Stránka 2 z 4

Napsal: 04 čer 2010, 19:58
od autickar21
duri013 píše:Vahu treba hodit za psom a sisku dat tam, kde mas teraz ic :)
No siska pojde presne tam, alebo az pred podblatnik, necham aj vahu. Ic uz je doma, ma objem 2,2 litra.Obrázek

Napsal: 04 čer 2010, 20:24
od duri013
tak ten ic ti asi bude skor redukovat vykon, ako pomahat, chcelo by to minimalne prerobit vstup/vystup na vacsi priemer.

Napsal: 04 čer 2010, 20:55
od autickar21
duri013 píše:tak ten ic ti asi bude skor redukovat vykon, ako pomahat, chcelo by to minimalne prerobit vstup/vystup na vacsi priemer.
Preco myslis? Otvory ma 40mm, vystup z turba je 35mm. Malo by to byt akurat, s minimalnymi stratami tlaku. Kebyze tam mam 17kovu radu turba, tak nepoviem, ale toto na seriu staci...

Napsal: 05 čer 2010, 11:28
od alfik
Chlapi sorry,ale myslim,ze toto su take placebo efekty.
Na skutocny rozdiel by ste museli dat FMIC,ktory by bol uzky a velky plochou,ktora sa ma ochladit. Nieco ako mala napr. Xantia 1.9 TD. To uz ma zmysel. Na tomto je strasne mala plocha,tudiz sa vzduch v collery nerozlozi a dostatocne neochladi. A este ta dvojnasobna vzdialenost od turba k motoru.....To co sa ochladi v collery,sa znovu zahreje v hadiciach za collerom... To si radsej pred stavajuci coller namontujte trisky na ochladzovanie vodou. Urcite to bude mat vacsi vyznam...

Napsal: 05 čer 2010, 20:41
od karol78
na tie trisky som uz pozeral ;) jazdi stym nieko? skusal to niekto uz?

Napsal: 06 čer 2010, 09:02
od alfik
karol78 píše:na tie trisky som uz pozeral ;) jazdi stym nieko? skusal to niekto uz?
alpiners to ma na svojej káre....

Napsal: 09 čer 2010, 20:25
od karol78
nemyslim take, myslim take co vstrekuju vodnu paru rovno do sania motora

Napsal: 10 čer 2010, 05:22
od duri013
autickar21 píše:
duri013 píše:tak ten ic ti asi bude skor redukovat vykon, ako pomahat, chcelo by to minimalne prerobit vstup/vystup na vacsi priemer.
Preco myslis? Otvory ma 40mm, vystup z turba je 35mm. Malo by to byt akurat, s minimalnymi stratami tlaku. Kebyze tam mam 17kovu radu turba, tak nepoviem, ale toto na seriu staci...
Seriovy IC ma vstup/vystup s priemerom 50 mm, takze ak to ma fungovat treba ten priemer minimalne zachovat, mensi priemer bude klast vzduchu vacsi odpor. Kup si poriadny IC, napr. http://www.highperformanceparts.cz/inte ... x-65mm.598 alebo este vacsi, nie je ani moc drahy a budes to mat poriadne a aj keby si daval vacsie turbo tak ti bude stacit. Vstrekovanie vody do sania pri GT1544 nema zmysel, a ostrekovat IC z vonku, tak to aby si dal do kufra aspon 50 L nadrz (LOL)

Napsal: 10 čer 2010, 13:26
od karol78
no hej, ale som skor myslel vstrekovanie vody do 2,4jtd

Napsal: 10 čer 2010, 13:29
od duri013
v 2,4 tiez turbo nevydrzi vela tlacit, ani tam tonebude mat velmi zmysel

Napsal: 10 čer 2010, 18:04
od autickar21
duri013 píše:
autickar21 píše:
duri013 píše:tak ten ic ti asi bude skor redukovat vykon, ako pomahat, chcelo by to minimalne prerobit vstup/vystup na vacsi priemer.
Preco myslis? Otvory ma 40mm, vystup z turba je 35mm. Malo by to byt akurat, s minimalnymi stratami tlaku. Kebyze tam mam 17kovu radu turba, tak nepoviem, ale toto na seriu staci...
Seriovy IC ma vstup/vystup s priemerom 50 mm, takze ak to ma fungovat treba ten priemer minimalne zachovat, mensi priemer bude klast vzduchu vacsi odpor. Kup si poriadny IC, napr. http://www.highperformanceparts.cz/inte ... x-65mm.598 alebo este vacsi, nie je ani moc drahy a budes to mat poriadne a aj keby si daval vacsie turbo tak ti bude stacit. Vstrekovanie vody do sania pri GT1544 nema zmysel, a ostrekovat IC z vonku, tak to aby si dal do kufra aspon 50 L nadrz (LOL)
Praveze treba zachovat co najmensi priemer trubiek a IC. GT1544 je dost slabe turbo a velke zvecsenie objemu tlakoveho potrubia by malo za nasledok pokles tlaku k danym otackam a tym padom by turbo malo pri plnom tlaku velke tocky a rychlo by sa opotrebovalo. A samozrejme, by islo v nizsich otackach horsie. Druhe turbo davat nebudem, Toto co mam som kupoval nove. Ak by som mal naplane vecsie turbo, IC by musel byt vecsi. Na seriove turbo staci.

Napsal: 11 čer 2010, 17:52
od duri013
No nebudem ta presviedcat, daj potom vediet ako si dopadol :)

Napsal: 11 čer 2010, 20:41
od autickar21
duri013 píše:No nebudem ta presviedcat, daj potom vediet ako si dopadol :)
Dam, dolozim fotky. Dneska som rozoberal prevodovku, diferak mal velke vole a vymlatilo mi jednu poloos. Ako tak vymedzene, uz len nahodit...

Napsal: 11 čer 2010, 20:48
od duri013
to ja som daval prevodovku asi na 5 krat, ked mi tam nechcela sadnut na zotrvak z 2,4 (LOL)

Napsal: 11 čer 2010, 21:25
od alfik
autickar21 píše:
duri013 píše:No nebudem ta presviedcat, daj potom vediet ako si dopadol :)
Dam, dolozim fotky. Dneska som rozoberal prevodovku, diferak mal velke vole a vymlatilo mi jednu poloos. Ako tak vymedzene, uz len nahodit...
Kolko si tam mal volu?