Predne kotuce a dosticky octavka -problem

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

supsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16 úno 2006, 00:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Predne kotuce a dosticky octavka -problem

Příspěvek od supsak »

Ahojte.
Mam octaviu1 TDI a menil som v predu origo povodne kotuce a aj dosticky/boli zjazdene/.Dal som tam kotuce ATE Power disk s drazkou + Ate dosticky a auto nebrzdi tak ako predtym.Myslel som ze si potrebuju sadnut kotuce s dostickami, ale najazdeno cca 2000km a auto stale nebrzdi tak ako s povodnymi orginalnymi kotucami a aj dostickami.
A este sa mi zda ako keby som musel zahriat kotuce aj dosticky, lebo prve brdenia pri vyjdeni z garaze su ako pomasle,treba slapat silno na pedal, ale ked trochu popribrzdujem potom to uz ide trochu ostrejsie.Valecky-piestiky na brzdicoch vpredu funguju v pohode a idu zlahka.Je treba nejako dokombinovat iny typ dosticiek k kotucom?Ak ano co by ste odporucili.
Vdaka za rady
Jaro
supsak@zoznam.sk
Danakroman
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 17 kvě 2006, 21:23
Odpovědi: 0
Bydliště: duchcov city

Příspěvek od Danakroman »

Toje asi blbost co aby ti popraskala přitom měnění hadička může se pak nafukovat nebot mě se tohle přesně stalo :?
Vw Bora variant 85Kw
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Na ty ATE už jsem slyšel dost negativních názorů. Ale zkušenosti s tím nemám. Bohužel.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
dimec

Příspěvek od dimec »

Pokud je na deskach tvrda smes tak jinak brzdi....To je udel i zavodnich brzd ty se musi rozehrat.Neco takoveho jsem resil i na Favoritu koupil jsem levne desky a najednou to nebrzdilo...auto sle pak na STK a v poho to proslo.Proste byl problem ze ty desky byly tvrde a musel jsem na ne silneji slapat..Dej tam jine desky treba ferodo a uvidis ;) meka deska se ti zakousne cca hned tvrdou musis slapat az naroste teplota tak zacne taky brzdit.
Uživatelský avatar
Honza130
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 23 úno 2006, 19:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza130 »

tyhle ATE se mi ted zkroutily po cca 3 tisicich !!! Pred tim originaly vydrzely 8 tisic.. nechce se mi porad menit kotouce :/.. jezdim normalne, vetsinou po Praze takze zabrat nedostavaj..
Škoda Octavia I. TDi 66kW automat rv00 MR01...(Elegance+climatronic+ESP+4xairbag)
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

taky se přidám.
Ate na octávce-po 4000 se zkroutily
Ate na Superbu-zatím cca 10000km a Super
Ate power disk+desky Ate na Fábii-špatně brzdily.ˇučinnost nastupovala až po zahřátí,takže můj úsudek-město nic moc,dálnice,klesání-serpentýny,závody OK.
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Pánové, taky mám ATE PowerDisk na autě a už bych je tam asi nedal. Mám na nich najeti asi 20.000 km a nehází, takže všechna čest. Teď bych šel asi už jen do originálů, protože tam ta kvalita skutečně je. Měl sem možnost to posoudit a skutečně originál je originál. Samozřejmě pokud člověk nechce kupovat nějaké tuningové za pěticiferné částky.

P.S. - může se kotouč vůbec sám od sebe zkroutit, když ho člověk nezchladí v kaluži, anebo mu nedá "Alpskou čočku" ???
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Sopťa
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 28 říj 2006, 18:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa »

Na Octávce mám nejepší zkušenosti s kotouči i deskami Lucas TRW před tím jsem dával brembo a Textary destičky a účinek nic moc.Lucasy si lidi pochvalujou
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Každý kotouč se zkroutí!!!!Ale podle kvality materiálu má každý jinou teplotu ,při níž se materiál deformuje.Proto origo kotouče nejsou na závodění!!!Nejsou na to prostě stavěný.Měl jsem závodní motorku a tam se to řešil brzdný ůčinek volbou průměru kotouče,materiálu kotouče a destiček.
Proto kdo chce upravovat výkon,tak by měl i brzdy!!!Ale to nikdo nedělá a pak se diví.Na okruhu by to vohřál hned v druhém kole a pak šlus.
Firma ATE není tak špatná jak tu někdo říkal.Dávaj i na některý modely do prvovýroby.Dost často jsem sundal kolo u auta a byly tam celé brzdy ATE,někdy Lucas.Tvůj problém bude pravděpodobně v drážkování kotouče.To nikomu nedoporučuji!!!Je to taková věc na efekt ne na ůčinek.Jen to dělá problémy.Funguje to pouze když je kotouč plovoucí/motocykly/ a jsou k tomu příslušné desky.Na autě to dělá jen toto-sežere to destičky a sníží brzdný ůčinek. (LOL)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

To je sice pravda, ale do prvovýroby dávaj jinou směs do desek a kotouče budou asi taky něco jiného. To je to samý jako u stěračů. originál dělá Valeo a fakt vydržej, když sem koupil Valeo klasické, bylo to o dost horší.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Boban
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 28 led 2006, 10:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Boban »

V létě jsem tam dával všechno od Feroda, jak na zadek ta na předek. Mám na ně asi nalítáno cca 5000km, a už cejtím jak začínaj trocho do volantu. Přitom jezdím jako pendzista :?
Příště zkusim Bremba a Textáry desky - má s tím někdo nějakou zkušenost - polepším si nebo to bude stát za ... (wallbash)
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Teď jsem to psal.Pokud dáš na FERODO kotouče ,tvrdčí desky tak je s nimi ámen.Každý výrobce se snaží sladit kotouče a destičky k sobě!!! Proto je dobré vždy použít jednoho výrobce.Nebo to chce podrobější info o použitém materiálu.Ale to řeší závodníci ne normalní řidiči.Firma FERODO je velká sračka mezi brzdami!!!Na ůrovni polských sraček.A tak se nediv že se ti kotouče zkroutily samy od sebe. Je to bahno a ne ocel!!! (LOL)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Matrix píše:To je sice pravda, ale do prvovýroby dávaj jinou směs do desek a kotouče budou asi taky něco jiného. To je to samý jako u stěračů. originál dělá Valeo a fakt vydržej, když sem koupil Valeo klasické, bylo to o dost horší.
Ano je to tak.Do prvovýroby jde lepší kvalita než je běžně dostupná,ale dá se taky sehnat.Je to kvůli záruce na nové auta.Já mám s ATE nejlepší zkušenosti. (LOL)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Boban
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 28 led 2006, 10:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Boban »

Dával jsem obojí, ale ted vím že už si je nikdy nekoupim, no jo no chybama se člověk učí.
Jaký je Brembo kotouče a desky Textáry - priznám se že neznám jsou dobrý
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Dobré je se nejdřív zeptat a pak kupovat.Dost se ušetří.Ale každý se spalí.Já několikrát,ale pak si člověk dá bacha. Firma Brembo je špička!!! mezi brzdami,ta druhé lepší průměr.Brembo lze jen doporučit,ale i Brembo dělá různé materiály brzd a proto je důležité zvolit ten správný ke způsobu jízdy.Tak aby člověk byl spokojen.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“