Napsal: 21 pro 2009, 15:36
Ja mam Vartu silver dynamic a nemam problem zatím. http://www.varta-automotive.cz/index.php?id=100&L=3
petře asi tomu hovíš já dnes poskládal altík na feldu 1,6 se servem aPetr Kašpar píše:Začni změřením startovacího proudu,stejnosměrným klešťovým ampermetrem,pokud ho nemáš nech si to někde změřit. Provest kontrolu propojovacích kabelů,aku+-starter,aku- -blok motoru,popř.v jakém stavu je starter?
změř to při zátěži , s klesajícím proudem začne klesat napětí , zapni co se da , větrák topení , světla atdlt.kubosh píše:No ono jak zjistit jestli altík dobíjí. Měření na pólech baterky nic moc neřekne. Prostě je tam 14,3x V. Jenže jak jsem psal takovej ampérmetr, abych ho připojil mezi baterku a auto nemám a bez toho nezjistim kolika A se dobíjí.
Žárovky nepraskaj, svítí to pěkně a voltáž jsem naměřil správnou.
Rozebírali jste někdo altík u 1,9TDi/2,5TDI R5? Má to regulátor v jednom kusu s uhlíkama nebo uhlíky jsou zvlášť?
neměl ojeté kroužky na rotoru?slovacek.milos píše:petře asi tomu hovíš já dnes poskládal altík na feldu 1,6 se servem aPetr Kašpar píše:Začni změřením startovacího proudu,stejnosměrným klešťovým ampermetrem,pokud ho nemáš nech si to někde změřit. Provest kontrolu propojovacích kabelů,aku+-starter,aku- -blok motoru,popř.v jakém stavu je starter?![]()
na volnoběh 14,7 přidáš a 14,1V všechny spotřebiče 13,95V, čumím na ten výkon při volnoběhu co to je nějaké podviné relátko nebo normálka miloš
ne v pohodě líznul jsem je jen smirkem 600Petr Kašpar píše:neměl ojeté kroužky na rotoru?slovacek.milos píše:petře asi tomu hovíš já dnes poskládal altík na feldu 1,6 se servem aPetr Kašpar píše:Začni změřením startovacího proudu,stejnosměrným klešťovým ampermetrem,pokud ho nemáš nech si to někde změřit. Provest kontrolu propojovacích kabelů,aku+-starter,aku- -blok motoru,popř.v jakém stavu je starter?![]()
na volnoběh 14,7 přidáš a 14,1V všechny spotřebiče 13,95V, čumím na ten výkon při volnoběhu co to je nějaké podviné relátko nebo normálka miloš
alternátor musí pokrýt odběr veškerých spotřebičů a ještě musí zůstat něco pro aku,řemen máš vpořádku?pasa píše:Včera jsem měl to samý ale s BOSCH SILVER taky 2 roky stará,při startování pohasínaly budíky a když sem to konečně nastartoval a jel tak jsem musel všechno vypnout protože mi to na volnoběh chcípalo.Přitom na zatěžováku je baterka OK.
JJ, Passat , Superb a vnem PD, tak maj Valea a v teh dou kotvy srát. Doject Valeo, pak ho vyhodit a dat tam Bosch. Kontrolka nesvítí, ale za behu se kotva prerurusuje a nenabijí to.Ladas píše:jestliže máš valeo je na 99% v prdeli kotva už jsem ti to říkal dopoledne zkoumáte dávno objevené
mě spíš zaráží kde se tam bere těch 14,7 tam by mělo být kolem 14 a na volnoběh mírný pokles milošPetr Kašpar píše:voltově dobrý,na ten volnoběh supr ale ten pokles napětí při otáčkách? tak se chová altík když má prodřený nebo oválné kroužky,uhlíky odskakují.