Baterka - dobíjení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Problem bych videl jinde. Ta Bannerka bude ten model kde uz je Ca-Ca (Power Bull) a ta potrebuje vetsi nabijeci napeti ve vozidle. Pro normalni olovene je to 13,8 - 14,4 V, ale pro tyhle Ca-Ca(vapnik) je to myslim 14,7V. Takze dlouhodobim podbijenim te baterky je znicena. myslim ze uz s tim nic neudelas, krome koupe jine ktera tam patri. Je potreba si to ohlidat. Zase kdyz das tu olovenou do auta s tim nabijecim napetim vyssim tak ji uplne odvaris a taky odejde. Jenze malokdo na to kouka a pak se dejou tyhle veci.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 143
- Registrován: 17 lis 2009, 07:00
- Bydliště: Brno
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33813
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
petře asi tomu hovíš já dnes poskládal altík na feldu 1,6 se servem aPetr Kašpar píše:Začni změřením startovacího proudu,stejnosměrným klešťovým ampermetrem,pokud ho nemáš nech si to někde změřit. Provest kontrolu propojovacích kabelů,aku+-starter,aku- -blok motoru,popř.v jakém stavu je starter?


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
změř to při zátěži , s klesajícím proudem začne klesat napětí , zapni co se da , větrák topení , světla atdlt.kubosh píše:No ono jak zjistit jestli altík dobíjí. Měření na pólech baterky nic moc neřekne. Prostě je tam 14,3x V. Jenže jak jsem psal takovej ampérmetr, abych ho připojil mezi baterku a auto nemám a bez toho nezjistim kolika A se dobíjí.
Žárovky nepraskaj, svítí to pěkně a voltáž jsem naměřil správnou.
Rozebírali jste někdo altík u 1,9TDi/2,5TDI R5? Má to regulátor v jednom kusu s uhlíkama nebo uhlíky jsou zvlášť?
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 143
- Registrován: 17 lis 2009, 07:00
- Bydliště: Brno
neměl ojeté kroužky na rotoru?slovacek.milos píše:petře asi tomu hovíš já dnes poskládal altík na feldu 1,6 se servem aPetr Kašpar píše:Začni změřením startovacího proudu,stejnosměrným klešťovým ampermetrem,pokud ho nemáš nech si to někde změřit. Provest kontrolu propojovacích kabelů,aku+-starter,aku- -blok motoru,popř.v jakém stavu je starter?![]()
na volnoběh 14,7 přidáš a 14,1V všechny spotřebiče 13,95V, čumím na ten výkon při volnoběhu co to je nějaké podviné relátko nebo normálka miloš

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33813
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ne v pohodě líznul jsem je jen smirkem 600Petr Kašpar píše:neměl ojeté kroužky na rotoru?slovacek.milos píše:petře asi tomu hovíš já dnes poskládal altík na feldu 1,6 se servem aPetr Kašpar píše:Začni změřením startovacího proudu,stejnosměrným klešťovým ampermetrem,pokud ho nemáš nech si to někde změřit. Provest kontrolu propojovacích kabelů,aku+-starter,aku- -blok motoru,popř.v jakém stavu je starter?![]()
na volnoběh 14,7 přidáš a 14,1V všechny spotřebiče 13,95V, čumím na ten výkon při volnoběhu co to je nějaké podviné relátko nebo normálka miloš
a proš myslíš že by byl problém v kolektoru,
před opravou byl problém v povoleném diodovém můstku a krátké uhlíky, altík nedobíjel, nyní jsem dal ty uhlíky s mědí na původní regulátor jako 14,7 na volnoběch takový altík bych měl rád ve svém autě

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 143
- Registrován: 17 lis 2009, 07:00
- Bydliště: Brno
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 143
- Registrován: 17 lis 2009, 07:00
- Bydliště: Brno
alternátor musí pokrýt odběr veškerých spotřebičů a ještě musí zůstat něco pro aku,řemen máš vpořádku?pasa píše:Včera jsem měl to samý ale s BOSCH SILVER taky 2 roky stará,při startování pohasínaly budíky a když sem to konečně nastartoval a jel tak jsem musel všechno vypnout protože mi to na volnoběh chcípalo.Přitom na zatěžováku je baterka OK.
jestliže máš valeo je na 99% v prdeli kotva už jsem ti to říkal dopoledne zkoumáte dávno objevené 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
JJ, Passat , Superb a vnem PD, tak maj Valea a v teh dou kotvy srát. Doject Valeo, pak ho vyhodit a dat tam Bosch. Kontrolka nesvítí, ale za behu se kotva prerurusuje a nenabijí to.Ladas píše:jestliže máš valeo je na 99% v prdeli kotva už jsem ti to říkal dopoledne zkoumáte dávno objevené

Naposledy upravil(a) Zdeněk M dne 21 pro 2009, 22:46, celkem upraveno 1 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33813
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice