Stránka 2 z 2

Re: fabia

Napsal: 08 kvě 2011, 21:25
od skeletor
adi píše:
skeletor píše:řešil jsem ten samej problém.1.4 16V Vymačkaná vačka a kolečko rozvodů na vačce.
Co tlaky ve válcích?
rozvodové kolečko vymačkané na 1.416v. a na 1.4i netěnost v sání. :-)

Napsal: 09 kvě 2011, 06:07
od slovacek.milos
tlaky by měly být zjištěny i supervagem bez sondy, vím že to jde na KTS bosch ale nikdy jsem to nedělal, ;)

Napsal: 09 kvě 2011, 06:24
od Pepa1
slovacek.milos píše:tlaky by měly být zjištěny i supervagem bez sondy, vím že to jde na KTS bosch ale nikdy jsem to nedělal, ;)
Tlaky změříš bez sondy, ale když bude sjetá vačka, tak budou tlaky OK ať budeš měřit jak chceš a čím chceš, protože ventily úplně zavírají, ale jen málo otvírají.
Ty potřebuješ nějak změřit to jak moc otevřou.
To neuděláš na zavřeným motoru jinak, než buď tlak. sondou místo svíčky a nebo podtlakovou sondou v sání, kde sleduješ pulzace. Pak srovnáním se zdarvym motorem (samozřejmě sondy napojené na osciloskop).

Napsal: 04 úno 2019, 23:23
od RAPIDmen
Ahojte octavia BFQ 75kw 1,6L piše stale na diag : 1) špatna regulace pomoci lambda sondy
2) zmes priliš chuda
-sviety check motora
-auto pri akceleraci na vačšom prevodovom stupni začne šklbat. od 2000-2200ot hore.
Lambda pred kat udajne bola už menena, Niekto volake napady ? Pozrem najskor asi vyfukove potrubie či neprefukuje pred 1 sondou a saciemu potrubiu spravim test dymom, ked niekoho ešte niečo napadne budem rad, vždy vypiše iba chyby spojene zo zmesou/ sondy




Obrázek

16555

Napsal: 05 úno 2019, 01:04
od Milan 83
16555 Mě to způsobovala palivové čerpadlo.

Napsal: 05 úno 2019, 06:54
od Pepa1
Já měl karbonem zarostlej kanálek v hlavě pod ventilem sekundárního vzduchu.

Napsal: 05 úno 2019, 07:43
od roman1648
těsnění pod sacím potrubím, častá závada, je to ztvrdlý a buď už částečně vydrolený nebo prasklý
hoši, hlavně, ty káry jsou 20 let starý a je s podivem, že ty starý mpička ještě vůbec jezdí, hlavně tam nechtít zkoumat parametry a porovnávat je s požadavky na novej motor...

Napsal: 05 úno 2019, 10:03
od slovacek.milos
[quote="roman1648"]těsnění pod sacím potrubím, častá závada, je to ztvrdlý a buď už částečně vydrolený nebo prasklý
a to kolikrát ostříkáš sprejem na brzdy a nic, pak stříkneš do toho plechu na teplý vzduch a ono si to přidá,

Napsal: 05 úno 2019, 22:25
od geo
Trubka k posilovači je ok?

Napsal: 06 úno 2019, 16:54
od jofa
Milion otazok ci toto alebo tamto...pretesni skrtiacu klapku,sacie a vyfukove potrubie,skontroluj podtlak a mas zarucene po probleme...tesnenia stoja par drobnych a praca tak na 3 hodky....robil som to uz na troch fabiach a pokazde pomohlo ked som toto vsetko pretesnil,proste si to casom zacne potahovat vzduch a robi to bordel...