Predne kotuce a dosticky octavka -problem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Predne kotuce a dosticky octavka -problem
Ahojte.
Mam octaviu1 TDI a menil som v predu origo povodne kotuce a aj dosticky/boli zjazdene/.Dal som tam kotuce ATE Power disk s drazkou + Ate dosticky a auto nebrzdi tak ako predtym.Myslel som ze si potrebuju sadnut kotuce s dostickami, ale najazdeno cca 2000km a auto stale nebrzdi tak ako s povodnymi orginalnymi kotucami a aj dostickami.
A este sa mi zda ako keby som musel zahriat kotuce aj dosticky, lebo prve brdenia pri vyjdeni z garaze su ako pomasle,treba slapat silno na pedal, ale ked trochu popribrzdujem potom to uz ide trochu ostrejsie.Valecky-piestiky na brzdicoch vpredu funguju v pohode a idu zlahka.Je treba nejako dokombinovat iny typ dosticiek k kotucom?Ak ano co by ste odporucili.
Vdaka za rady
Jaro
supsak@zoznam.sk
Mam octaviu1 TDI a menil som v predu origo povodne kotuce a aj dosticky/boli zjazdene/.Dal som tam kotuce ATE Power disk s drazkou + Ate dosticky a auto nebrzdi tak ako predtym.Myslel som ze si potrebuju sadnut kotuce s dostickami, ale najazdeno cca 2000km a auto stale nebrzdi tak ako s povodnymi orginalnymi kotucami a aj dostickami.
A este sa mi zda ako keby som musel zahriat kotuce aj dosticky, lebo prve brdenia pri vyjdeni z garaze su ako pomasle,treba slapat silno na pedal, ale ked trochu popribrzdujem potom to uz ide trochu ostrejsie.Valecky-piestiky na brzdicoch vpredu funguju v pohode a idu zlahka.Je treba nejako dokombinovat iny typ dosticiek k kotucom?Ak ano co by ste odporucili.
Vdaka za rady
Jaro
supsak@zoznam.sk
-
Danakroman
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 17 kvě 2006, 21:23
- Bydliště: duchcov city
-
dimec
Pokud je na deskach tvrda smes tak jinak brzdi....To je udel i zavodnich brzd ty se musi rozehrat.Neco takoveho jsem resil i na Favoritu koupil jsem levne desky a najednou to nebrzdilo...auto sle pak na STK a v poho to proslo.Proste byl problem ze ty desky byly tvrde a musel jsem na ne silneji slapat..Dej tam jine desky treba ferodo a uvidis
meka deska se ti zakousne cca hned tvrdou musis slapat az naroste teplota tak zacne taky brzdit.
Pánové, taky mám ATE PowerDisk na autě a už bych je tam asi nedal. Mám na nich najeti asi 20.000 km a nehází, takže všechna čest. Teď bych šel asi už jen do originálů, protože tam ta kvalita skutečně je. Měl sem možnost to posoudit a skutečně originál je originál. Samozřejmě pokud člověk nechce kupovat nějaké tuningové za pěticiferné částky.
P.S. - může se kotouč vůbec sám od sebe zkroutit, když ho člověk nezchladí v kaluži, anebo mu nedá "Alpskou čočku" ???
P.S. - může se kotouč vůbec sám od sebe zkroutit, když ho člověk nezchladí v kaluži, anebo mu nedá "Alpskou čočku" ???
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Každý kotouč se zkroutí!!!!Ale podle kvality materiálu má každý jinou teplotu ,při níž se materiál deformuje.Proto origo kotouče nejsou na závodění!!!Nejsou na to prostě stavěný.Měl jsem závodní motorku a tam se to řešil brzdný ůčinek volbou průměru kotouče,materiálu kotouče a destiček.
Proto kdo chce upravovat výkon,tak by měl i brzdy!!!Ale to nikdo nedělá a pak se diví.Na okruhu by to vohřál hned v druhém kole a pak šlus.
Firma ATE není tak špatná jak tu někdo říkal.Dávaj i na některý modely do prvovýroby.Dost často jsem sundal kolo u auta a byly tam celé brzdy ATE,někdy Lucas.Tvůj problém bude pravděpodobně v drážkování kotouče.To nikomu nedoporučuji!!!Je to taková věc na efekt ne na ůčinek.Jen to dělá problémy.Funguje to pouze když je kotouč plovoucí/motocykly/ a jsou k tomu příslušné desky.Na autě to dělá jen toto-sežere to destičky a sníží brzdný ůčinek.
Proto kdo chce upravovat výkon,tak by měl i brzdy!!!Ale to nikdo nedělá a pak se diví.Na okruhu by to vohřál hned v druhém kole a pak šlus.
Firma ATE není tak špatná jak tu někdo říkal.Dávaj i na některý modely do prvovýroby.Dost často jsem sundal kolo u auta a byly tam celé brzdy ATE,někdy Lucas.Tvůj problém bude pravděpodobně v drážkování kotouče.To nikomu nedoporučuji!!!Je to taková věc na efekt ne na ůčinek.Jen to dělá problémy.Funguje to pouze když je kotouč plovoucí/motocykly/ a jsou k tomu příslušné desky.Na autě to dělá jen toto-sežere to destičky a sníží brzdný ůčinek.

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Teď jsem to psal.Pokud dáš na FERODO kotouče ,tvrdčí desky tak je s nimi ámen.Každý výrobce se snaží sladit kotouče a destičky k sobě!!! Proto je dobré vždy použít jednoho výrobce.Nebo to chce podrobější info o použitém materiálu.Ale to řeší závodníci ne normalní řidiči.Firma FERODO je velká sračka mezi brzdami!!!Na ůrovni polských sraček.A tak se nediv že se ti kotouče zkroutily samy od sebe. Je to bahno a ne ocel!!! 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Ano je to tak.Do prvovýroby jde lepší kvalita než je běžně dostupná,ale dá se taky sehnat.Je to kvůli záruce na nové auta.Já mám s ATE nejlepší zkušenosti.Matrix píše:To je sice pravda, ale do prvovýroby dávaj jinou směs do desek a kotouče budou asi taky něco jiného. To je to samý jako u stěračů. originál dělá Valeo a fakt vydržej, když sem koupil Valeo klasické, bylo to o dost horší.

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Dobré je se nejdřív zeptat a pak kupovat.Dost se ušetří.Ale každý se spalí.Já několikrát,ale pak si člověk dá bacha. Firma Brembo je špička!!! mezi brzdami,ta druhé lepší průměr.Brembo lze jen doporučit,ale i Brembo dělá různé materiály brzd a proto je důležité zvolit ten správný ke způsobu jízdy.Tak aby člověk byl spokojen.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz