkou a protáhni tam novej závit. Jestli se tam nedostaneš, tak sání zas ven. Ale jiný bych nedával.
novej zavit nejde, to uz zkousel ten umelec kterej to tam narval pod uhlem a zkurv....l
takze moznosti pokud me nekdo nevyvede z omylu jsou asi jenom dve, bud dat novy sani coz bud nekde po vrakarnach sehnat ( coz se mi nechce - protoze se vzdycky se s nimi akorat pohadam kdyz po me chtej vic penez nez je cena v audi ). Nebo audi - a tam to sani je tusim 3,5tis bez dph. coz je ulet.
a nebo treti moznost - asi nejlepsi - sundat sani a celej ten otvor na egr zavarit. otazka je kdo by mi to udelal.
Z ávit jde pěkně opravit dvousložkovým tmelem POLYMETAL
Opravoval jsem tím závit v hliníkové lhavě! Udělal jsem větší závit nacpal tmel nechal vytvrdnout a udělal jsem potřebný závit. Drží perfektně.

Napsal: 05 pro 2009, 22:02
od chosepm
chosepm píše:bent píše:takze bud to na tech parohach zavarit, nebo dat zaslepku, ale zase - aby sla zaslapka, nesmel by tam byt problem s tim zavitem.
ciste teoreticky - kdyby se to zavarilo, musi se to zavarit i na druhy strane ? ( na ty elasticky hadici co vede k egr ), nebo se to tam muze nechat otevreny.
Za předpokladu, že EGR 100% těsní na druhý straně nic vařit nemusíš, EGR tam můžeš nechat, odpojíš podtlak a zaslepíš...
S tou trubkou mezi EGR a sánim už je to na tobě...buď jí tam necháš "aby to nevypadalo blbě a třeba na Emisích někdo neremcal" nebo jí vyndáš...
Ještě jsem chtěl dodat, že tohle vše je bez problémů, pokud se ti po zaslepení nerozsvítí kontrolka motoru

Pak bys to musel udělat jak to má bejt, nebo ještě upravit soft...Možná to ale neni tvuj případ. Co je to za rok?
Napsal: 06 pro 2009, 10:41
od bent
ČONR píše:bent píše:chosepm píše:jestli je to očouzený jak popisuješ, tak tam bude v zátahu i značnej únik tlaku. Vyndej EGR s tou trubkou a protáhni tam novej závit. Jestli se tam nedostaneš, tak sání zas ven. Ale jiný bych nedával.
novej zavit nejde, to uz zkousel ten umelec kterej to tam narval pod uhlem a zkurv....l
takze moznosti pokud me nekdo nevyvede z omylu jsou asi jenom dve, bud dat novy sani coz bud nekde po vrakarnach sehnat ( coz se mi nechce - protoze se vzdycky se s nimi akorat pohadam kdyz po me chtej vic penez nez je cena v audi ). Nebo audi - a tam to sani je tusim 3,5tis bez dph. coz je ulet.
a nebo treti moznost - asi nejlepsi - sundat sani a celej ten otvor na egr zavarit. otazka je kdo by mi to udelal.
Z ávit jde pěkně opravit dvousložkovým tmelem POLYMETAL
Opravoval jsem tím závit v hliníkové lhavě! Udělal jsem větší závit nacpal tmel nechal vytvrdnout a udělal jsem potřebný závit. Drží perfektně.

diky, taky moznost, ale ja budou nejdriv zkouset to aby mi to nekdo natvrdo zavaril, a budu mit klid.
Napsal: 06 pro 2009, 10:44
od bent
chosepm píše:chosepm píše:bent píše:takze bud to na tech parohach zavarit, nebo dat zaslepku, ale zase - aby sla zaslapka, nesmel by tam byt problem s tim zavitem.
ciste teoreticky - kdyby se to zavarilo, musi se to zavarit i na druhy strane ? ( na ty elasticky hadici co vede k egr ), nebo se to tam muze nechat otevreny.
Za předpokladu, že EGR 100% těsní na druhý straně nic vařit nemusíš, EGR tam můžeš nechat, odpojíš podtlak a zaslepíš...
S tou trubkou mezi EGR a sánim už je to na tobě...buď jí tam necháš "aby to nevypadalo blbě a třeba na Emisích někdo neremcal" nebo jí vyndáš...
Ještě jsem chtěl dodat, že tohle vše je bez problémů, pokud se ti po zaslepení nerozsvítí kontrolka motoru

Pak bys to musel udělat jak to má bejt, nebo ještě upravit soft...Možná to ale neni tvuj případ. Co je to za rok?
01, ale myslim ze problem s kontrolkou nebude ( snad ), uz ted kdyz jsem z egr odpojil tu potlak.hadicku, cimz by to melo byt deaktivovany to nic nehodilo.
jinak zkusim dat do kupy ten unik, a pak az to bude v cajku udelam znova ty logy. schvalne jestli pak ty tlaky budou sedet.
Napsal: 06 pro 2009, 11:13
od DOLPH
jo,to bude v klidu,tato 2.5 je ještě "blbá"
Napsal: 06 pro 2009, 14:27
od bent
jeste se zeptam , neni tady nebo neznate nekoho kdo by mi ty parohy dokazal zavarit ?
sundal bych je z auta a nekam dopravil, nejlip praha a okoli.