Napsal: 04 čer 2010, 19:58
No siska pojde presne tam, alebo az pred podblatnik, necham aj vahu. Ic uz je doma, ma objem 2,2 litra.duri013 píše:Vahu treba hodit za psom a sisku dat tam, kde mas teraz ic

No siska pojde presne tam, alebo az pred podblatnik, necham aj vahu. Ic uz je doma, ma objem 2,2 litra.duri013 píše:Vahu treba hodit za psom a sisku dat tam, kde mas teraz ic

Preco myslis? Otvory ma 40mm, vystup z turba je 35mm. Malo by to byt akurat, s minimalnymi stratami tlaku. Kebyze tam mam 17kovu radu turba, tak nepoviem, ale toto na seriu staci...duri013 píše:tak ten ic ti asi bude skor redukovat vykon, ako pomahat, chcelo by to minimalne prerobit vstup/vystup na vacsi priemer.
alpiners to ma na svojej káre....karol78 píše:na tie trisky som uz pozeraljazdi stym nieko? skusal to niekto uz?
Seriovy IC ma vstup/vystup s priemerom 50 mm, takze ak to ma fungovat treba ten priemer minimalne zachovat, mensi priemer bude klast vzduchu vacsi odpor. Kup si poriadny IC, napr. http://www.highperformanceparts.cz/inte ... x-65mm.598 alebo este vacsi, nie je ani moc drahy a budes to mat poriadne a aj keby si daval vacsie turbo tak ti bude stacit. Vstrekovanie vody do sania pri GT1544 nema zmysel, a ostrekovat IC z vonku, tak to aby si dal do kufra aspon 50 L nadrzautickar21 píše:Preco myslis? Otvory ma 40mm, vystup z turba je 35mm. Malo by to byt akurat, s minimalnymi stratami tlaku. Kebyze tam mam 17kovu radu turba, tak nepoviem, ale toto na seriu staci...duri013 píše:tak ten ic ti asi bude skor redukovat vykon, ako pomahat, chcelo by to minimalne prerobit vstup/vystup na vacsi priemer.

Praveze treba zachovat co najmensi priemer trubiek a IC. GT1544 je dost slabe turbo a velke zvecsenie objemu tlakoveho potrubia by malo za nasledok pokles tlaku k danym otackam a tym padom by turbo malo pri plnom tlaku velke tocky a rychlo by sa opotrebovalo. A samozrejme, by islo v nizsich otackach horsie. Druhe turbo davat nebudem, Toto co mam som kupoval nove. Ak by som mal naplane vecsie turbo, IC by musel byt vecsi. Na seriove turbo staci.duri013 píše:Seriovy IC ma vstup/vystup s priemerom 50 mm, takze ak to ma fungovat treba ten priemer minimalne zachovat, mensi priemer bude klast vzduchu vacsi odpor. Kup si poriadny IC, napr. http://www.highperformanceparts.cz/inte ... x-65mm.598 alebo este vacsi, nie je ani moc drahy a budes to mat poriadne a aj keby si daval vacsie turbo tak ti bude stacit. Vstrekovanie vody do sania pri GT1544 nema zmysel, a ostrekovat IC z vonku, tak to aby si dal do kufra aspon 50 L nadrzautickar21 píše:Preco myslis? Otvory ma 40mm, vystup z turba je 35mm. Malo by to byt akurat, s minimalnymi stratami tlaku. Kebyze tam mam 17kovu radu turba, tak nepoviem, ale toto na seriu staci...duri013 píše:tak ten ic ti asi bude skor redukovat vykon, ako pomahat, chcelo by to minimalne prerobit vstup/vystup na vacsi priemer.
Dam, dolozim fotky. Dneska som rozoberal prevodovku, diferak mal velke vole a vymlatilo mi jednu poloos. Ako tak vymedzene, uz len nahodit...duri013 píše:No nebudem ta presviedcat, daj potom vediet ako si dopadol

Kolko si tam mal volu?autickar21 píše:Dam, dolozim fotky. Dneska som rozoberal prevodovku, diferak mal velke vole a vymlatilo mi jednu poloos. Ako tak vymedzene, uz len nahodit...duri013 píše:No nebudem ta presviedcat, daj potom vediet ako si dopadol