Stránka 2 z 3

Napsal: 26 lis 2010, 16:11
od toby66kw
MirekX píše:já stál u auta když se měřilo a bylo to pěkně slyšet a teď mi klouže i za jízdy. Ona mi vždycky klouzala tak 1x za půl roku vždycky asi týden a pak si sedla a OK, teď to zrovna vyšlo do měření, ale mám pocit, že už si asi nesedne..... (noteeth)
Neříkám že ti neklouže spojka, ale na tomhle grafu to není vydět. Leda že by k prkluzu došlo ve 2100ot ,pak jo , jenže tam je nepatrná špička.
Porokluz spojky by měl mít tvar malého psacího R , s tím že aš ta druhá špička je větší.

Tak jako zde .

http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... k_fmic.pdf

Napsal: 26 lis 2010, 16:24
od MirekX
toby66kw píše:na tomhle grafu to není vydět
ne vydět to opravdu není, to máš recht ;)

jak jsi napsal, je evidentní, že začla klouzat někde okolo 2100 a v té špičce 2350 se chytla. Reesha tam koneckonců byl taky (měřil) a ten prokluz spojky byl prostě evidentní a slyšitelný. A když to napsal i subz3ro, který odhalí i ten nejmenší přefučíček, tak to prostě budeš muset akceptovat... :)

Napsal: 26 lis 2010, 16:27
od toby66kw
subz3ro_tdi píše:
toby66kw píše:Klouzlá spojka neudělá tohle to je normální přefuk .
Nie Tobyku, dovolim si tvrdit ze toto nie je klasicky prefuk, pri klasickom prefuku ti krutak prestane rast v dosledku zasahu regulacie, ale takto nevyskoci a hned nespadne... to by muselo mat regulacne lopatky hrubky kancelarskeho papiera s reakciou blesku a este k tomu nejaku chybu programe :) Tiez by som to ohodnotil na tu klzajucu spojku, navyse ked Mirek hovori ze to bolo pocut....... :)

(EDIT) Dava to logiku - klzne spojka, enormne rychlo vyskocia otacky a narastie krutak (to je ta nabehova hrana "hrotu" v cca. 2400 ot.), hned sa chyti a regulacia zrazi plniaci tlak (to je ten U prepad zacinajuci v cca. 2450 ot.) a v zhruba 2650 ot. sa to zreguluje na pozadovanu uroven (pekne vidno ze rast vykonu v tychto otackach pokracuje od hodnoty kde prestal rast). Vsetko to v tom grafe je vidno, len ho treba vediet spravne citat :)

@Reesha: velmi pekna praca :kol111:
@MirekX: to je ten stredny hybrid od Andreho? Do 210 PS?

Nesouhlasím, prva se spojka musí urvat třeba v 2200ot 450Nm, kroutící moment se nepřenese na brzdu a nastává propad.( motor letí do otáček a regulace zasahuje ) (tlak dolu )

Potom se spojka slepí třeba 2400ot 400Nm ,motor se zatíží a zasahuje regulace ale opačně ( tlak nahoru )
a nastává druhá větší špička třeba 2500ot 500Nm

Graf s klouzlu spojkou musí mět dvě špičky ,ne jednu.

Napsal: 26 lis 2010, 16:34
od toby66kw
MirekX píše:
toby66kw píše:na tomhle grafu to není vydět
ne vydět to opravdu není, to máš recht ;)

jak jsi napsal, je evidentní, že začla klouzat někde okolo 2100 a v té špičce 2350 se chytla. Reesha tam koneckonců byl taky (měřil) a ten prokluz spojky byl prostě evidentní a slyšitelný. A když to napsal i subz3ro, který odhalí i ten nejmenší přefučíček, tak to prostě budeš muset akceptovat... :)
Tak to jo, 2100ot je tam vlnka .

PS . to turbo ma ARL vejfukovku :roll:

Napsal: 26 lis 2010, 18:40
od subz3ro_tdi
toby66kw píše: Nesouhlasím, prva se spojka musí urvat třeba v 2200ot 450Nm, kroutící moment se nepřenese na brzdu a nastává propad.( motor letí do otáček a regulace zasahuje ) (tlak dolu )
Ja ti rozumiem a je fakt ze ten preklz musi byt velmi rychly, lebo na grafe to zretelne nie je vidno, ale ten "hrot" v 2400 ot. podla mna proste prefuk byt nemoze, nie takyto v tak malom rozsahu otacok. Ale diskutujeme tu a pritom ani neviem aku dal Reesha zataz na valcoch :)
MirekX píše:A když to napsal i subz3ro, který odhalí i ten nejmenší přefučíček, tak to prostě budeš muset akceptovat... :)
:kol1:

Napsal: 27 lis 2010, 10:10
od reesha
toby66kw píše:
subz3ro_tdi píše:
toby66kw píše:Klouzlá spojka neudělá tohle to je normální přefuk .
Nie Tobyku, dovolim si tvrdit ze toto nie je klasicky prefuk, pri klasickom prefuku ti krutak prestane rast v dosledku zasahu regulacie, ale takto nevyskoci a hned nespadne... to by muselo mat regulacne lopatky hrubky kancelarskeho papiera s reakciou blesku a este k tomu nejaku chybu programe :) Tiez by som to ohodnotil na tu klzajucu spojku, navyse ked Mirek hovori ze to bolo pocut....... :)

(EDIT) Dava to logiku - klzne spojka, enormne rychlo vyskocia otacky a narastie krutak (to je ta nabehova hrana "hrotu" v cca. 2400 ot.), hned sa chyti a regulacia zrazi plniaci tlak (to je ten U prepad zacinajuci v cca. 2450 ot.) a v zhruba 2650 ot. sa to zreguluje na pozadovanu uroven (pekne vidno ze rast vykonu v tychto otackach pokracuje od hodnoty kde prestal rast). Vsetko to v tom grafe je vidno, len ho treba vediet spravne citat :)

@Reesha: velmi pekna praca :kol111:
@MirekX: to je ten stredny hybrid od Andreho? Do 210 PS?

Nesouhlasím, prva se spojka musí urvat třeba v 2200ot 450Nm, kroutící moment se nepřenese na brzdu a nastává propad.( motor letí do otáček a regulace zasahuje ) (tlak dolu )

Potom se spojka slepí třeba 2400ot 400Nm ,motor se zatíží a zasahuje regulace ale opačně ( tlak nahoru )
a nastává druhá větší špička třeba 2500ot 500Nm

Graf s klouzlu spojkou musí mět dvě špičky ,ne jednu.
Tak jsem zkontroloval log, abych to tu trošku vyjasnil.

Prokluz začal okolo 2000-2100 ot/min.
Konec prokluzu cca 2600 ot/min.

Tobíku, věř tomu, je to prokluz.

Napsal: 27 lis 2010, 12:14
od toby66kw
Však nakoře píšu že je tam vlnka a pak je tam :kol1: tak mlčím néé (LOL)

Napsal: 08 led 2011, 19:50
od MirekX
tak jsem nandal lamelu s HDS a vypadá to moc dobře, zatím drží, to je kurnik něco jinýho :D teď k posledku už to bylo jak automat

Napsal: 08 led 2011, 20:17
od Vici
tak to se konečně pořádně svezeš :-)

Napsal: 13 říj 2011, 14:13
od MirekX
tak se konečně svezu:

Obrázek

dál už fakt nejdu.... :D

od posledně jen dáno jiné turbo (230 od Andreho) a soft, přeobložená spojka HDS jinak beze změn
dle Richarda trysky jsou na 100% využity.
Kouřivost do nějakých 3500 žádná, pak už trošku, ale teď jak je chladněji tak je to OK
Jen podotýkám, že takhle to Richard naladil u mě s testováním jen na silnici a na brzdě se to pouze změřilo, nebylo třeba to nijak upravovat :worthy:

Napsal: 13 říj 2011, 14:21
od Indi
Moooc pěkné. Hodně rychlá krabice :-)
Co kouřivost?

Napsal: 13 říj 2011, 14:28
od Marek77
No fujtajbl - to je mazec!

Napsal: 13 říj 2011, 14:28
od Maslo23
tak to je bomba na takovej stehovak...

Napsal: 13 říj 2011, 14:54
od Jayson
tak to je mazec, v tom se někdy musim svézt (rofl)

Napsal: 13 říj 2011, 16:53
od Forest
MirekX píše:dál už fakt nejdu.... :D
Povidali že mu hráli :P

Měl jsem možnost být u toho a svézt se, moc hezké, zvláště na 115-tikoňku.

Nejvíc se mi líbí ta Mirkova skromnost - na cestě zpět se tak zahleděl a se zamyšlením povídá: "No já se divil, že ta RSová Octávka se mě onehdá sotva držela" (LOL)

Míro, fandíme :kol111:

PS: možná by sis měl opravit původní název topicu