Kofola je lepší... Používám to i na mušky na předku auta,když ho myju...origoš píše:Známej to úspěšně vyndavá tak, že to zaleje Cocacolou a druhý den to bez problému vytáhne.
Neviděl jsem, jak jsem koupil, tak prodávám.
Demontáž vstřiků u JTD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
Pocujte kto tu pise hluposti typu ze cola, tak vstrek este nikdi nevytahoval. Zazil som uz aj taky extrem ze sa mi vstrek rozlomil na poly a hlava musela proste dole. Daval som ju robit. Proste ked tam raz skameneje tak niet bozska moc co by ho "rozmrazila". Velka pomoc je 8kg reverzne kladivo (ale tam riziko ze vstrek to nevydrzi a zlomi sa, takisto nie do kazdeho auta sa zmesti pod kapotu), alebo origo stahovak. Neraz som nemohol dostat vstrek vonku, tak som 2mm povolil zaistovaci trn a vozil som sa na tom este asi 500km kym ho vyfuklo. Jedine co ako tak zabera je aspon 2-3dni pravidelne polievat s orechovim olejom a nechat stat. Prezerie sa cez ten sivi zoxidovany prasok co sa tam vytvori a zazerie. Ale tiez si nemyslite ze pojdu vytiahnut vonku s rukou. Ale aspon sa snimi bude dat hnut. Je to proste trapenie. A nejdaj boze aby sa vstrek zlomil. To sa potom zakaznikovy tazko vysvetluje 
Mne ostali dva v Ducate 3,0 nešli ani pohnúť tak som ich radšej nechal tak ako ich zlomiť ,naštastie to neboli tie dva zlé čo som potreboval meniť ale aj tak by som ich v dohľadnom čase dal rád von.........vravíš že orechový olej fakt zabere???
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2007 off
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
nato pozor ja som ten stift vytiahol z hlavy ale neviem aky tam ma byt momet inak ja vzdy striekam vseliake oleje rozpustadla na vstreky asi 3 dni pred tym a vzdy som ich lahucko vybral aj na ducate;-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 
vim 25 NM!!! bacha na to urval sem jedne steft a mel s tim komplikace
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm