turbo octavia 9 lopatek prendani za 11 lopatek

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

ridders píše:
OťasTDi píše:řešil jsi to už v jednom přízpěvku.prostě někdy může být 0,2mm moc a někdy ne,protože prostě některé turbo je těsnější.težko říct,to se musí vyzkoušet.já dal na ASV kompromis 0,15mm a naprostá spokojenost.pokud ti to podfukuje,musíš to zmenšit,jenže bez diagnostiky ti asi těžko někdo poradí.taky je možný že máš problém někde jinde,což už jsi se taky ptal.například ta N75.vyzkoušel jsi jí?co hadičky,podtlaková baňka?pokud to padá do nouzáku tak je buď prekročená nebo nedosažená mez plnícího tlaku...jo a ta prodleva nástupu výkonu může být způsobená klidně i něčím jiným,než turbem (váha vzduchu,přísun paliva atd.),ale musíš vyřešit jedno po druhém.napřed dej do cajku turbo a pak se uvidí...
dam vetsi o 0,1 a uvidime... ventil na turbu vymenim za jiny uz mam pc a kabel tak se s tim drobatko naucim a neco najdu pise to mez prekrocena
Tak dej, to už to možná nepůjde ani zavřít. Čti co ti píšou (LOL)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4889
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Kornout píše:
ridders píše:
OťasTDi píše:řešil jsi to už v jednom přízpěvku.prostě někdy může být 0,2mm moc a někdy ne,protože prostě některé turbo je těsnější.težko říct,to se musí vyzkoušet.já dal na ASV kompromis 0,15mm a naprostá spokojenost.pokud ti to podfukuje,musíš to zmenšit,jenže bez diagnostiky ti asi těžko někdo poradí.taky je možný že máš problém někde jinde,což už jsi se taky ptal.například ta N75.vyzkoušel jsi jí?co hadičky,podtlaková baňka?pokud to padá do nouzáku tak je buď prekročená nebo nedosažená mez plnícího tlaku...jo a ta prodleva nástupu výkonu může být způsobená klidně i něčím jiným,než turbem (váha vzduchu,přísun paliva atd.),ale musíš vyřešit jedno po druhém.napřed dej do cajku turbo a pak se uvidí...
dam vetsi o 0,1 a uvidime... ventil na turbu vymenim za jiny uz mam pc a kabel tak se s tim drobatko naucim a neco najdu pise to mez prekrocena
Tak dej, to už to možná nepůjde ani zavřít. Čti co ti píšou (LOL)
on možná myslel větší o 0,1mm od originálu.snad by ho nenapadlo dát o 0,3mm....
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4889
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

on možná myslel větší o 0,1mm od originálu.snad by ho nenapadlo dát o 0,3mm....
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
ridders
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 25 čer 2010, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: CB.

Příspěvek od ridders »

Kornout píše:
ridders píše:
OťasTDi píše:řešil jsi to už v jednom přízpěvku.prostě někdy může být 0,2mm moc a někdy ne,protože prostě některé turbo je těsnější.težko říct,to se musí vyzkoušet.já dal na ASV kompromis 0,15mm a naprostá spokojenost.pokud ti to podfukuje,musíš to zmenšit,jenže bez diagnostiky ti asi těžko někdo poradí.taky je možný že máš problém někde jinde,což už jsi se taky ptal.například ta N75.vyzkoušel jsi jí?co hadičky,podtlaková baňka?pokud to padá do nouzáku tak je buď prekročená nebo nedosažená mez plnícího tlaku...jo a ta prodleva nástupu výkonu může být způsobená klidně i něčím jiným,než turbem (váha vzduchu,přísun paliva atd.),ale musíš vyřešit jedno po druhém.napřed dej do cajku turbo a pak se uvidí...
dam vetsi o 0,1 a uvidime... ventil na turbu vymenim za jiny uz mam pc a kabel tak se s tim drobatko naucim a neco najdu pise to mez prekrocena
Tak dej, to už to možná nepůjde ani zavřít. Čti co ti píšou (LOL)
je jasny ze od puvodnich valecku vetsi o 0,1 mm. na cca 5,55 mm.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Re: turbo octavia 9 lopatek prendani za 11 lopatek

Příspěvek od Zdeněk M »

ridders píše:mam na aute 9 lopatkove turbo garrett a k tomu rozebrane 11 lopatkove garrett,nevite slo by ten vnitrek ty lopatky tam dat z toho 11 lopatkoveho??nebo je to uplne jine???
Do 9 lopatky 11 lopatkovou regulaci nedas, 11lopata ma celou tu skřin vetsí. 11 lopata na výkon motoru nema vliv, je to jen mýtus že to pojede líp, jedeto uplně stejne. Turbo , jako komplet 11 lopatka za 9 lopatku zamený je.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Svoj prinos to ma... spicky to reguluje rychlejsie... ale zase je tam viac pohyblivych casti z coho vyplyva ze je to nachylnejsie na mech. poruchu..
Pokial chce plniit seriovym programom je to ozaj zbytocne s tym laborovat, treba dat do cajku povodnu regulaciu ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pavelt
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 15 led 2007, 21:56
Odpovědi: 0

Re: turbo octavia 9 lopatek prendani za 11 lopatek

Příspěvek od pavelt »

Ahoj kluci,prosím kolik lopatek naklápění má turbo GTA1749V? Dá se to někde zjistit? Děkuji
rubensis
Přispěvovatel
Příspěvky: 306
Registrován: 06 srp 2016, 19:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Brněnsko

Re: turbo octavia 9 lopatek prendani za 11 lopatek

Příspěvek od rubensis »

11.
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
pavelt
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 15 led 2007, 21:56
Odpovědi: 0

Re: turbo octavia 9 lopatek prendani za 11 lopatek

Příspěvek od pavelt »

Díky moc. Někdo říkal,že i toto označení může mít i 9 lopatek,ale to snad má označení GT1749V a číslo dílu 03G253014C a já mám GTA 1749V 03G253014R,tak to bude mít 11 lopatek.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: turbo octavia 9 lopatek prendani za 11 lopatek

Příspěvek od hansdob »

Už je dlouho co jsem to řešil ale jestli pamatuju dobře tak v Octavii 1 (a její platforma) GT1749V v originále má vždy 11 a vnt15 má 9
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Re:

Příspěvek od NOVON »

ridders píše: 04 črc 2010, 08:18
misoVW píše:ja som to pochopil tak, ze chces menit cele turbo...
mam 9 lopatkove a chtel bych tam dat 11 tak nevim je li to mozne.a nevite jak poznam u toho 9 lopat.jak tam bejt ten krouzek jestli jsem ho neprehodil.....
A to jako proč? Méně poruchové za více poruchové? 🤪
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
pavelt
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 15 led 2007, 21:56
Odpovědi: 0

Re: turbo octavia 9 lopatek prendani za 11 lopatek

Příspěvek od pavelt »

hansdob píše: 16 črc 2023, 10:06 Už je dlouho co jsem to řešil ale jestli pamatuju dobře tak v Octavii 1 (a její platforma) GT1749V v originále má vždy 11 a vnt15 má 9
Tak jsem konečně turbo rozebral a je tam 9 lopatek.
Přílohy
IMG_20230725_193932.jpg
IMG_20230725_193932.jpg (1.31 MiB) Zobrazeno 484 x
IMG_20230726_202526.jpg
IMG_20230726_202526.jpg (1.01 MiB) Zobrazeno 484 x
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“