2,0TDI CR 81kw - náchylný na naftu???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

Huml píše:VIF ;)
zvyšuje i mazací schopnost nafty, nebo jen cetanový číslo?...
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

supr, to by mohlo fungovat...

no a na to znečištění to chce častějc měnit kvalitní naftový filtry no...
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Já mám mimo jiné Forda Rangera 2,5 TDCI a mám jeden poznatek. Když jezdím na normál naftu ze stojanu (OMV, AGIP, Benzina) motor je hlučnější, míň táhne. Jakmile dám VIF motor se ochotnějš vytáčí, je klidnej, tišší...takže něco na tom bude...
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
marhan
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 01 pro 2009, 07:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od marhan »

A kdyz davam vervu diesel, ma cenu davat VIF? Abych to pak nepreaditivoval :)
Uživatelský avatar
Andy-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 397
Registrován: 22 dub 2008, 18:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín a Kutná Hora

Příspěvek od Andy-CZ »

Do vervy nic nedávám. Ta je sama o sobě dost aditivovaná a má 60cetanů.
Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km
STRÝCO
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 14 úno 2008, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od STRÝCO »

Veľmi zaujímavá debata prebehla pred časom na nemeckom fóre motortalk.de, kde sa preberala téma o mazacej schopnosti súčasných náft.
http://www.motor-talk.de/forum/2-takt-o ... 23039.html
Miestny "guru" Sterndoctor tam odporúča a celkom logicky aj odôvodňuje pridávanie malého množstva 2T oleja do nafty ako jednoduchý účinný a hlavne neškodný prostriedok na zníženie predčasného opotrebenia čerpadiel mazaných naftou, vrátane motorov s DPF filtrom . Stojí to za prečítanie.
radimes
Přispěvovatel
Příspěvky: 257
Registrován: 29 led 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Opavwsko

Příspěvek od radimes »

STRÝCO píše:Veľmi zaujímavá debata prebehla pred časom na nemeckom fóre motortalk.de, kde sa preberala téma o mazacej schopnosti súčasných náft.
http://www.motor-talk.de/forum/2-takt-o ... 23039.html
Miestny "guru" Sterndoctor tam odporúča a celkom logicky aj odôvodňuje pridávanie malého množstva 2T oleja do nafty ako jednoduchý účinný a hlavne neškodný prostriedok na zníženie predčasného opotrebenia čerpadiel mazaných naftou, vrátane motorov s DPF filtrom . Stojí to za prečítanie.

Jako že obyčejné M2T co se leje do trabanta? Když jezdím půl na půl s rostliným olejem tak už nemusím ne? Ten maže dost ne? (rofl)
VW Vento 1,9TDI 66kw 90ps,AHU, klima,r.v.7/97 prodej ČR 5/98....I love TDI.....
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Radši než M2T koupit 2T pro moderní dvoutaktní motory...Stačí malé množství a zaručená mazivost...Ale poměr ...nevím kolik doporučují..ale štamprle do nádrže stačí....
I když byly případy, že přidávání oleje mělo negativní vliv na mechanická čerpadla...Ale jde o to, jaký olej....
nepropadat panice...
STRÝCO
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 14 úno 2008, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od STRÝCO »

radimes píše: Jako že obyčejné M2T co se leje do trabanta? Když jezdím půl na půl s rostliným olejem tak už nemusím ne? Ten maže dost ne? (rofl)
Píše sa tam aj o požiadavkách na 2T olej.
Ak tam leješ 50/50 tak namazaný si viac než dostatočne (noteeth) (rofl)
STRÝCO
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 14 úno 2008, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od STRÝCO »

jericho-3 píše:Radši než M2T koupit 2T pro moderní dvoutaktní motory...Stačí malé množství a zaručená mazivost...Ale poměr ...nevím kolik doporučují..ale štamprle do nádrže stačí....
I když byly případy, že přidávání oleje mělo negativní vliv na mechanická čerpadla...Ale jde o to, jaký olej....
Ak som to pochopil správne, (nemčinu veľmi nemusím) tak odporúčaný pomer je cca 1:200 a olej s parametrami API TC alebo ISO L-EGC, teda oleje, ktoré sa spaľujú takmer bez popola.
Olej M2T naproti tomu obsahuje veľa popol tvoriacich zlúčenín a k tomu ešte obsahuje vysoko aromatický extrakt, takže ten je na takýto účel nepoužiteľný.
Nejaké "fajnovejšie " oleje tiež nie sú vhodné z dôvodu vyššej (lepšej) aditivácie zlúčeninami niektorých kovov, ktoré po spálení zanechajú viac popola. Motorový olej je taktiež nevhodný práve kôli stupňu aditivácie.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5185
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Každý dává,co má vyzkoušené.Jezdit na naftu bez dalších aditiv,nevím,nevím.Každý je svého motoru strůjcem.Já dávám TDA od Castrolu v trojnásobném poměru než doporučují a nevím o vstřikovacím čerpadle,vstřikách atd.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

martinsidlo píše:Já dávám TDA od Castrolu v trojnásobném poměru než doporučují
To robis celkom blbost, specialne u tohto pripravku ;) 1+1+1 sa nerovna vzdy 3... o tom je to doporucene mnozstvo :-) Cetanove cislo mozes chemicky zvysit len o urcity (obmedzeny) pocet jednotiek...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5185
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Já nechci zvyšovat cet.číslo ale rozpouštím úsady a mažu naftu.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Ked chces mazat cerpadlo a trysky, prilej do plnej nadrze pol litra oleja ako spominaju chalani vyssie... splni to ucel lepsie a nepredavkujes to ostatnym sajrajtom
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“