zvyšuje i mazací schopnost nafty, nebo jen cetanový číslo?...Huml píše:VIF
2,0TDI CR 81kw - náchylný na naftu???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
i mazací schopnost http://www.41.cz/vif/doc/test_aditiv.pdf
-
holy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Já mám mimo jiné Forda Rangera 2,5 TDCI a mám jeden poznatek. Když jezdím na normál naftu ze stojanu (OMV, AGIP, Benzina) motor je hlučnější, míň táhne. Jakmile dám VIF motor se ochotnějš vytáčí, je klidnej, tišší...takže něco na tom bude...
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Veľmi zaujímavá debata prebehla pred časom na nemeckom fóre motortalk.de, kde sa preberala téma o mazacej schopnosti súčasných náft.
http://www.motor-talk.de/forum/2-takt-o ... 23039.html
Miestny "guru" Sterndoctor tam odporúča a celkom logicky aj odôvodňuje pridávanie malého množstva 2T oleja do nafty ako jednoduchý účinný a hlavne neškodný prostriedok na zníženie predčasného opotrebenia čerpadiel mazaných naftou, vrátane motorov s DPF filtrom . Stojí to za prečítanie.
http://www.motor-talk.de/forum/2-takt-o ... 23039.html
Miestny "guru" Sterndoctor tam odporúča a celkom logicky aj odôvodňuje pridávanie malého množstva 2T oleja do nafty ako jednoduchý účinný a hlavne neškodný prostriedok na zníženie predčasného opotrebenia čerpadiel mazaných naftou, vrátane motorov s DPF filtrom . Stojí to za prečítanie.
STRÝCO píše:Veľmi zaujímavá debata prebehla pred časom na nemeckom fóre motortalk.de, kde sa preberala téma o mazacej schopnosti súčasných náft.
http://www.motor-talk.de/forum/2-takt-o ... 23039.html
Miestny "guru" Sterndoctor tam odporúča a celkom logicky aj odôvodňuje pridávanie malého množstva 2T oleja do nafty ako jednoduchý účinný a hlavne neškodný prostriedok na zníženie predčasného opotrebenia čerpadiel mazaných naftou, vrátane motorov s DPF filtrom . Stojí to za prečítanie.
Jako že obyčejné M2T co se leje do trabanta? Když jezdím půl na půl s rostliným olejem tak už nemusím ne? Ten maže dost ne?
VW Vento 1,9TDI 66kw 90ps,AHU, klima,r.v.7/97 prodej ČR 5/98....I love TDI.....
Radši než M2T koupit 2T pro moderní dvoutaktní motory...Stačí malé množství a zaručená mazivost...Ale poměr ...nevím kolik doporučují..ale štamprle do nádrže stačí....
I když byly případy, že přidávání oleje mělo negativní vliv na mechanická čerpadla...Ale jde o to, jaký olej....
I když byly případy, že přidávání oleje mělo negativní vliv na mechanická čerpadla...Ale jde o to, jaký olej....
nepropadat panice...
Ak som to pochopil správne, (nemčinu veľmi nemusím) tak odporúčaný pomer je cca 1:200 a olej s parametrami API TC alebo ISO L-EGC, teda oleje, ktoré sa spaľujú takmer bez popola.jericho-3 píše:Radši než M2T koupit 2T pro moderní dvoutaktní motory...Stačí malé množství a zaručená mazivost...Ale poměr ...nevím kolik doporučují..ale štamprle do nádrže stačí....
I když byly případy, že přidávání oleje mělo negativní vliv na mechanická čerpadla...Ale jde o to, jaký olej....
Olej M2T naproti tomu obsahuje veľa popol tvoriacich zlúčenín a k tomu ešte obsahuje vysoko aromatický extrakt, takže ten je na takýto účel nepoužiteľný.
Nejaké "fajnovejšie " oleje tiež nie sú vhodné z dôvodu vyššej (lepšej) aditivácie zlúčeninami niektorých kovov, ktoré po spálení zanechajú viac popola. Motorový olej je taktiež nevhodný práve kôli stupňu aditivácie.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5185
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Každý dává,co má vyzkoušené.Jezdit na naftu bez dalších aditiv,nevím,nevím.Každý je svého motoru strůjcem.Já dávám TDA od Castrolu v trojnásobném poměru než doporučují a nevím o vstřikovacím čerpadle,vstřikách atd.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
To robis celkom blbost, specialne u tohto pripravkumartinsidlo píše:Já dávám TDA od Castrolu v trojnásobném poměru než doporučují
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5185
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Ked chces mazat cerpadlo a trysky, prilej do plnej nadrze pol litra oleja ako spominaju chalani vyssie... splni to ucel lepsie a nepredavkujes to ostatnym sajrajtom
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.