Stránka 2 z 2
Re: fabia
Napsal: 08 kvě 2011, 21:25
od skeletor
adi píše:skeletor píše:řešil jsem ten samej problém.1.4 16V Vymačkaná vačka a kolečko rozvodů na vačce.
Co tlaky ve válcích?
rozvodové kolečko vymačkané na 1.416v. a na 1.4i netěnost v sání.

Napsal: 09 kvě 2011, 06:07
od slovacek.milos
tlaky by měly být zjištěny i supervagem bez sondy, vím že to jde na KTS bosch ale nikdy jsem to nedělal,

Napsal: 09 kvě 2011, 06:24
od Pepa1
slovacek.milos píše:tlaky by měly být zjištěny i supervagem bez sondy, vím že to jde na KTS bosch ale nikdy jsem to nedělal,

Tlaky změříš bez sondy, ale když bude sjetá vačka, tak budou tlaky OK ať budeš měřit jak chceš a čím chceš, protože ventily úplně zavírají, ale jen málo otvírají.
Ty potřebuješ nějak změřit to jak moc otevřou.
To neuděláš na zavřeným motoru jinak, než buď tlak. sondou místo svíčky a nebo podtlakovou sondou v sání, kde sleduješ pulzace. Pak srovnáním se zdarvym motorem (samozřejmě sondy napojené na osciloskop).
Napsal: 04 úno 2019, 23:23
od RAPIDmen
Ahojte octavia BFQ 75kw 1,6L piše stale na diag : 1) špatna regulace pomoci lambda sondy
2) zmes priliš chuda
-sviety check motora
-auto pri akceleraci na vačšom prevodovom stupni začne šklbat. od 2000-2200ot hore.
Lambda pred kat udajne bola už menena, Niekto volake napady ? Pozrem najskor asi vyfukove potrubie či neprefukuje pred 1 sondou a saciemu potrubiu spravim test dymom, ked niekoho ešte niečo napadne budem rad, vždy vypiše iba chyby spojene zo zmesou/ sondy

16555
Napsal: 05 úno 2019, 01:04
od Milan 83
16555 Mě to způsobovala palivové čerpadlo.
Napsal: 05 úno 2019, 06:54
od Pepa1
Já měl karbonem zarostlej kanálek v hlavě pod ventilem sekundárního vzduchu.
Napsal: 05 úno 2019, 07:43
od roman1648
těsnění pod sacím potrubím, častá závada, je to ztvrdlý a buď už částečně vydrolený nebo prasklý
hoši, hlavně, ty káry jsou 20 let starý a je s podivem, že ty starý mpička ještě vůbec jezdí, hlavně tam nechtít zkoumat parametry a porovnávat je s požadavky na novej motor...
Napsal: 05 úno 2019, 10:03
od slovacek.milos
[quote="roman1648"]těsnění pod sacím potrubím, častá závada, je to ztvrdlý a buď už částečně vydrolený nebo prasklý
a to kolikrát ostříkáš sprejem na brzdy a nic, pak stříkneš do toho plechu na teplý vzduch a ono si to přidá,
Napsal: 05 úno 2019, 22:25
od geo
Trubka k posilovači je ok?
Napsal: 06 úno 2019, 16:54
od jofa
Milion otazok ci toto alebo tamto...pretesni skrtiacu klapku,sacie a vyfukove potrubie,skontroluj podtlak a mas zarucene po probleme...tesnenia stoja par drobnych a praca tak na 3 hodky....robil som to uz na troch fabiach a pokazde pomohlo ked som toto vsetko pretesnil,proste si to casom zacne potahovat vzduch a robi to bordel...