2.5 tdi AKE - 132kw - spatny zatah v nizkych ot.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.5 tdi AKE - 132kw - spatny zatah v nizkych ot.
zdravim vsechny ,
potrebuju radu , jedna se o audi a4 B6, 132kw, je tam chip na cca 200hp. auto je po vymene vsech filtru naplni, full repasi vstrik.cerpadla.
jak je v otackach jede pekne, trochu huli, ale to bude tim cipem.
ale kdyz clovek jede v klidkku a jen tak to lechta, tak mezi 1500 - 2000 ot/min to vzdycky jako tak jako zacuka, dela to na vsechny kvalty.
resil nekdo neco obdobnyho ???
udelal jsem logy vahy a turba. vaha se mi zda OK. ale turbo si myslim nic moc - mezi 1700 - 2200 ot/min dava o hodne nizsi hodnoty nez by melo. pokud se najde nejaka dobra duse , mrknete mi na logy, dal jsem to na leteckou postu, jsou tam 3 pokusy vahy a 3 truba.
protoze prece jenom to logovani zas tak dobre neznam.
http://leteckaposta.cz/598509845
DIKY MOC VSEM
potrebuju radu , jedna se o audi a4 B6, 132kw, je tam chip na cca 200hp. auto je po vymene vsech filtru naplni, full repasi vstrik.cerpadla.
jak je v otackach jede pekne, trochu huli, ale to bude tim cipem.
ale kdyz clovek jede v klidkku a jen tak to lechta, tak mezi 1500 - 2000 ot/min to vzdycky jako tak jako zacuka, dela to na vsechny kvalty.
resil nekdo neco obdobnyho ???
udelal jsem logy vahy a turba. vaha se mi zda OK. ale turbo si myslim nic moc - mezi 1700 - 2200 ot/min dava o hodne nizsi hodnoty nez by melo. pokud se najde nejaka dobra duse , mrknete mi na logy, dal jsem to na leteckou postu, jsou tam 3 pokusy vahy a 3 truba.
protoze prece jenom to logovani zas tak dobre neznam.
http://leteckaposta.cz/598509845
DIKY MOC VSEM
takze tahlo je OK.
ale sundal jsem vrchni kryt motoru a vsechno zacouzeny od sazi. netesni EGR. protoze kdyz se sundavalo sani ( ty parohy ), vedou to jako z kazdyho bloku, spojuje se to a vede to ke skrtici klapce, ale je tam jeste pripojeny EGR, ale tam pan mechanik zkurvil na jednom sroubu zavit, takze to neni 100 % dotahly, a dotahnout to uz ani nejde.
takze co s tim ?
odpojil sem podtlak. hadicku z egr a udelal ty logy : http://leteckaposta.cz/683116623
ale ta netesnost sani je nahovno, takze co s tim, bud sehnat novy parohy a to egr pripojit jak ma byt, nebo ten otvor na tech parohach nejak zavarit aby to nemelo kam unikat.
a ted babo rad
ale sundal jsem vrchni kryt motoru a vsechno zacouzeny od sazi. netesni EGR. protoze kdyz se sundavalo sani ( ty parohy ), vedou to jako z kazdyho bloku, spojuje se to a vede to ke skrtici klapce, ale je tam jeste pripojeny EGR, ale tam pan mechanik zkurvil na jednom sroubu zavit, takze to neni 100 % dotahly, a dotahnout to uz ani nejde.
takze co s tim ?
odpojil sem podtlak. hadicku z egr a udelal ty logy : http://leteckaposta.cz/683116623
ale ta netesnost sani je nahovno, takze co s tim, bud sehnat novy parohy a to egr pripojit jak ma byt, nebo ten otvor na tech parohach nejak zavarit aby to nemelo kam unikat.
a ted babo rad
novej zavit nejde, to uz zkousel ten umelec kterej to tam narval pod uhlem a zkurv....lchosepm píše:jestli je to očouzený jak popisuješ, tak tam bude v zátahu i značnej únik tlaku. Vyndej EGR s tou trubkou a protáhni tam novej závit. Jestli se tam nedostaneš, tak sání zas ven. Ale jiný bych nedával.
takze moznosti pokud me nekdo nevyvede z omylu jsou asi jenom dve, bud dat novy sani coz bud nekde po vrakarnach sehnat ( coz se mi nechce - protoze se vzdycky se s nimi akorat pohadam kdyz po me chtej vic penez nez je cena v audi ). Nebo audi - a tam to sani je tusim 3,5tis bez dph. coz je ulet.
a nebo treti moznost - asi nejlepsi - sundat sani a celej ten otvor na egr zavarit. otazka je kdo by mi to udelal.