Baterka - dobíjení

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Ja mam Vartu silver dynamic a nemam problem zatím. http://www.varta-automotive.cz/index.php?id=100&L=3
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Olinek
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 23 úno 2009, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od Olinek »

Problem bych videl jinde. Ta Bannerka bude ten model kde uz je Ca-Ca (Power Bull) a ta potrebuje vetsi nabijeci napeti ve vozidle. Pro normalni olovene je to 13,8 - 14,4 V, ale pro tyhle Ca-Ca(vapnik) je to myslim 14,7V. Takze dlouhodobim podbijenim te baterky je znicena. myslim ze uz s tim nic neudelas, krome koupe jine ktera tam patri. Je potreba si to ohlidat. Zase kdyz das tu olovenou do auta s tim nabijecim napetim vyssim tak ji uplne odvaris a taky odejde. Jenze malokdo na to kouka a pak se dejou tyhle veci.
Petr Kašpar
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 17 lis 2009, 07:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petr Kašpar »

Začni změřením startovacího proudu,stejnosměrným klešťovým ampermetrem,pokud ho nemáš nech si to někde změřit. Provest kontrolu propojovacích kabelů,aku+-starter,aku- -blok motoru,popř.v jakém stavu je starter? ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Petr Kašpar píše:Začni změřením startovacího proudu,stejnosměrným klešťovým ampermetrem,pokud ho nemáš nech si to někde změřit. Provest kontrolu propojovacích kabelů,aku+-starter,aku- -blok motoru,popř.v jakém stavu je starter? ;)
petře asi tomu hovíš já dnes poskládal altík na feldu 1,6 se servem a :o :? na volnoběh 14,7 přidáš a 14,1V všechny spotřebiče 13,95V, čumím na ten výkon při volnoběhu co to je nějaké podviné relátko nebo normálka miloš
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

lt.kubosh píše:No ono jak zjistit jestli altík dobíjí. Měření na pólech baterky nic moc neřekne. Prostě je tam 14,3x V. Jenže jak jsem psal takovej ampérmetr, abych ho připojil mezi baterku a auto nemám a bez toho nezjistim kolika A se dobíjí.
Žárovky nepraskaj, svítí to pěkně a voltáž jsem naměřil správnou.
Rozebírali jste někdo altík u 1,9TDi/2,5TDI R5? Má to regulátor v jednom kusu s uhlíkama nebo uhlíky jsou zvlášť?
změř to při zátěži , s klesajícím proudem začne klesat napětí , zapni co se da , větrák topení , světla atd
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Petr Kašpar
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 17 lis 2009, 07:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petr Kašpar »

slovacek.milos píše:
Petr Kašpar píše:Začni změřením startovacího proudu,stejnosměrným klešťovým ampermetrem,pokud ho nemáš nech si to někde změřit. Provest kontrolu propojovacích kabelů,aku+-starter,aku- -blok motoru,popř.v jakém stavu je starter? ;)
petře asi tomu hovíš já dnes poskládal altík na feldu 1,6 se servem a :o :? na volnoběh 14,7 přidáš a 14,1V všechny spotřebiče 13,95V, čumím na ten výkon při volnoběhu co to je nějaké podviné relátko nebo normálka miloš
neměl ojeté kroužky na rotoru? :roll:
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

Včera jsem měl to samý ale s BOSCH SILVER taky 2 roky stará,při startování pohasínaly budíky a když sem to konečně nastartoval a jel tak jsem musel všechno vypnout protože mi to na volnoběh chcípalo.Přitom na zatěžováku je baterka OK.
A4 8K5
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Petr Kašpar píše:
slovacek.milos píše:
Petr Kašpar píše:Začni změřením startovacího proudu,stejnosměrným klešťovým ampermetrem,pokud ho nemáš nech si to někde změřit. Provest kontrolu propojovacích kabelů,aku+-starter,aku- -blok motoru,popř.v jakém stavu je starter? ;)
petře asi tomu hovíš já dnes poskládal altík na feldu 1,6 se servem a :o :? na volnoběh 14,7 přidáš a 14,1V všechny spotřebiče 13,95V, čumím na ten výkon při volnoběhu co to je nějaké podviné relátko nebo normálka miloš
neměl ojeté kroužky na rotoru? :roll:
ne v pohodě líznul jsem je jen smirkem 600
a proš myslíš že by byl problém v kolektoru,

před opravou byl problém v povoleném diodovém můstku a krátké uhlíky, altík nedobíjel, nyní jsem dal ty uhlíky s mědí na původní regulátor jako 14,7 na volnoběch takový altík bych měl rád ve svém autě :-D miloš
Petr Kašpar
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 17 lis 2009, 07:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petr Kašpar »

voltově dobrý,na ten volnoběh supr ale ten pokles napětí při otáčkách? tak se chová altík když má prodřený nebo oválné kroužky,uhlíky odskakují. :)
Petr Kašpar
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 17 lis 2009, 07:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petr Kašpar »

pasa píše:Včera jsem měl to samý ale s BOSCH SILVER taky 2 roky stará,při startování pohasínaly budíky a když sem to konečně nastartoval a jel tak jsem musel všechno vypnout protože mi to na volnoběh chcípalo.Přitom na zatěžováku je baterka OK.
alternátor musí pokrýt odběr veškerých spotřebičů a ještě musí zůstat něco pro aku,řemen máš vpořádku?
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

Řemen je OK je novej ale ta baterka mu asi dala záhul,budu muset proměřit diody jestli některá není v tahu.
A4 8K5
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jestliže máš valeo je na 99% v prdeli kotva už jsem ti to říkal dopoledne zkoumáte dávno objevené ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

Asi máš pravdu,nicméně to změřim a pokud je to tak ,tak si jdu po novim roce k tobě pro novej.
A4 8K5
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Ladas píše:jestliže máš valeo je na 99% v prdeli kotva už jsem ti to říkal dopoledne zkoumáte dávno objevené ;)
JJ, Passat , Superb a vnem PD, tak maj Valea a v teh dou kotvy srát. Doject Valeo, pak ho vyhodit a dat tam Bosch. Kontrolka nesvítí, ale za behu se kotva prerurusuje a nenabijí to. :) Jinak Bosch Silver baterka je klump, měli ji u nas tri lidi a ani jednomu nevydržela dýl jak 3 roky. S tou to do -5 startuje, jak je víc tak už nic, jinak pres leto to tocí jak dabel, čim víc mrzne tak mín tocí. Ted mam v aute 7 let starou baterku ze 4 Golfa, naka Exide a tocí jak drak, Fungl nova Banner Power Bull tocila jak když mele z posledního, jak ta Silverka, Clověk nevý co ma už koupit, origo Moll stojí ranec, 70Ah pres 5000kc.
Naposledy upravil(a) Zdeněk M dne 21 pro 2009, 22:46, celkem upraveno 1 x.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Petr Kašpar píše:voltově dobrý,na ten volnoběh supr ale ten pokles napětí při otáčkách? tak se chová altík když má prodřený nebo oválné kroužky,uhlíky odskakují. :)
mě spíš zaráží kde se tam bere těch 14,7 tam by mělo být kolem 14 a na volnoběh mírný pokles miloš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“