Predne kotuce a dosticky octavka -problem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ahojte, tak z vassich domienok som nejako nevysiel, jeden chvali to, druhy tamto.
Ja co sa tyka AtePower kotucou s drazkou som ich bral iba preto, ze tie drazkovane sa neskrutia a nehadzu s volantom, predpokladam ze v mojom pripade bude problem s doskami ATE ze su tvrde.
Ktore by ste odporucil? textary, ferodo... ,alebo co mam dat naspät origo kotuce bez drazky.
To sice mate pravdu, orginaly brzili lepsie, lebo najprv som menil dosky ATE, a az asi po cca mesiaci som tam daval kotuce nove ATE a od vtedy to uz tak nebrzdi.
Jaro
Ja co sa tyka AtePower kotucou s drazkou som ich bral iba preto, ze tie drazkovane sa neskrutia a nehadzu s volantom, predpokladam ze v mojom pripade bude problem s doskami ATE ze su tvrde.
Ktore by ste odporucil? textary, ferodo... ,alebo co mam dat naspät origo kotuce bez drazky.
To sice mate pravdu, orginaly brzili lepsie, lebo najprv som menil dosky ATE, a az asi po cca mesiaci som tam daval kotuce nove ATE a od vtedy to uz tak nebrzdi.
Jaro
Chlape, desky a kotouče maj jí najednou, aby si to k sobě sedlo. Teď bude zase chvilku trvat,než si sednou na novej kotouč. Jinak zkroutěj se ti i ty PowerDisky
Už o tom pár lidí psalo. Já na jaře (možná dřív) vyhodím ty skoro nové Powerdisky a půjde tam už rozhodně něco bez drážky. A asi volba padne na originál Škoda, protože to fakt brzdí.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
To mas asi pravdu ze origo je origo,
Ale ted potrebujem poriesit tu kombinaciu aby to brzdilo.A co sa tyka mojich dosiek tie myslim ze si uz sadli na kotuce , maju cca 5000km co su spolu zladene s kotucmi, tak nepredpokladam ze bude v tom problem.
Len je mi divne ze sa tie dosky musia zahriat, aby zmäkli a brdzdili s kotucmi ATE PD.Ale tie iste dosky som mal aj pri origo kotucoch? tak ze by boli tie kotuce s inou zmäsou ze to netrebalo zahrievat?
Jaro
Ale ted potrebujem poriesit tu kombinaciu aby to brzdilo.A co sa tyka mojich dosiek tie myslim ze si uz sadli na kotuce , maju cca 5000km co su spolu zladene s kotucmi, tak nepredpokladam ze bude v tom problem.
Len je mi divne ze sa tie dosky musia zahriat, aby zmäkli a brdzdili s kotucmi ATE PD.Ale tie iste dosky som mal aj pri origo kotucoch? tak ze by boli tie kotuce s inou zmäsou ze to netrebalo zahrievat?
Jaro
Problém bude prostě v těch PD, mě to taky moc nebrzdí... A co mi říkali tak různě chlapi po servisech, tak že hodně lidí je pak zase dávalo pryč a přešli na normální. Já mám na nich normální destičky a myslel sem že tvrdší by byly lepší. Pokud říkáš že tvrdší taky nepomáhaj, tak od nich půjdu rychle pryč.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Měl jsem také velký problém s brzdami na Octavii TDi 81Kw. Originály dosloužily a koupil jsem levné Lucasy TRW destičky i kotouče. Nikdy bych to nikomu nedoporučil. S autem nejezdím žádnou sportovní jízdou a za cca 1500km kopaly kotouče do řízení. Pročel jsem fórum a koupil Brembo MAX a zatím ujeto 9000km a bez problémů. Investice byla větší, ale určitě se vyplatila. Takže doporučuji BREMBO MAX.
TDi
tak to vypadá že pudu taky do Brembo MAX... Jaký k nim máš destičky? Originály vydržely asi 8 tis, ATE PowerDisc 3 tisice... no uvidíme co Bremba.. Myslíze že mám šanci ty ATE vyreklamovat? Kupoval jsem je v AutoKelly..
Škoda Octavia I. TDi 66kW automat rv00 MR01...(Elegance+climatronic+ESP+4xairbag)
a po jak dlouhy dobe jsi je reklamoval? ja je mam 3 a pul mesice...David-pv píše:Já jsem Lucasy vyreklamoval a bez problémů jsem dostal zpátky peníze u AUTO KELLY. Tak si myslím, že bys s reklamací neměl mít problém. Destičky jsem koupil BOSCH. Neříkám, že jsou nejlepší, ale já jsem s tím zatím spokojený.
Škoda Octavia I. TDi 66kW automat rv00 MR01...(Elegance+climatronic+ESP+4xairbag)
Ahojte, tak som tam dnes dal origo kotuceVW- WTR, a dosky origo audi ,VW -ATE , sice trochu jazdene ,ale na skusku stacia.
Vsimol som si ze tie dosky co som mal k kotucom Ate Power, su ATE a su presne take iste ako orginaly so znakom VW a na nich som nasiel este vyrazene na kovovej platnicke Galfer aj na jednych doskach aj druhych.Zase som pozeral na ine zjazdene dosky co som menil na fabii a tam je namiesto Galfer, vyrazene Pagid tak neviem ma to nejake znacenie vyznam pri doskach ked vsetky su vyrobcu ATE.
Uvidim, trochu pobrzdim ako si to sadne a ci to bude mat väcsiu ucinnost a ostrost ako tie power disky.
Takze ako tak citam, vyzera ze treba ist do kotucov Bremmo max, len ake dosky k tomu pouzit? Mozu ist ATE , ale orginaly VW? ci budu tvrde a ucinok brzdenia slaby?
Jaro
Vsimol som si ze tie dosky co som mal k kotucom Ate Power, su ATE a su presne take iste ako orginaly so znakom VW a na nich som nasiel este vyrazene na kovovej platnicke Galfer aj na jednych doskach aj druhych.Zase som pozeral na ine zjazdene dosky co som menil na fabii a tam je namiesto Galfer, vyrazene Pagid tak neviem ma to nejake znacenie vyznam pri doskach ked vsetky su vyrobcu ATE.
Uvidim, trochu pobrzdim ako si to sadne a ci to bude mat väcsiu ucinnost a ostrost ako tie power disky.
Takze ako tak citam, vyzera ze treba ist do kotucov Bremmo max, len ake dosky k tomu pouzit? Mozu ist ATE , ale orginaly VW? ci budu tvrde a ucinok brzdenia slaby?
Jaro
nekde jsem cet nazor ze Brembo Max+desticky Jurid nebo Textar ..supsak píše:Ahojte, tak som tam dnes dal origo kotuceVW- WTR, a dosky origo audi ,VW -ATE , sice trochu jazdene ,ale na skusku stacia.
Vsimol som si ze tie dosky co som mal k kotucom Ate Power, su ATE a su presne take iste ako orginaly so znakom VW a na nich som nasiel este vyrazene na kovovej platnicke Galfer aj na jednych doskach aj druhych.Zase som pozeral na ine zjazdene dosky co som menil na fabii a tam je namiesto Galfer, vyrazene Pagid tak neviem ma to nejake znacenie vyznam pri doskach ked vsetky su vyrobcu ATE.
Uvidim, trochu pobrzdim ako si to sadne a ci to bude mat väcsiu ucinnost a ostrost ako tie power disky.
Takze ako tak citam, vyzera ze treba ist do kotucov Bremmo max, len ake dosky k tomu pouzit? Mozu ist ATE , ale orginaly VW? ci budu tvrde a ucinok brzdenia slaby?
Jaro
Škoda Octavia I. TDi 66kW automat rv00 MR01...(Elegance+climatronic+ESP+4xairbag)
Ja mam na ibize TDi komplet predok aj zadok kotuce Ate powerdisk aj platne Ate aj brzdowku Ate..je prawad ze si sadnu asi po 1000km a treba ix opatrne zajazdit...
Mam na nich nabehane asi 5000km a nemozem si ich wynachwalit...sa studena toi iste ako seria ale ked ix pekne zohrejem tak sa mi auto stava na predne newiem ze ci je Ate ako Ate a ci su nejake rozdiely w triedach ale ja som nadmieru spokojny a to im dawam kazdy den peknu kavu! Jedine co mi troska vadi ze dosky spinia disky!!...ale inak perfektne... komplet brzdy ma wysl as na 18 000,- Sk..takze newiem.......
Mam na nich nabehane asi 5000km a nemozem si ich wynachwalit...sa studena toi iste ako seria ale ked ix pekne zohrejem tak sa mi auto stava na predne newiem ze ci je Ate ako Ate a ci su nejake rozdiely w triedach ale ja som nadmieru spokojny a to im dawam kazdy den peknu kavu! Jedine co mi troska vadi ze dosky spinia disky!!...ale inak perfektne... komplet brzdy ma wysl as na 18 000,- Sk..takze newiem.......
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm