UNIVERSAL FMIC TURBO INTERCOOLER PIPING KIT na Golfa

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

No to já myslel, jestli se tam vejde bez úprav. :roll:
To taky můžu mít v G4 V10. :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

Bóďa píše: To taky můžu mít v G4 V10. :D
:D leda v kufru a te si chtel mit volnej ne :)
VW T5 GP 103 KW long
Elvis
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 27 dub 2008, 10:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Elvis »

Bóďa píše:
dudu píše:
Bóďa píše:2,5" je spíš 63,5mm ;), ale ten cooler má 3". A nikde tam žádné redukce nevidím.
Udělalo by mi to moc velkou radost, kdyby se vešel do G4, ale silně pochybuji... :(
vleze i do origo narazniku ten
prvy (rofl) :)
Fakt??? :o
Foto, foto! :D
Vleze s mensi upravou
VW Golf 4 TDI 81kw - trysky PP 764 + hlava 12mm, 3x off, velke sani velky IC + Turbo VB. O odpruzeni se stara firma Kony :-)
Elvis
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 27 dub 2008, 10:34
Odpovědi: 0

.

Příspěvek od Elvis »

(hm)
Naposledy upravil(a) Elvis dne 19 led 2010, 22:42, celkem upraveno 1 x.
VW Golf 4 TDI 81kw - trysky PP 764 + hlava 12mm, 3x off, velke sani velky IC + Turbo VB. O odpruzeni se stara firma Kony :-)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no ty jsi tý výztuze dal na prdel prozraď mi jak držej ty šavle u sebe když je to auto tak měkký... :?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Vleze tam aspon ten 14cm vysokej , aby se muselo řezat výztuhu :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Elvis
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 27 dub 2008, 10:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Elvis »

(hm) (crazy)
Naposledy upravil(a) Elvis dne 19 led 2010, 22:44, celkem upraveno 1 x.
VW Golf 4 TDI 81kw - trysky PP 764 + hlava 12mm, 3x off, velke sani velky IC + Turbo VB. O odpruzeni se stara firma Kony :-)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Co je ta lizina??? myslíš spodní plechovej dekl pod motorem jehož "nohy" ohybám běžně při výměně oleje rukou do boku podle potřeby???
Že si děláš srandu viď :roll: !

Jinak my se toho nebojíme jen víme co dělá obdelník když mu vezmeš jednu stranu (rozevírá se jak konzerva) a to nejde o bezpečí jde ti do prdele i geometrie a to vřádu několika desetin stupně v odkonu mění se tím i sbíhavost ale to tě asi nebere mít do každý zatáčky jinou geometrii podle zatížení strany a režimu jízdy.Pochop že řezání př. výztuvy je naprostá blbost a neomlouvá to ani horní ani spodní rozpěra nemluvě o bezpečí ať už tvé či ostatních až budeš mít motor v klíně budeš mluvit jinak a vůbec za to nebudeš moct ty stačí jeden blbec co tvé krásné autíko přehlídne a pochopíš o čem mluvím na autě bez př výztuhy ani NENALADÍŠ geometrii!!!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Tady mají ořezanou výztuhu origo.


Těch 14cm tam vleze nebo ne , neví někdo :? Čeká mě to časem.

http://www.motorshop.sk/intercooler-kit ... p-506.html
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Elvis, proč jsi to vymazal? :)

Každý jsme občas udělali chybu... i jako odstrašující případ to může klukům pomoci 8) ... neboj takových vyřezaných výztuh jezdí :o
Ono totiž to, co napsal Laďas si spousta mladíků neuvědomuje... že ta výztuha tam není jen a pouze pro případ čelní rány, ale má význam v tuhosti celého předního skeletu...

V klidu to tam vrať.
GIV Variant TDi ???kW
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

To Elvis: si měkej vrať foto ;) kdybyst tam měl pod tím lešeńovou trubku tak to zpevní ale ten papír co tam vozíš je zbytečnej...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

mozno blba otazka, ale ked je ten intercooler pred chladicom, neznizujeto jeho ucinnost?
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Naopak je první na ráně a tak ochlazuje nejlíp otázkou je jestli má smysl řešit to že IC je za klima chladičem protože když někdo potřebuje max výkon obvykle klimu vypne aby nebrala potřebné kobylky ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

jj... :D
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

Ladas píše:Naopak je první na ráně a tak ochlazuje nejlíp otázkou je jestli má smysl řešit to že IC je za klima chladičem protože když někdo potřebuje max výkon obvykle klimu vypne aby nebrala potřebné kobylky ;)
pocky :D as tak dobre se ve vsem nevyznam ale to male vpredu dole je ic, a za nim velky je chladic motora? myslel sem na chladic motora ci mu nesnizi ucinnost. to ze ic bude lepsi mi je jasne
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“