Stránka 2 z 3
Napsal: 17 říj 2006, 20:02
od TomasB
bobG3 píše:Životnost hydroštelu se nerovná životnosti motoru, poměrně často se vyměňujou, před výěnou je dobré změřit tlak oleje, pokud je v normě vyměnit hydroštely, pokud ne, vyměnit motor

Jak se měří tlak oleje?
Napsal: 17 říj 2006, 20:20
od jan
Hydrostel(ventilove zdvihatko)nepreslechnes.Je to kovovy zvuk,ktery je v zavislosti na otackach motoru.vyssi otacky-rychlejsi frekvence a naopak.Je fakt,ze hzdrostely nemaji zivotnost motoru.mohou zacit cvakat ve 100tis.km nebo taky v 250tis.km.hodne zalezi na oleji a nekdy je znat i mestsky provoz.Vymena neni nijak obtizna a nakladna.
Napsal: 17 říj 2006, 21:03
od TomasB
jan píše:Hydrostel(ventilove zdvihatko)nepreslechnes.Je to kovovy zvuk,ktery je v zavislosti na otackach motoru.vyssi otacky-rychlejsi frekvence a naopak.Je fakt,ze hzdrostely nemaji zivotnost motoru.mohou zacit cvakat ve 100tis.km nebo taky v 250tis.km.hodne zalezi na oleji a nekdy je znat i mestsky provoz.Vymena neni nijak obtizna a nakladna.
Přestanou cvakat když se za jízdy se zařazenou rychlostí sundá noha z plynu? Asi by měly podle mně dál cvakat i po sundání nohy z plynu.
Napsal: 17 říj 2006, 21:49
od jan
Neprestanou cvakat.nejsou v zavislosti na tahu motoru.
Napsal: 18 říj 2006, 09:31
od TomasB
jan píše:Neprestanou cvakat.nejsou v zavislosti na tahu motoru.
No a právě mně něco cvaká jako hydroštely, ale ty mám vyměněné, je to sice tišší, zmizlo to jejich cvakání, ale dál tam stejně cosik cvaká, zejména za studena a je to odvislé od otáček a při sundání nohy z plynu to přestane. Když se ale auto fakt dobře prohřeje, třeba po 40 km jízdy, tak to skoro není slyšet.
Jinak hydroštely jsem dával origo - INA. Ty samé jsem z motoru vyndal. Výměna byla provedene přesně dle předepsaného postupu. Čili hydroštely by to být neměly. Ty co jsem vytáhl z motoru, tak byl jeden lehce vymáčklej, dalo se na to ještě dlouho jezdit, ale vadilo mi cvakání.
Napsal: 18 říj 2006, 11:55
od Matrix
To vypadá na vstřikovače...
Napsal: 18 říj 2006, 16:33
od Toledak
Mara123 píše:..sakra docela by me zajimalo jak se pozna ve zvuku motoru spatny hydrostely de to k necemu prirovnat?

no cvaká to docela slušně, takový kovový zvuk, docela odlišný od zvuku kolem motoru.
Napsal: 18 říj 2006, 17:17
od toledo TDi
presne takovy zvuk my to delalo taky byl to ten medeny tesnici krouzek pod vstrikem

Ahoj
Napsal: 18 říj 2006, 20:12
od Fandy
Ahoj lidi,jak náročná je výměna hydrozdvihu a montáž vypadlého vahadla,sundavá se hlava,vačka?Ovlivnuje nefunkční hydrozdvih ostatní,myslím reg.tl. oleje,mot.2.5tdi V6.Dík.
Re: Ahoj
Napsal: 18 říj 2006, 21:21
od Toledak
Fandy píše:Ahoj lidi,jak náročná je výměna hydrozdvihu a montáž vypadlého vahadla,sundavá se hlava,vačka?Ovlivnuje nefunkční hydrozdvih ostatní,myslím reg.tl. oleje,mot.2.5tdi V6.Dík.
Na tomhle motoru je to opravdu velmi náročné.Musíš sundat snad téměř úplně všechno.Začíná to sundáním předku, veškeré chladiče, řemeny, rozvoďák, odpojit vysokotlaké trubky od vstřiků, sundat víka ventilů, povolit a sundat vačky a hurá, seš u zdvihátek.Rovnou si kup sadu těsnění pro ty ventilová víka, hlavně kolem vstřiků to rádo prolíná.
Re: Ahoj
Napsal: 19 říj 2006, 07:05
od Fandy
Toledak píše:Fandy píše:Ahoj lidi,jak náročná je výměna hydrozdvihu a montáž vypadlého vahadla,sundavá se hlava,vačka?Ovlivnuje nefunkční hydrozdvih ostatní,myslím reg.tl. oleje,mot.2.5tdi V6.Dík.
Na tomhle motoru je to opravdu velmi náročné.Musíš sundat snad téměř úplně všechno.Začíná to sundáním předku, veškeré chladiče, řemeny, rozvoďák, odpojit vysokotlaké trubky od vstřiků, sundat víka ventilů, povolit a sundat vačky a hurá, seš u zdvihátek.Rovnou si kup sadu těsnění pro ty ventilová víka, hlavně kolem vstřiků to rádo prolíná.
Jo, viděl jsem to rozebraný,ale nedá se to tam dostat zpátky bez demontáže vačky?Když to dokázalo samo vypadnout?Někdo to už zkoušel,je to už dlouho co sem to četl,nevím ani kde a povedlo se to,nevíte někdo?Dík
Napsal: 19 říj 2006, 20:39
od Tomas.cz
Kamarádův Passat TDi- 66kw.
Na volnoběh cvak cvak jak kdy teda, když přidám plyn tak to přestane a jakmile plyn stáhnu tak zase začne? Asi hydroštěluňky ne?
Napsal: 20 říj 2006, 06:14
od Toledak
Tomas.cz píše:Kamarádův Passat TDi- 66kw.
Na volnoběh cvak cvak jak kdy teda, když přidám plyn tak to přestane a jakmile plyn stáhnu tak zase začne? Asi hydroštěluňky ne?
a kolik má najeto na oleji?
Napsal: 20 říj 2006, 07:04
od váha
Toledak píše:Tomas.cz píše:Kamarádův Passat TDi- 66kw.
Na volnoběh cvak cvak jak kdy teda, když přidám plyn tak to přestane a jakmile plyn stáhnu tak zase začne? Asi hydroštěluňky ne?
a kolik má najeto na oleji?
hlavně kolik tam má oleje
Napsal: 20 říj 2006, 10:00
od Tomas.cz
Olej jsem včera měnil, měl tam Divinol, nalil jsem Helix Diesel na dvě třetiny měrky+ nový filtr.
Ráno jsem to startoval a necvakaly, tak uvidím.
Tom